Haluan että tiedät

Anonyymi

Se ettei välillämme tapahtunut ihan kaikkea, ei johdu sinusta. Sä oot kaunein nainen kenet olen tavannut ja haluaisin kyllä jatkossa läheisempiä hetkiä kanssasi. Kaikki jo tähänkin mennessä tapahtunut on ollut merkittävää. Viime yönä näin sellaisen unen, että koko päivän on ollut vaikea olla ajattelematta...

30

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kauniisti kirjoitettu. :) Saako kysyä mihinpäin menee? :)

      • Anonyymi

        Näin karkeasti läntiseen suomeen. Naiselle jota näen liian harvoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin karkeasti läntiseen suomeen. Naiselle jota näen liian harvoin.

        Olisikohan mulle😉


      • Anonyymi

        Toivottavasti 😉 ja onhan tää nyt jo naurettavaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti 😉 ja onhan tää nyt jo naurettavaa..

        Olispa mulle😊 taas yksi nainen joka toivoo että jotain tapahtuisi...


      • Olisipa minulle, vaikka luulen, että kaikki me läntisen Suomen naiset olemme samoissa aatoksissa. Kaunis viesti :)


    • Anonyymi

      Kauniisti kirjoitettu. Mihinpäin menee? :)

    • Anonyymi

      kunpa tietäisi,minnepäin menee?

    • Anonyymi

      Arvaa, olenko nähnyt sinusta kivoja unia😛välillä kyllä mielikuvitus lentänyt valveillakin ollessa😊 Toivon, että lähennyttäisiin vielä...

      • Anonyymi

        Jaha, tulee taas moneen kertaan. Luulin, ettei eka viesti lähtenyt palvelinvirheen vuoksi


    • Anonyymi

      Meidän pitää mies saada toisemme. Muuallakin kuin unissamme.

      • Anonyymi

        Eipä ole paljoa unissa näkyny.


    • Anonyymi

      Olipas kiva viesti. Toivoisin myös että se olisi minulle, mutta realistisesti ajateltuna en usko koska meidän välillämme on tapahtunut jo kaikenlaista. Se vaan että haluaisin enemmän ja useammin on ongelma. Mutta kiva viesti anyway :)

    • Anonyymi

      Olet ollut niin paljon ja niin usein ajatuksissani, myös niissä kuumimmissa. Nähtäisiinpä, halaisin jos se sinulle kävisi. Hyvää yötä mies.

    • Anonyymi

      Tiedän ettei se johdu minusta. Olet ihana. Oot saanut mut ihan sekaisin (ei kukaan muu ole tällaista aiheuttanut). Toivon törmääväni jotta saisimme lisää niitä hetkiä, nyt ei onnistunut. Taidan ehkä haluta meille yhteisemmän elämän, mutta onko se mitenkään mahdollista? Eihän tää nyt näin voi mennä että lopun elämäämme vain kärvistellään.

      • Anonyymi

        on se mahdollista, jollakin tavalla.
        olet saanut myös mut sekasin, ei tämmöstä tunnetta ole kenenkään kanssa tullut aiemmin,huh.


      • Anonyymi

        Miksei onnistunut? Karista meidät epätoivoiset pois tästä ja kerro tunniste jonka te vain tietäisitte??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        on se mahdollista, jollakin tavalla.
        olet saanut myös mut sekasin, ei tämmöstä tunnetta ole kenenkään kanssa tullut aiemmin,huh.

        Jos tahdot, niin löydät mut nyt helposti. Voidaan jutella, suunnitella, suudella tai vain olla edes vähän lähellä.


      • Anonyymi

        Milloin olet nähnyt häntä viimeksi? Tuo 12:54 kirjoittaja ei ole AP. Nyt ei onnistunut? Mitä tarkoitat tuolla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin olet nähnyt häntä viimeksi? Tuo 12:54 kirjoittaja ei ole AP. Nyt ei onnistunut? Mitä tarkoitat tuolla?

        Ei noista tiedä kuka sekaan kirjailee...yks vastaa ja toinenkin vastaa ja kolmas on ap.? Ja neljäskin on ap.


      • Anonyymi

        Minäkin toivoisin yhteisempää elämää, mutta niin paljoa en uskalla tässä kohtaa toivoa. En tiedä oletko hän, mutta toivoisin ihan samoja asioita.. ja tämä oli Ap. Muut eivät minulta, vain 13:46 viesti.


      • Anonyymi

        Niin, vaikea on tosiaan "tämä kohta", mutta onko tulossa parempia kohtia? Muutoksia olisi edessä, mutta se kaunis mitä välillämme on, tekisi sen vaivan arvoiseksi. Vaikeatkin asiat voimme koittaa hoitaa nätisti. t.12:44 ja 13:18


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tahdot, niin löydät mut nyt helposti. Voidaan jutella, suunnitella, suudella tai vain olla edes vähän lähellä.

        kerro tunniste, niin voidaan olla lähekkäin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, vaikea on tosiaan "tämä kohta", mutta onko tulossa parempia kohtia? Muutoksia olisi edessä, mutta se kaunis mitä välillämme on, tekisi sen vaivan arvoiseksi. Vaikeatkin asiat voimme koittaa hoitaa nätisti. t.12:44 ja 13:18

        Ihan samaa mieltä olen :) olisitpa hän! T. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan samaa mieltä olen :) olisitpa hän! T. Ap

        Ap:n vuoro olisi laittaa tunnisteita, niin tietää kirjottelenko turhaan.


      • Anonyymi

        Pitäisi riittää tunnisteeksi oikealle. En halua paljastaa liikaa. Ja tää nyt vain tätä palstatouhua. .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisi riittää tunnisteeksi oikealle. En halua paljastaa liikaa. Ja tää nyt vain tätä palstatouhua. .

        Todellista touhua joo mutta ei tuossa nyt tosiaankaan mitään tunnistetta ole. Ei se mitään, mikään ei sen varassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisi riittää tunnisteeksi oikealle. En halua paljastaa liikaa. Ja tää nyt vain tätä palstatouhua. .

        Ei sitten. Mulla olisi niin paljon sanottavaa sulle. (Haluan perua sopimukset ja tehdäkin kaiken toisin, en pysty tähän näin.)


      • Anonyymi

        Kuin myös. Tarkoitan vain sitä että irl yhteyskin jonkinlainen on eli tämän varassa ei olla.. Perua sopimukset??


    • Anonyymi

      Näinhän se on. Ei kärvistellä! Näitkö mua eilen jossakin? T.pD

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      176
      1757
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      347
      1308
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      67
      1207
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      206
      967
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      46
      920
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      58
      839
    7. 69
      798
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      38
      738
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      674
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      660
    Aihe