ja siten ei sovellu oikein suomeen. Aluksi on puhuttu että silloin kun megane 3 tuli että nyt on laatua parannettu vaan niinpä nuissa näkyy olevan yhtälailla ongelmia kuin ennekin kun ikää jokunen vuosi tullut eli täyttä kusetusta. Ei renault osaa laatua parantaa se on fakta joka on ollut ja pysyy.
Renault on häiriöherkkä auto
26
227
Vastaukset
- Anonyymi
Ainoa Suomeen soveltumaton häiriöherkkä on aloituksen kirjoittanut tojotisti.
- Anonyymi
Aloittaja on ilmeisesti saanut innoituksensa hesarin artikkelista jossa todettiin että kun valheen toistaa riittävän usein niin ihmiset alkavat pitää sitä totena.
- Anonyymi
No rellussa on tunnestusti ne kuuluisat ranskalaiset sähköt. Sekoilee pakkasella.
- Anonyymi
"Tunnetusti" l. esiintyy vain Essom paarim miähen ennakkoluuloissa.
Renault on harvinaisen luotettava talviauto ja jos vähänkin katselee ympärilleen pahoilla talvikeleillä, niin huomaa että renaulttien osuus liikkeellä olevista autoista on tavanomaista korkeampi.
- Anonyymi
Vielä kun provopoika saisi ja löytäisi jotain näyttöä ja faktaa juttunsa tueksi.
- Anonyymi
Oma renuni oli joka paikasta jäässä ja lukot, ovenkahvat särky, lukot kolmeen kertaan, takaoven kahva ja koko lukkopesä mäskinä, naru virityksellä piti ovi kiinittää, avata. Oven kahva kuljettajan puoli lohkesi pakkasella.
Kerran muistan, kun jäin sutimaan tienreunaan, kun oli vähän lunta, niin avuksi tuli jokin auttavainen hiluksi, mutta eihän tästä roska renusta tahtonut löytää vetokoukkua köydelle, oli vain reikä pellissä ja tämä reikä jään alla, Kenttälapiolla hakkasin jään ja sai lopulta vaivaloisesti pujotettua vetonarun.
Laakerit olivat niin huonoa tekoa, että tippuivat tielle ja auto ajo kieltoon, monenlaista rimpulaa ja lokeroa oli suuniteltu niin että loppuelämän harmittaa moinen roskaan kajoaminen, noin 20 vikaa olen laskenut olleen tässä tekeleessä ja sitten päälle mahdoton huoltaminen, jota ei itse voinut ilman renu työkaluja suorittaa. Ensim. öljynvaihto oli työläs, kun ei itseltä, eikä lähiseudulta löytynyt sitä sopivaa ikkunakoukkua.
Vaikutti todella paljon omaan elämääni negatiivisesti tämä renu haitake ja tämä ei ole mitään keksittyä soopaa, vaa totta. - Anonyymi
Poika, pysy vain Skoda palstalla keksimässä juttujasi, olet niin onneton ettei sinulla ole täällä mitään mahdollisuuksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oma renuni oli joka paikasta jäässä ja lukot, ovenkahvat särky, lukot kolmeen kertaan, takaoven kahva ja koko lukkopesä mäskinä, naru virityksellä piti ovi kiinittää, avata. Oven kahva kuljettajan puoli lohkesi pakkasella.
Kerran muistan, kun jäin sutimaan tienreunaan, kun oli vähän lunta, niin avuksi tuli jokin auttavainen hiluksi, mutta eihän tästä roska renusta tahtonut löytää vetokoukkua köydelle, oli vain reikä pellissä ja tämä reikä jään alla, Kenttälapiolla hakkasin jään ja sai lopulta vaivaloisesti pujotettua vetonarun.
Laakerit olivat niin huonoa tekoa, että tippuivat tielle ja auto ajo kieltoon, monenlaista rimpulaa ja lokeroa oli suuniteltu niin että loppuelämän harmittaa moinen roskaan kajoaminen, noin 20 vikaa olen laskenut olleen tässä tekeleessä ja sitten päälle mahdoton huoltaminen, jota ei itse voinut ilman renu työkaluja suorittaa. Ensim. öljynvaihto oli työläs, kun ei itseltä, eikä lähiseudulta löytynyt sitä sopivaa ikkunakoukkua.
Vaikutti todella paljon omaan elämääni negatiivisesti tämä renu haitake ja tämä ei ole mitään keksittyä soopaa, vaa totta.Tammikuun pakkasilla Modus ei käynnistynyt. Ilmojen lämmittyä akkufirmaan. Akun vaihto auttoi. Myöhemmin jättänyt monta kertaa kaupungille, kun ei puolilämpimänä käynnisty vaikka kampiakselin asentotunnistin on vaihettu ja myöhemminkin putsattu liitin. Ei uskalla pidemmälle lähteä tällä 2. autolla. Kotipihalla en pane lukkoon.
- Anonyymi
renault on paljon parempi auto kuin skoda, katsokaapa kansainvälisiä laatututkimuksia, renault on vähävikaisempi auto kuin skoda.
- Anonyymi
Renault on kaikessa parempi kuin Toyota, mutta myönnän että se on kovin vähän.
- Anonyymi
Kovin vähäinen on ymmärryksesi autoista ja perinne-ennakkoluulotkin ovat rasitteena.
- Anonyymi
Vi Bilägaren kattava ja pitkäaikainen ruostetutkimua rankkaa Renaultin parhaiten ruosteelta suojattujen joukkoon. Ei lisättävää.
Koneessa ei tunnettuja isoja tyyppivikoja.
Omalta osaltani totean vaan että eipä niitä ranskalaisia pikkuvikoja tai sähkövikojakaan ole muutamaan vuoteen näkynyt.- Anonyymi
No eipä noihin hörhön aloituksiin kannata kauheasti vastailla. Hän saa päivittäin turpaansa Skoda/Toyota väännöissä ja siksi laajetaan toimintaansa muihin merkkeihin jaotta pääsee purkamaan patoutumiaan.
- Anonyymi
Toyotan omistaminen masentaa...omistajat sairastuvat huonoon itsetuntoon.
- Anonyymi
Pian 15 vuotta olen ajanut samalla meganella. Pyörän laakeri vaihdettu ja pissapojan moottori. Hyvin pelaa ja tasainen käyntiääni.
- Anonyymi
onhan Renault tehnyt panssarivaunujakin,
totta ne nyt autonkin osaa tehdä.- Anonyymi
"auton ja auton" niin kaippa niitä neljän mustan kumipyörän päällä seisovia korostan sanaa SEISOVIA tunkioita joku autoksikin sanoo. Siinä ne on "pihakoristeina" kun ei niillä pääse mihinkään sähköviät ja käyntihäiriöt piinaa ei niistä käyttöön ole romuja mitä romuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"auton ja auton" niin kaippa niitä neljän mustan kumipyörän päällä seisovia korostan sanaa SEISOVIA tunkioita joku autoksikin sanoo. Siinä ne on "pihakoristeina" kun ei niillä pääse mihinkään sähköviät ja käyntihäiriöt piinaa ei niistä käyttöön ole romuja mitä romuja.
Mutta renu-naukujat ne kyllä jaksaa naukua ja kehua, liekkö koskaan pitenpää matkaa edes renuneet, kun niin ovat tyytyväisiä ja orientoituneita Renulux laatuun. Mutta kaikki tyyni, eihän tuomoisesta nyt kannata laulua tehdä. "antakaamme heille anteeksi, koska he eivät tiedä millä ajavat" eli emme tuomitse, mutta kehoitamme siirtymään Toyotaan ja lopettamaan renuamisen, koska pitkän päälle seurauksena on vain laakerin rutinaa, sähköhäiriöitä, itkua ja hammasten kiristystä.
Aikamoinen konserni sekasikiösotku on nyt euroopassa syntynyt. Renault ja muut surkimus merkit yrittää tukea toinen toistaan liittymällä yhteen suuruuden voimalla eteenpäin rimpuilen. Japanin Nissankin pilattu renuamisella. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta renu-naukujat ne kyllä jaksaa naukua ja kehua, liekkö koskaan pitenpää matkaa edes renuneet, kun niin ovat tyytyväisiä ja orientoituneita Renulux laatuun. Mutta kaikki tyyni, eihän tuomoisesta nyt kannata laulua tehdä. "antakaamme heille anteeksi, koska he eivät tiedä millä ajavat" eli emme tuomitse, mutta kehoitamme siirtymään Toyotaan ja lopettamaan renuamisen, koska pitkän päälle seurauksena on vain laakerin rutinaa, sähköhäiriöitä, itkua ja hammasten kiristystä.
Aikamoinen konserni sekasikiösotku on nyt euroopassa syntynyt. Renault ja muut surkimus merkit yrittää tukea toinen toistaan liittymällä yhteen suuruuden voimalla eteenpäin rimpuilen. Japanin Nissankin pilattu renuamisella.No tuota vitsiä ja huonoa pukkaa...mutta kyllä se vanha Nissan laatu on muistoja vaan. Aikoinaan Nissan Datsun oli Toyotan kilpailija ja kovalaatuinen merkki. Joskus 80- luvulla ei tainnut löytyä Cherrylle ja Sunnylle oikein varteenotettavaa kilpailijaa, niin ylivoimainen Nissan oli noissa kokoluokissa ja helkutin vahvaa tekoa. Nyt sitten on ongelmaa ja ruostetta niin kuin Renuissa ja sehän on selvä, että Renu on hyötynyt eikä Nissan yhteistyöstä. Taisi muuten Nissan pelastaa Renun ihan konkurssilta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta renu-naukujat ne kyllä jaksaa naukua ja kehua, liekkö koskaan pitenpää matkaa edes renuneet, kun niin ovat tyytyväisiä ja orientoituneita Renulux laatuun. Mutta kaikki tyyni, eihän tuomoisesta nyt kannata laulua tehdä. "antakaamme heille anteeksi, koska he eivät tiedä millä ajavat" eli emme tuomitse, mutta kehoitamme siirtymään Toyotaan ja lopettamaan renuamisen, koska pitkän päälle seurauksena on vain laakerin rutinaa, sähköhäiriöitä, itkua ja hammasten kiristystä.
Aikamoinen konserni sekasikiösotku on nyt euroopassa syntynyt. Renault ja muut surkimus merkit yrittää tukea toinen toistaan liittymällä yhteen suuruuden voimalla eteenpäin rimpuilen. Japanin Nissankin pilattu renuamisella.Tojotauskovaisten tyhmäkäyntiä. Paha auto tuo tojota, ensin kuskilta pehmenee lompakko, sitten selkäranka ja lopulta pää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tojotauskovaisten tyhmäkäyntiä. Paha auto tuo tojota, ensin kuskilta pehmenee lompakko, sitten selkäranka ja lopulta pää.
Miksi ette voisi olla tyytyväisiä, että teidän merkkinne on hyvä ja muiden huono?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tuota vitsiä ja huonoa pukkaa...mutta kyllä se vanha Nissan laatu on muistoja vaan. Aikoinaan Nissan Datsun oli Toyotan kilpailija ja kovalaatuinen merkki. Joskus 80- luvulla ei tainnut löytyä Cherrylle ja Sunnylle oikein varteenotettavaa kilpailijaa, niin ylivoimainen Nissan oli noissa kokoluokissa ja helkutin vahvaa tekoa. Nyt sitten on ongelmaa ja ruostetta niin kuin Renuissa ja sehän on selvä, että Renu on hyötynyt eikä Nissan yhteistyöstä. Taisi muuten Nissan pelastaa Renun ihan konkurssilta.
Eikö jo unohdeta nuo autot joita ei liikenteessä näy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"auton ja auton" niin kaippa niitä neljän mustan kumipyörän päällä seisovia korostan sanaa SEISOVIA tunkioita joku autoksikin sanoo. Siinä ne on "pihakoristeina" kun ei niillä pääse mihinkään sähköviät ja käyntihäiriöt piinaa ei niistä käyttöön ole romuja mitä romuja.
Voi sinua höpöä poikaa. Ihania nämä viattoman tyhmät lapset kun luulevat jotain tietävänsä ja yrittävät päteä ja härnätä viisaampia ja fiksumpia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ette voisi olla tyytyväisiä, että teidän merkkinne on hyvä ja muiden huono?
Me olemmekin mutta kun te tojota yms. hölmöt kipuilette täällä ongelminenne, niin täytyyhän sitä välillä valaista kansaa joka pimeydessä vaeltaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me olemmekin mutta kun te tojota yms. hölmöt kipuilette täällä ongelminenne, niin täytyyhän sitä välillä valaista kansaa joka pimeydessä vaeltaa.
Ne virtuaaliautot ovat aina hyviä, joilla monet kyykyttävät.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397860Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412029Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251970- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801585Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071050Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50955
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28840- 34822