Tarkoitus hankkia III koppanen Mondeo 2007-2014. Kuuluuko automaatin öljyn (suodattimen) vaihto normaaliin huolto-ohjelmaan.
Mitä kannattaa näissä tsekata ennen kauppoja. Löytyykö jotain PC-softaa, jolla voisi OBD-pistokkeesta lukea vikakoodeja tms.
Kannattaako esim. Powershifti loota kiertää kaukaa..
Automaatin öljyn vaihto huolto-ohjelmassa?
1
216
Vastaukset 1
- Anonyymi
Minulla oli -08 2.0 TDCi. Pelas hyvin 220tkm asti. Sitten tuli ongelmasuma, EGR, ilmastoinnin kenno, hiukkassuodatin ja sen paine-eromittari... luovuin siinä kohtaa kyseisestä laitteesta. Sinänsä oli hyvä auto enkä tullut tietoiseksi tyyppivioista.
Momentinmuunninautomaatti toimi hyvi. Sen öljynvaihto ei ole huolto-ohjelmassa mutta minulle kerrotti monestakin lähteestä että öljy kannattaa vaihtaa 100tkm välein tai jättää vaihtamatta. Tosin eihän siinä normikonsteilla vaihdu kuin puolet öljytilavuudesta kerralla mutta olin tuntevinani että laatiko olisi pelannut paremmin vaihdon jälkeen.
Ensimmäisistä PowerShifteistä minulla ei ole havaintoa mihinkään suuntaan mutta 2015 mallissa toimii kohtuu kivasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j811213- 42814
Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden236708Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga61673Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35581Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️77550- 45548
- 37502
- 23498
- 26482