Raaka valtiatar ja koira

Anonyymi

Varoitus! Seuraava tarina sisältää raakaa väkivaltaa, kiduttamista ja eläinseksiä.

Mä olen Leidi Riikka.
Sun Valtiatar ja ankara Domina. Tervetuloa kidutukseen vitun orja. Ja nyt polvilles paskiainen! Mulla on ollu huono päivä ja mä oon tosi vihanen. Vittu et mua vituttaa tollaset runkkari orjat! Mä aion olla sulle helvetin vittumainen ja julma. Saat itkee ja rukoilla turhaan armoa multa. Mä en kuuntele mitään saatanan änkytystä sulta. Onks selvä?
Revi ne vaattees tohon lattialle, saatanan huora! Vauhtia! Tottele mua vitun tuppikulli! Kaikki ryysyt kasaan tohon noin. Nyt heti! Hyvä! Polvilles mun eteen, niinku olis jo! Otsa maahan ja perse pystyyn! Vitun paskakasa. Perse kunnolla pystyyn. Kädet selän taakse! Mä napsautan käsiraudat sun ranteisiis, ettet räpellä munaas. Mä kiristän ne niin vitun kireelle, et varmalla tuntuu! Oot kunnolla jumissa. Karkuun et multa pääse. Nyt saat piiskaa, saatanan säälittävä runkku! Mä otan ratsupiiskan, jolla mä läimin pitkin sun persettä! Nyyhki ja kärsi, vitun sika. Mä napautan kirveleviä iskuja sun jalkapohjiin ja palleille. Ai kun mä tykkään piiskata runkkareiden palleja. Mä vedän kireen kuminauhan pallies ympärille, ja laitan sen oikeen kolminkerroin, et sun boltsit puristuu sen kuminauhan välistä ulos oikeen pinkeinä palloina. Tohon ku mä lyön niin sä ulvot niin ihanasti. Mä hakkaan niin vitusti, mä yritän halkasta ne tällä raipalla. Pallit vaan paukkuu ruoskan tahdissa. Turha ulvoo armoa. Vittu mä ruoskin sut verille! Mä hakkaan niin kovaa ku mä jaksan. Sun persees ja pallit muuttuu ihanan punasiks. Jalkapohjiinki ilmestyy kivat punaset juovat. Mä piiskaan sua lisää ja annan ratsupiiskan tanssia pitkin sun selkää ja persettä. Mä hengähdän hetken ja jatkan sun kullin ja pallien piiskaamista. Sun huutos tekee mut kuumaks. Mä nautin ku sä kärsit. Mä sytytän takan ja heitän sun vaatteet sinne palamaan. Vittuako sä niillä enää teet? Luulitsä pääseväs vapaaks session jälkeen? Hah! Vittu sä et pääse täältä mihinkään, ikinä. Mä joko myyn sut tai tapan sut! Kidutan sut kuoliaaks. Karkuun et pääse! Turha luulla.
Mä otan ison nahkasen härkäraipan ja alan läimiä sua sillä. Iskuja satelee pitkin selkää ja persettä. No nyt! Tää on oikeeta ruoskimista. Taitaa alkaa jo vähän tuntua? Tällä mä saan kunnolla sun ihon rikki, niin et veri lentää! Mä hakkaan sua tauotta ja sä huudat ja valitat. Mun pillu alkaa kostua, kun mä kuuntelen sun tuskanhuutoja. Mä lyön niin kovaa ku mä jaksan. Uudelleen ja uudelleen. Kohta sä itket ku pikkulapsi. Mut mä haluun lisää. Itke ja nyyhkytä. Anele armoa. Mun pillu valuu kiimalimaa. Mun pikkuhousut on jo litimärät! Piiskaus alkaa tuottaa tulosta. Sun ihoon tulee pieniä haavoja. Ihanaa. Veri alkaa valua. Mä jaksan vielä vähän piiskata sua lisää. Mä sivallan ihania viiltoja pitkin sun selkää. Mä haen rottinki kepin ja tuun sun taakse seisomaan. Mä työnnän mun kengänkoron sun persereikään, niin mä pystyn pitämään sut paikallaan mun jalan alla. Mä läimin sillä rottinkikepillä suoraan sua palleille! Vittu, että sä ulvot. Mä koitan lyödä niin kovaa, että sun pallit menis rikki. Ihanaa. Mä kyllästyn kuuntelee sun vollotusta ja pistän kepin pois. Mä tuun seisoo hajareisin sun etees. Mä kusen sun pään päälle. Kuuma virtsa valuu pitkin sun niskaa ja otsaa lammikoks sun naaman alle. Mä tallaan mun jalalla sun naaman vasten lattiaa. Suoraan siihen kusilammikkoon. Mä käsken sun nuolla se lattia puhtaaks mun kusista, ja lähden hakemaan vasaran ja nauloja. Kun mä tulen takas, sä oot nuollu jo melkeen kaiken. Mä käsken sua työntää kielen kunnolla ulos. Mä nappaan sun kielen mun sormien väliin ja painan sen lattialankkua vasten. Mä otan naulan, ja painan sen keskelle sun kieltä. Toisella kädellä mä otan vasaran mun vierestä ja mä hakkaan sen naulan sun kielen läpi siihen puulattiaan kiinni. Etpähän karkaa mihinkään. Mä haen komerosta lanteille vyötettävän kaksipäisen dildon. Se on sellasta mallia, missä pienempi pää menee nussijan sisään ja isompi nussittavan sisään. Se on musta, nystyräinen ja helvetin iso. Mä kiinnitän siihen puoleen, johon sä saat kohta tutustua pienen ekstran. Niiteillä koristellun penisrenkaan. Tekee varmaan hyvää kireessä pikku perseessä. Mä puen sen vyödildon hitaasti mun lanteille ja asettelen rauhassa nauttien sen mua hyväilevän pään pilluuni. Voi vittu, sun kiduttaminen saa mut kiimasta sekasin. Mä oon niin märkä. Ja nyt sä saat kyrpää kovempaa ku oot koskaa saanu! Mä nussin sut hengiltä! Sylkäsen kerran sun persesilmän päälle ja asetan mun mustana kiiltelevän tekokyrvän terskan suoraan sun anus aukolle. Mä työnnän kovaa sitä kyrvän päätä persettäs vasten. Mä painan koko painoni sua vasten ja se muljahtaa sisään tiukkaan reikään. Saatana et sä oot tiukka! Mä nautin kuinka syvälle se sisäänpäin tuleva mulkku painautuu mun vittuun. Mä tungen sen kumikalun sulle perseeseen väkisin ihan kokonaan ja alan nussia niin kovaa ku jaksan. Ihanaa! Vittu et mä nautin. Ne niitit tossa penisrenkaassa varmaan repii inhottavasti sun peräaukkoa. Jatkuu

5

4386

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sun orjaksi kyllä haluaisin kovasti tulla!

    • Anonyymi

      Pidin kyllä vaikka oli sekava. 
      Johtuu varmasti että minut on saatu houkutelluksi seksiorjaksi naisen käyttöön.
      Annoin vapaat kädet ilman mitään kieltoja. Kamerapelkoisena vain kasvot peitettiin tunnistamisen vaikeuttamiseksi. Olihan koira paikalla kuten aina naisen luona vieraillessa. En vain arvannut sen osallistuvan sessioon.

      • Anonyymi

        Oletko siis"joutunut" koiran astumaksi? Kumpa sitä pääsisikin ;)
        Pervo-mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko siis"joutunut" koiran astumaksi? Kumpa sitä pääsisikin ;)
        Pervo-mies

        Olen jo yli 3-kymppinen sinkkunainen ja kesäisin vietän loma-aikani usein äitini nuoremman sisaren pikkumökillä. Se on tosi pieni, siinä on vain tupa ja pieni keittokomero, ruokapöytä ja vuodesohva telaseinän nurkassa. Ensimmäisenä kesänä nukuin paljalla löattialla, mutta kerran oli aika viileää ja tätini pyysi minut viereensä. Siinä sitä olen sitten ollut siitä lähtien. Viime kesänä hän oli ottanut luokseen jonkun ystävättärensä kultaisen noutajan uroskoiran. Kun minä sitten tapani mukaan lomani alussa ajelin hänen mökilleen, tervehti minua todela iloinen koira. Koira tökki minua kuonollaan alapäähän ja alkoi myös nytkyttää säärtäni vasten, mihin tätioni nauraen vaan sanoi, että se kun tykkää niin kovasti naisen tuoksusta. No siinä vaiheessa en ajatellut asiaa enempää, mutta kun tulimme rantasaunalta js minulls oli vain kylpypyyhe kiedottuna ympärilleni ja heti kun astuin tupaan, koira oli kuonoineen tökkimässä pyyhkeen alta alapäätäni... Koetin estellä, mutta koira oli hyvin vaativa ja jatkoi tökkimistään, mihin tätini sitten sanoi, että anna sen vaikka vähän nuolaista sieltä, niin sitten se varmaan rauhottuu... Kuumat väreet kulkivan kehossani ja lopulta raotin vähän kylpypyyhettä ja salamana tunsin ihana karhean kielen hävylläni... Katsoin tätiäni pala kurkussa silmiin, joka hymyillen vain kehoitti minua antautumaan ja saisin kokea jotain järisyttävää!! Tunsin olevani kiimassa, Olin märkänä niin, että mehuni valuivat reisieni sisäpinnoille. Sitten tätini pyysi minua nousemaan ylös ja hän avasi vuodesohvan, suorastaan pakoitti minut selin sovalle ja asetto paksun sohvatyynyt takamukseni alle. Hänellä oli pieni pullo kädessään, mistä hän sipaisi jotain alapäähäni ja silloin koira villiintyi täysin. Se hyppäsi päälleni ja tätini otti sen kulista kiinni ja ohjasi sen litimärkään vakooni alkaen nytlkyttämään kuin viimeistä päivää. Vähän aikaa tehtyään, se jäykistyi paikalleen ja tunsin että koko alapääni oli halkemaisillaan. Koiran kulli oli siinä vaiheessa paisunut valtavasti, Olin sitten koiran kanssa nalkissa!!! MUtta voi kuinka ihanaa!! Sain sarjaorkkuja peräperän jälkeen ja tiesin siinä hetkessä että tätä tulisin haluamaan lisää Olin nalkissa ehkä 10-15 minuuttia ja kun koira lopulta vetäytyi minusta, tätini alkoi kertomaan koiran historiia. Sanoi ystävättärensä kouluttaneen koiran rakastelemaan ja kun ystävätär oli sairastunut, tätini otti koiran mielelään hoiviinsa. Sinä kesänä sain nauttia siitä vovvesta monta kertaa ja samalla seurata kun tätinikin rakasteli sen kanssa. Ihanaa! KERRASSAAN IHANAA...


    • Anonyymi

      lupaat vaan

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      3970
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3782
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      605
      3758
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      15
      2419
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      72
      2342
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      328
      1995
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      123
      1980
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      188
      1819
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1509
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1382
    Aihe