Kaikki rapunaiset: Älkää alkako seurustelemaan kauris miehen kanssa. Itse olen tunteellinen, romanttinen ja hellä kumppaniani kohtaan ja jos esim tulee riita, kauris on niin kylmä ja ilkeä, että haavoittaa minua aina vain enemmän. Rakastan häntä, enkä pysty lähtemään suhteesta pois, mutta tuskaa tämä suoraan sanottuna on.
Ilkeät kauriit
26
3972
Vastaukset
- .......
kuka tahansa pystyy haavoittamaan toista. kovin on yleismaailmallinen juttu. eli älä yleistä, että kaikki kauriit olisivat sellaisia. rapukin pystyy haavoittamaan kaurista, jos haluaa.
- kauris-leidi
kuules rapu ota oppia kauriista..
pitää osata vastata takaisin...
jos et osaa, älä valita...!!!!!!- just
Ei ole kyse siitä ettenkö osaisi vastata takaisin (joskus liiankin hyvin), mutta kyse onkin siitä että joku vika on jos tyttöystävää tahallaan haavoittaa aina riidellessä ja muuten ei mitään.
- kala-85
just kirjoitti:
Ei ole kyse siitä ettenkö osaisi vastata takaisin (joskus liiankin hyvin), mutta kyse onkin siitä että joku vika on jos tyttöystävää tahallaan haavoittaa aina riidellessä ja muuten ei mitään.
Äitini on kauris ja hänellä on kartallaan paljon kaurista muutenkin. Hän tosiaan tahallaan haavoittaa minua aina uudestaan ja uudestaan, purkaa työstressiään minuun! Hyvä juttu että käyn kallonkutistajalla...hävetkää kauriit!!!
- Eräs kaurisN
kala-85 kirjoitti:
Äitini on kauris ja hänellä on kartallaan paljon kaurista muutenkin. Hän tosiaan tahallaan haavoittaa minua aina uudestaan ja uudestaan, purkaa työstressiään minuun! Hyvä juttu että käyn kallonkutistajalla...hävetkää kauriit!!!
Kalat on niin herkkä, että ottaa aina itseensä jos ei joka kerta saa mitä tahtoo. Elämä ei vaan niin mene.
Kauriit ei ole ilkeitä, mutta hermot menee, jos joku ympärillä on:
a)laiska
b)valittaa koko ajan
c)liian huomionkipeä ja narsistinen
d)mustasukkainen tai/ja omistuksenhaluinen
Ei saa tahallaan ärsyttää kaurista niin että se suuttuu. :) - kaurisäiti
kala-85 kirjoitti:
ilkeydessä kauriin voittaa, se on nimittäin julkista haukkumista ja vähättelyä ja nimittelyä.
Fiksuna kauriina en edes viitsi maksella velkoja, vanhus kun on kyseessä. Ja lapset, vieraat sekä omat, ovat suojeluksessani. - duudi
Eräs kaurisN kirjoitti:
Kalat on niin herkkä, että ottaa aina itseensä jos ei joka kerta saa mitä tahtoo. Elämä ei vaan niin mene.
a)laiska
b)valittaa koko ajan
Ei saa tahallaan ärsyttää kaurista niin että se suuttuu. :)TOTTA, TOTTA!
Kauriit osaavat olla ilkeitä.
Ja manipuloivat ihmisiä.
Mutta jotain positiivista vielä heistä:ahkeria, jalat maassa, sarvet toisten kurkussa (ainakin heidän jotka heidän tielleen tulee vähänkään esteeksi)
Mieheni ex-vaimo oli kauris (tai on siis vissiin edelleen). Kyllä osasi tehdä erosta maanpäällisen helvetin, eikä mitään tyylikkyyttä eikä oman arvokkuden säilyttämistä.
Luulin aiemmin että kauris on naisellisuuden tyylikkyyden perikuva. HUH ja HAH!
ja muitakin ilkeitä kauriita olen tavannut!
ja vielä se: kauriit eivät malta kuunnella toisia! - tämä vaan
duudi kirjoitti:
TOTTA, TOTTA!
Ja manipuloivat ihmisiä.
Mutta jotain positiivista vielä heistä:ahkeria, jalat maassa, sarvet toisten kurkussa (ainakin heidän jotka heidän tielleen tulee vähänkään esteeksi)
Mieheni ex-vaimo oli kauris (tai on siis vissiin edelleen). Kyllä osasi tehdä erosta maanpäällisen helvetin, eikä mitään tyylikkyyttä eikä oman arvokkuden säilyttämistä.
ja vielä se: kauriit eivät malta kuunnella toisia!Kauris ei ole sen ilkeämpi kuin muutkaan merkit. Tai itseasiassa voisin väittää, että kauris on jopa kiltimpi. Ei räyhää, niinkuin muut. Jos sen sijaan loukkaat kaurista, kyllä hän osaa olla teräväkielinen se on totta.
- duudi
tämä vaan kirjoitti:
Kauris ei ole sen ilkeämpi kuin muutkaan merkit. Tai itseasiassa voisin väittää, että kauris on jopa kiltimpi. Ei räyhää, niinkuin muut. Jos sen sijaan loukkaat kaurista, kyllä hän osaa olla teräväkielinen se on totta.
Just se--teräväkielinen, sitä se on.
Eikä siinä kälätyksessä paljon muita kuunnella.
Parempi kerta rähinä kuin ainainen kälinä jota kauris harrastaa. - kiltti, mutta osaa puolusta...
duudi kirjoitti:
Just se--teräväkielinen, sitä se on.
Eikä siinä kälätyksessä paljon muita kuunnella.
Parempi kerta rähinä kuin ainainen kälinä jota kauris harrastaa.Katkeria sanoi kettu.....
Kauris ei ole ilkeä ELLEI sitä vastaan ns. hyökätä. Kauris osaa puolustautua, jos toinen alkaa sille nalkuttamaan, ahdistelemaan, syyttelemään, tenttailemaan tms. Sen takia ihmiset, joilla on huono itsetunto käyvät kauriin hermoon, kun koko ajan ovat ahdistelemassa tyhmillä tenttaavilla kysymyksillä ja mustasukkaisuudella.
Mä en ole itse kauriina koskaan aloittanut riitaa, mutta jumal*** osaan puolustautua, jos joku riidan aloittaa! Ja sarvipäähän ei toiseksi tällöin jää! :) - sanoi kettu
kiltti, mutta osaa puolusta... kirjoitti:
Katkeria sanoi kettu.....
Kauris ei ole ilkeä ELLEI sitä vastaan ns. hyökätä. Kauris osaa puolustautua, jos toinen alkaa sille nalkuttamaan, ahdistelemaan, syyttelemään, tenttailemaan tms. Sen takia ihmiset, joilla on huono itsetunto käyvät kauriin hermoon, kun koko ajan ovat ahdistelemassa tyhmillä tenttaavilla kysymyksillä ja mustasukkaisuudella.
Mä en ole itse kauriina koskaan aloittanut riitaa, mutta jumal*** osaan puolustautua, jos joku riidan aloittaa! Ja sarvipäähän ei toiseksi tällöin jää! :)typeriä ovat ja luulevat olevansa luomakunnan kruunupäitä. yök. yök. yök.
- ja hah
sanoi kettu kirjoitti:
typeriä ovat ja luulevat olevansa luomakunnan kruunupäitä. yök. yök. yök.
Kuka tahansa puolustaa itseään riidan tullen. Jos kauris on teräväpäinen ja osaa antaa takaisin vähintään samalla mitalla, sekö tekee hänestä typerän?
HOHHOIJAA... - Hilpeä vuoristokauris
sanoi kettu kirjoitti:
typeriä ovat ja luulevat olevansa luomakunnan kruunupäitä. yök. yök. yök.
Kauriit ovat usein itsevarmoja, ja sehän joitakin heikkoluontoisia ärsyttää. :)
Kauris on myös äärettömän kiltti, mutta vain sellaisille, jotka ovat sen arvoisia! Kauris kyllä erottaa keneen voi luottaa ja keneen ei. - Hiirulainen
duudi kirjoitti:
TOTTA, TOTTA!
Ja manipuloivat ihmisiä.
ja vielä se: kauriit eivät malta kuunnella toisia!Hyvät puolensa tässäkin: Kun sinä tulevaisuudessa olet nykyisen miehesi x-vaimo, osaat kokemukseen perustuen varmaan käyttäytyä mallikkaasti.
- Nimetön
duudi kirjoitti:
TOTTA, TOTTA!
Ja manipuloivat ihmisiä.
ja vielä se: kauriit eivät malta kuunnella toisia!tuota ei se ero varmaankaan kauriillekkaan helppoa ole ollut voi olla vikaa siellä toisessakin päässä meinaan jos kauriin suututtaa kohtelemalla huonosti ni ite ainakin väistysin kiltisti takavasemmalle
- Skrpn
Outoja kulkijoita ootte. Näytätte niin kesyiltä ja helpoilta, suorastaan jähmeiltä (etsiskelen koko ajan ilotulitusrakettia jostain, singotakseni sen avaruuteen, saadakseni Kauriin heräämään siitä unesta, jota hän näyttää nukkuvan), mutta HAASTEELLISIA (lue: vaikeita) olettekin.
En kylläkään koskaan ole tajunnut että se onkin siitä kiinni, että kun Kauris siinä vieläkin vierellä notkuu, että se onkin siitä kiinni, että en uikuta. Kyllä uikutan! Mutta pokka pysyy. - Skrpn
Eräs kaurisN kirjoitti:
a)laiska
b)valittaa koko ajan
Ei saa tahallaan ärsyttää kaurista niin että se suuttuu. :)Hmmm... Kun yksi sormesi osoittaa minua, ainakin kolme muuta itseesi.
Tunnen yhden Kauriin, jolla ei mene hermot mistään noista mainitsemistasi asioista, mutta siitä kyllä katkeroituu, jos en taputa olkapäälle kunnioittaen häntä ja kerro, että häntä rakastan. No, tuo valitusjuttu pitää kyllä paikkansa.
Kauris ei, todellakaan, koskaan valita työnteosta. Kauris on kuin höyryjuna, joka puksuttaa eteenpäin varmasti ja tasaisesti. Vaikka Kaurista inhottaa laiskuus, niin ei hän silti ole sellainen kuin Neitsyt, että ei inspiroituisi toisen ihmisen älystä tai lahjoista jne.
Silti Kauris nauttii kaikesta kauniista, haastavasta (positiivisessa mielessä) ja elämää paremmaksi tekevistä asioista.
Aina puhutaan siitä, että suututa Kauris, niin saat tuta... Koetahan suututella Skorpioni! Mutta sullapa meneekin siihen vuosia. Ja sittenkin kerkiän tuikata ennemmin kuin sinä minua polkaiset, kiähhkiähkiäh! - Skrpn
tämä vaan kirjoitti:
Kauris ei ole sen ilkeämpi kuin muutkaan merkit. Tai itseasiassa voisin väittää, että kauris on jopa kiltimpi. Ei räyhää, niinkuin muut. Jos sen sijaan loukkaat kaurista, kyllä hän osaa olla teräväkielinen se on totta.
Jos olisikin niin. Ei, vaan jos Kauriin vihan saat niskaasi, saat kuulla kaikki lue: KAIKKI huonot puolesi. Valmistaudu siihen. Kauris ei ole sellainen , joka kannattaa ajatusta silmä silmästä, hammas hampaasta. Ja Skorpparin kosto muka on hirveä?! HAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAAAAAAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAA!
- minsku
duudi kirjoitti:
TOTTA, TOTTA!
Ja manipuloivat ihmisiä.
ja vielä se: kauriit eivät malta kuunnella toisia!...koskemaan kaikkia kauriita, ei me aina olla ilkeitä. Tottakin tuossa on tietenkin, itse olen tosi pitkäpinnainen ja ymmärtäväinen ja myös hyvä kuuntelija, mutta jos pitkä pinnani katkeaa niin silloin en tunne armoa. Toisaalta suorasukaisuus ja asioista puhuminen niiden oikeilla nimillä voidaan joskus tulkita myös ilkeydeksi... Viileän ja ilkeänkin pinnan alla sykkii kuitenkin lämmin ja laaja sydän.
Meitä ihmisiä on monenlaisia ja kauriitkin ovat yksilöjä, ikävää että meistä sarvipäistä on huonoja kokemuksia noinkin monella tällä palstalla.
- krrsh
Rapu on kovin tunteellinen ja vetäytyy kuoreensa
kun paha paikka tulee. Kauris ei ala nalkuttamaan, vaan saa hyvin lyhyillä lauseilla toisen tuntemaan itsensä todella naurettavaksi jos ei ymmärrä nupisijan motiivia.
-Satuttaa vain riidellessä, eikös se nyt ole hyvä? Jotkut merkit hakevat pientä taistelun poikasta ihan päivittäin eivätkä muuten ole onnellisia.
Olen kyllä samaa mieltä, ettet rapuna ole ihan omassa kastissasi seurustellessasi kauriskansan kanssa. Kauriilla on hyvä taito iskeä siihen kipeimpään osaan jos hänet ajetaan tarpeeksi hiiltyneeseen tilaan. Tällöin hän vaan haluaa sinun lopettavan ahdistelun. Kannattanee argumentoida tuskan syyt kylmän rauhallisesti ja tulla puolitiehen väittelyissä vastaan tai käyttää diplomatiaa. Kyllä sarvipää rauhankättä arvostaa. Nalkutus ja krooninen nyyhkytys eivät ole ikinä toimiva keino.
Ja sitten taas reaalimaailman neuvo:
Myös henkinen masokismi on epäterveellistä.
Ota ritolat jos huomaat itsesi neuvovan netin horoskooppikeskustelupalstalla muita kiertämään oman "kultasi" aurinkomerkin kaukaa.= ? - rapu
rapuna sanoisin ,et olet kyl väärässä kauriin suhteen. sain kauris tytön 16v kotiini ja nyt hän on aikuinen nainen, opin tuntemaan hänet, kuin omat lapseni (4poikaa). ja luonnetta riittää jakaa muillekin, kiltti,kuulias ja aina auttamassa. herkkä ja haavoittuvainen,mut avoimesti kertoo pahan olon pois. ja HETKI ni jo naurua ja vitsiä lentää. OIKEA ILO PILLERI (äitinä 8 vuotta hänelle.)yksi pojistani on kans kauris.NO ainahan äidit omiaan kehuu.
- Skrpn
Katkeraa tai epäluuloista Kaurista ei haavoita yhtään kukaan (tämä tiedoksi sinulle vastanneelle lähinnä). Paitsi kaikki. Käsittääkseni on taas kysymys siitä, että Kauris ei ole kiinnostunut. Piste. Sinun on palvottava Kaurista, niin silloin hän myös palvoo sinua - ehdottomasti! Mutta sitä ennen... Rakastuminen ja horoskooppimerkit - well well well. Meitä on niin monta tässä maailmassa ja ne kemiat...
Olen monen Kauris-naisen tällä palstalla "kuullut" sanovan, että kyllä sen tietää, jos Kauris on sinuun rakastunut, ja itsekin allekirjoitan sen, sillä ei kyllä jäänyt mitään epäselväksi, kun Herra Kauris piiritti (itse olen Skorpioni-nainen). Kuulostaa keljulta, mutta ei rakkautta voi kukaan koskaan pakottaa. Se ei liity horoskooppimerkkeihin eikä astrologisiin karttoihin mitenkään, tietenkään.
Kuitenkin minulla on sellainen käsitys, että Rapu ja Kauris käyvät todella hyvin yhteen, jos vain se rakastuminen on totta. Kauris-mies tarvitsee ja haluaa jonkun löytävän hänestä sen villin puolen, joka hänessä kuitenkin piilee siellä jossain, ja Rapu-nainen puolestaan kunnioittaa niin tomeraa ja kunnollista miestä.
Parasta jatkoa!- niina91
tota en kyl usko et rapu ja kauris tulis hyvin toimeen... missään suhteessa...
oon kauris ja vihaan jopa omaa pikkusiskoani...
- Skrpn
Tuo oli hyvä, mitä krrsh sanoi: "Ota ritolat jos huomaat itsesi neuvovan netin horoskooppikeskustelupalstalla muita kiertämään oman "kultasi" aurinkomerkin kaukaa.= ?"
Näillä palstoilla toistuvasti Kauriista kiinnostuneet miettivät ahdistuneina, että miksi se Kauris ei ole soittanut, vaikka viimeksi oli niin kiinostunut. Kauriin ilkeydestä puhutaan paljon. Kauris on, tosiaan, ihan kiltti niin kauan kuin asiat menevät hänen suunnitelmiensa mukaan. Ei Kauris herkästi riitele. Ei kukaan kuitenkaan voi koko ajan toisen ehdoilla elää. Ei siinä ole mitään järkeä (Kauriin rakastama sana), eikä se Kauris pitkään edes katsele epäitsenäistä uikuttajaa. Itse olen kyllä huomannut, että turhautuneessa ja kyllästyneessä tilassa (ja Skorpparihan tunnetusti kyllästyy nopeasti moniin asioihin!) oikein hakemalla haen riidan aihetta.
Harvoin täällä puhutaan rakastumisesta. Sinä kylläkin sanoit rakastavasi Kauristasi. Itselleni rakastuminen oli sellaista huumaa (itse Skorppari, mies Kauris), että ei siinä kyllä kahden viikon jälkeen miettinyt toisen huonoja puolia, eikä kahden kuukauden jälkeen, eikä kahden vuodenkaan, eikä vielä oikein viidenkään... Tunteellinen olen itsekin, ja Kauriin pahan mielen ilmaukset tuntuvat jäätäviltä. Mutta kun itse suutun, niin huudan ja mekastan kuin mielipuoli. Onko se parempi sitten muka niin? No ei ole, mutta jokaisella meillä on erilaiset tyylimme. Rapu lienee nalkuttavaa lajia, vai olenko väärässä?
Olen saanut Kauriin lopettamaan sadan loukkauksen latelemisen siten, että sanoin kylmänviileästi, että se on sillä tavalla, että silmä silmästä ja hammas hampaasta. Jos minä (joskus jopa aiheesta, mutta ei Kauriin mielestä tietenkään aihetta koskaan ole) jotain sanon, niin siihen ei ole hänellä oikeutta ryöpyttää kaikkia vikojani eteeni. Enkä anna periksi, jos se "änkytys" vaan meinaa jatkua. Rauhallisesti, en huutamalla, sanon, että nyt ei kuule käy tuo. Toimii, kun perustelut on heitetty kehään.
Koeta kestää! Eihän Kauris kuitenkaan suutu kovin usein. Kauris on yleensä erittäin aurinkoinen. Ja jopa heti aamusta! Minä murisen kun kello soi ja ajattelen: vielä viisi minuuttia. Kun herään, niin MURISEN. Kauris hyppää punkasta peippona, ja on niin iloinen!
Usko pois, ymmärrän tunteesi, koska itsekin olen ajoittain todella herkällä mielellä, ja silloin kaikki TUNTUU ylitsepääsemättömältä. Rakkaus voittaa kaikki esteet kuitenkin, uskon niin.- neitsyt, kuu skorpparissa
..meillä kyllä riittää teräviä sanoja, mutta aika harvoin kuitenkin. kauris mies ja neitsyt nainen on meillä toiminut hankalan alun jälkeen tosi hyvin.
Molemmat ollaan kyllä viiltävän ilkeitä silloin kun riitaa pukkaa, tuleekohan tuo "pistävyys" siitä että tosiaankin molemmilla on kuu skorpparissa? - Skrpn
neitsyt, kuu skorpparissa kirjoitti:
..meillä kyllä riittää teräviä sanoja, mutta aika harvoin kuitenkin. kauris mies ja neitsyt nainen on meillä toiminut hankalan alun jälkeen tosi hyvin.
Molemmat ollaan kyllä viiltävän ilkeitä silloin kun riitaa pukkaa, tuleekohan tuo "pistävyys" siitä että tosiaankin molemmilla on kuu skorpparissa?Käsitykseni mukaan Kauris ja Neitsyt ovat erinomainen yhdistelmä. Skorpparissa on aimo annos pistävyyttä, mutta taitaa sitä Neitsyeltäkin löytyä ihan omasta takaa, ja Kauris ei ohita loukkauksia vain korvaansa lotkauttamalla. Skorpioni saattaa suorastaan pilkata, ainakin jos nousu on Skorpparissa, ja se on ikävä piirre. Toisaalta Skorpioni on niiiiin pehmeä... suorastaan suloinen. (En nyt puhu itsestäni, vaan siitä, mitä olen toisissa Skorppareissa huomannut.)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä292905- 1191195
- 58941
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu6937- 66905
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26877Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65834Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä37830Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu157811Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75764