Renault on häiriöherkkä auto

Anonyymi

ja siten ei sovellu oikein suomeen. Aluksi on puhuttu että silloin kun megane 3 tuli että nyt on laatua parannettu vaan niinpä nuissa näkyy olevan yhtälailla ongelmia kuin ennekin kun ikää jokunen vuosi tullut eli täyttä kusetusta. Ei renault osaa laatua parantaa se on fakta joka on ollut ja pysyy.

26

324

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ainoa Suomeen soveltumaton häiriöherkkä on aloituksen kirjoittanut tojotisti.

    • Anonyymi

      Aloittaja on ilmeisesti saanut innoituksensa hesarin artikkelista jossa todettiin että kun valheen toistaa riittävän usein niin ihmiset alkavat pitää sitä totena.

    • Anonyymi

      No rellussa on tunnestusti ne kuuluisat ranskalaiset sähköt. Sekoilee pakkasella.

      • Anonyymi

        "Tunnetusti" l. esiintyy vain Essom paarim miähen ennakkoluuloissa.
        Renault on harvinaisen luotettava talviauto ja jos vähänkin katselee ympärilleen pahoilla talvikeleillä, niin huomaa että renaulttien osuus liikkeellä olevista autoista on tavanomaista korkeampi.


    • Anonyymi

      Vielä kun provopoika saisi ja löytäisi jotain näyttöä ja faktaa juttunsa tueksi.

      • Anonyymi

        Oma renuni oli joka paikasta jäässä ja lukot, ovenkahvat särky, lukot kolmeen kertaan, takaoven kahva ja koko lukkopesä mäskinä, naru virityksellä piti ovi kiinittää, avata. Oven kahva kuljettajan puoli lohkesi pakkasella.
        Kerran muistan, kun jäin sutimaan tienreunaan, kun oli vähän lunta, niin avuksi tuli jokin auttavainen hiluksi, mutta eihän tästä roska renusta tahtonut löytää vetokoukkua köydelle, oli vain reikä pellissä ja tämä reikä jään alla, Kenttälapiolla hakkasin jään ja sai lopulta vaivaloisesti pujotettua vetonarun.
        Laakerit olivat niin huonoa tekoa, että tippuivat tielle ja auto ajo kieltoon, monenlaista rimpulaa ja lokeroa oli suuniteltu niin että loppuelämän harmittaa moinen roskaan kajoaminen, noin 20 vikaa olen laskenut olleen tässä tekeleessä ja sitten päälle mahdoton huoltaminen, jota ei itse voinut ilman renu työkaluja suorittaa. Ensim. öljynvaihto oli työläs, kun ei itseltä, eikä lähiseudulta löytynyt sitä sopivaa ikkunakoukkua.
        Vaikutti todella paljon omaan elämääni negatiivisesti tämä renu haitake ja tämä ei ole mitään keksittyä soopaa, vaa totta.


      • Anonyymi

        Poika, pysy vain Skoda palstalla keksimässä juttujasi, olet niin onneton ettei sinulla ole täällä mitään mahdollisuuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oma renuni oli joka paikasta jäässä ja lukot, ovenkahvat särky, lukot kolmeen kertaan, takaoven kahva ja koko lukkopesä mäskinä, naru virityksellä piti ovi kiinittää, avata. Oven kahva kuljettajan puoli lohkesi pakkasella.
        Kerran muistan, kun jäin sutimaan tienreunaan, kun oli vähän lunta, niin avuksi tuli jokin auttavainen hiluksi, mutta eihän tästä roska renusta tahtonut löytää vetokoukkua köydelle, oli vain reikä pellissä ja tämä reikä jään alla, Kenttälapiolla hakkasin jään ja sai lopulta vaivaloisesti pujotettua vetonarun.
        Laakerit olivat niin huonoa tekoa, että tippuivat tielle ja auto ajo kieltoon, monenlaista rimpulaa ja lokeroa oli suuniteltu niin että loppuelämän harmittaa moinen roskaan kajoaminen, noin 20 vikaa olen laskenut olleen tässä tekeleessä ja sitten päälle mahdoton huoltaminen, jota ei itse voinut ilman renu työkaluja suorittaa. Ensim. öljynvaihto oli työläs, kun ei itseltä, eikä lähiseudulta löytynyt sitä sopivaa ikkunakoukkua.
        Vaikutti todella paljon omaan elämääni negatiivisesti tämä renu haitake ja tämä ei ole mitään keksittyä soopaa, vaa totta.

        Tammikuun pakkasilla Modus ei käynnistynyt. Ilmojen lämmittyä akkufirmaan. Akun vaihto auttoi. Myöhemmin jättänyt monta kertaa kaupungille, kun ei puolilämpimänä käynnisty vaikka kampiakselin asentotunnistin on vaihettu ja myöhemminkin putsattu liitin. Ei uskalla pidemmälle lähteä tällä 2. autolla. Kotipihalla en pane lukkoon.


    • Anonyymi

      renault on paljon parempi auto kuin skoda, katsokaapa kansainvälisiä laatututkimuksia, renault on vähävikaisempi auto kuin skoda.

      • Anonyymi

        Renault on kaikessa parempi kuin Toyota, mutta myönnän että se on kovin vähän.


      • Anonyymi

        Kovin vähäinen on ymmärryksesi autoista ja perinne-ennakkoluulotkin ovat rasitteena.


    • Anonyymi

      Vi Bilägaren kattava ja pitkäaikainen ruostetutkimua rankkaa Renaultin parhaiten ruosteelta suojattujen joukkoon. Ei lisättävää.

      Koneessa ei tunnettuja isoja tyyppivikoja.

      Omalta osaltani totean vaan että eipä niitä ranskalaisia pikkuvikoja tai sähkövikojakaan ole muutamaan vuoteen näkynyt.

      • Anonyymi

        No eipä noihin hörhön aloituksiin kannata kauheasti vastailla. Hän saa päivittäin turpaansa Skoda/Toyota väännöissä ja siksi laajetaan toimintaansa muihin merkkeihin jaotta pääsee purkamaan patoutumiaan.


    • Anonyymi

      Toyotan omistaminen masentaa...omistajat sairastuvat huonoon itsetuntoon.

    • Anonyymi

      Pian 15 vuotta olen ajanut samalla meganella. Pyörän laakeri vaihdettu ja pissapojan moottori. Hyvin pelaa ja tasainen käyntiääni.

    • Anonyymi

      onhan Renault tehnyt panssarivaunujakin,
      totta ne nyt autonkin osaa tehdä.

      • Anonyymi

        "auton ja auton" niin kaippa niitä neljän mustan kumipyörän päällä seisovia korostan sanaa SEISOVIA tunkioita joku autoksikin sanoo. Siinä ne on "pihakoristeina" kun ei niillä pääse mihinkään sähköviät ja käyntihäiriöt piinaa ei niistä käyttöön ole romuja mitä romuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "auton ja auton" niin kaippa niitä neljän mustan kumipyörän päällä seisovia korostan sanaa SEISOVIA tunkioita joku autoksikin sanoo. Siinä ne on "pihakoristeina" kun ei niillä pääse mihinkään sähköviät ja käyntihäiriöt piinaa ei niistä käyttöön ole romuja mitä romuja.

        Mutta renu-naukujat ne kyllä jaksaa naukua ja kehua, liekkö koskaan pitenpää matkaa edes renuneet, kun niin ovat tyytyväisiä ja orientoituneita Renulux laatuun. Mutta kaikki tyyni, eihän tuomoisesta nyt kannata laulua tehdä. "antakaamme heille anteeksi, koska he eivät tiedä millä ajavat" eli emme tuomitse, mutta kehoitamme siirtymään Toyotaan ja lopettamaan renuamisen, koska pitkän päälle seurauksena on vain laakerin rutinaa, sähköhäiriöitä, itkua ja hammasten kiristystä.
        Aikamoinen konserni sekasikiösotku on nyt euroopassa syntynyt. Renault ja muut surkimus merkit yrittää tukea toinen toistaan liittymällä yhteen suuruuden voimalla eteenpäin rimpuilen. Japanin Nissankin pilattu renuamisella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta renu-naukujat ne kyllä jaksaa naukua ja kehua, liekkö koskaan pitenpää matkaa edes renuneet, kun niin ovat tyytyväisiä ja orientoituneita Renulux laatuun. Mutta kaikki tyyni, eihän tuomoisesta nyt kannata laulua tehdä. "antakaamme heille anteeksi, koska he eivät tiedä millä ajavat" eli emme tuomitse, mutta kehoitamme siirtymään Toyotaan ja lopettamaan renuamisen, koska pitkän päälle seurauksena on vain laakerin rutinaa, sähköhäiriöitä, itkua ja hammasten kiristystä.
        Aikamoinen konserni sekasikiösotku on nyt euroopassa syntynyt. Renault ja muut surkimus merkit yrittää tukea toinen toistaan liittymällä yhteen suuruuden voimalla eteenpäin rimpuilen. Japanin Nissankin pilattu renuamisella.

        No tuota vitsiä ja huonoa pukkaa...mutta kyllä se vanha Nissan laatu on muistoja vaan. Aikoinaan Nissan Datsun oli Toyotan kilpailija ja kovalaatuinen merkki. Joskus 80- luvulla ei tainnut löytyä Cherrylle ja Sunnylle oikein varteenotettavaa kilpailijaa, niin ylivoimainen Nissan oli noissa kokoluokissa ja helkutin vahvaa tekoa. Nyt sitten on ongelmaa ja ruostetta niin kuin Renuissa ja sehän on selvä, että Renu on hyötynyt eikä Nissan yhteistyöstä. Taisi muuten Nissan pelastaa Renun ihan konkurssilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta renu-naukujat ne kyllä jaksaa naukua ja kehua, liekkö koskaan pitenpää matkaa edes renuneet, kun niin ovat tyytyväisiä ja orientoituneita Renulux laatuun. Mutta kaikki tyyni, eihän tuomoisesta nyt kannata laulua tehdä. "antakaamme heille anteeksi, koska he eivät tiedä millä ajavat" eli emme tuomitse, mutta kehoitamme siirtymään Toyotaan ja lopettamaan renuamisen, koska pitkän päälle seurauksena on vain laakerin rutinaa, sähköhäiriöitä, itkua ja hammasten kiristystä.
        Aikamoinen konserni sekasikiösotku on nyt euroopassa syntynyt. Renault ja muut surkimus merkit yrittää tukea toinen toistaan liittymällä yhteen suuruuden voimalla eteenpäin rimpuilen. Japanin Nissankin pilattu renuamisella.

        Tojotauskovaisten tyhmäkäyntiä. Paha auto tuo tojota, ensin kuskilta pehmenee lompakko, sitten selkäranka ja lopulta pää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tojotauskovaisten tyhmäkäyntiä. Paha auto tuo tojota, ensin kuskilta pehmenee lompakko, sitten selkäranka ja lopulta pää.

        Miksi ette voisi olla tyytyväisiä, että teidän merkkinne on hyvä ja muiden huono?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tuota vitsiä ja huonoa pukkaa...mutta kyllä se vanha Nissan laatu on muistoja vaan. Aikoinaan Nissan Datsun oli Toyotan kilpailija ja kovalaatuinen merkki. Joskus 80- luvulla ei tainnut löytyä Cherrylle ja Sunnylle oikein varteenotettavaa kilpailijaa, niin ylivoimainen Nissan oli noissa kokoluokissa ja helkutin vahvaa tekoa. Nyt sitten on ongelmaa ja ruostetta niin kuin Renuissa ja sehän on selvä, että Renu on hyötynyt eikä Nissan yhteistyöstä. Taisi muuten Nissan pelastaa Renun ihan konkurssilta.

        Eikö jo unohdeta nuo autot joita ei liikenteessä näy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "auton ja auton" niin kaippa niitä neljän mustan kumipyörän päällä seisovia korostan sanaa SEISOVIA tunkioita joku autoksikin sanoo. Siinä ne on "pihakoristeina" kun ei niillä pääse mihinkään sähköviät ja käyntihäiriöt piinaa ei niistä käyttöön ole romuja mitä romuja.

        Voi sinua höpöä poikaa. Ihania nämä viattoman tyhmät lapset kun luulevat jotain tietävänsä ja yrittävät päteä ja härnätä viisaampia ja fiksumpia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ette voisi olla tyytyväisiä, että teidän merkkinne on hyvä ja muiden huono?

        Me olemmekin mutta kun te tojota yms. hölmöt kipuilette täällä ongelminenne, niin täytyyhän sitä välillä valaista kansaa joka pimeydessä vaeltaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me olemmekin mutta kun te tojota yms. hölmöt kipuilette täällä ongelminenne, niin täytyyhän sitä välillä valaista kansaa joka pimeydessä vaeltaa.

        Ne virtuaaliautot ovat aina hyviä, joilla monet kyykyttävät.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!

      Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem
      Maailman menoa
      101
      3258
    2. Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin

      Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo
      Maailman menoa
      4
      2633
    3. HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä

      Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat
      Maailman menoa
      75
      2526
    4. Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet

      Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k
      Maailman menoa
      73
      1488
    5. Mikä kaivatussasi herätti mielenkiintosi

      Kun tapasitte ensi kerran? Ulkonäössä? Luonteessa tai olemuksessa? Kuinka nopeasti mielenkiinto muuttui ihastukseksi?
      Ikävä
      92
      1482
    6. Valkoinen Golf

      Kukahan on tämä ukko, joka työkseen kyylää pienen ässän asiakkaita viikon jokaisena päivänä.
      Kuhmo
      16
      1065
    7. Kaikki ovat syntisiä!!!

      Näin täällä koko ajan vakuutellaan uskovaisten toimesta. Myös Päivi Räsänen on toistanut tätä samaa matraa jatkuvasti. N
      Luterilaisuus
      335
      975
    8. Martina Aitolehti podcastissa: Ero

      Martina Aitolehti podcastissa: Ero Martina Aitolehti kertoi BFF-podcastin https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/696
      Kotimaiset julkkisjuorut
      184
      975
    9. Moottorisahalla kauppaan

      Missäs päin kaupunkia tämä yöllä moottorisahalla kauppaan yrittänyt asiakas askaroi? https://poliisi.fi/-/mies-yritti-s
      Kajaani
      11
      880
    10. Jos olisit kaivattusi

      Kanssa kahdestaan samassa tilassa niin miten kävisi
      Ikävä
      50
      834
    Aihe