Mikä mielestäsi? Itse ehdotan: Ei kauniimpaa voi todella tietää.
Kikan paras?
13
116
Vastaukset
- Anonyymi
Kuulin kerran kappaleen Rakkauden talo. En olisi uskon, että se oli Kikan esittämä.
Paras ja ainut häneltä jota voin kuunnella. - Anonyymi
Olen samaa mieltä, että Rakkauden talo on paras Kikan rauhallisista kappaleista. Arvostan silti omassa kategoriassaan niitä villimpiäkin biisejä. En nyt silti jaksa lähteä laittamaan mikä niistä paras.
- Anonyymi
Käyrä nousemaan, tosi kaunis kappale.
- Anonyymi
Osassa toisen. Se hellyyden on tekniikkaa. Se oli mahtavaa aikaa, kun Kikka oli suosittu. Kikka fani forever.
- Anonyymi
Ei voi kuin ihmetellä, että tästäkin on poistettu viestejä. Mielestäni ei mitään syytä.
- Anonyymi
Siksi itken, Tartu tiukasti hanuriin, Ota vaatteet pois, Mä haluun viihdyttää, Tiedän hyvää sen tekevän meille jne. Kikka oli aivan mahtava esiintyjä!
- Anonyymi
Ehkä Kikka jäi/jätettiin jotenkin Levy-yhtiönsä muotin vangiksi, eli siihen "rooliin". Tuskin Kikka välttämättä halusi muuttaa tyyliään esim. Katri-Helenan "pullantuoksuiseen" tyyliin. Veikkaisin, että hän haaveili samanlaisista naisten "voima-biiseistä" mitä Kaija Koo esittää tänä päivänä.
- Anonyymi
Kikka potkaistiin ulos kun Nylon Beat astui sisään. Valitettavasti.
- Anonyymi
Näinpä minäkin sen juuri ajattelin. Kikka-kuunnelmassa siitä vihjattiin. Ehkä siinä ajassa piti saada jotain "uutta, mutta samalla riittävän samanlaista".
- Anonyymi
Kikka voisi esiintyä yhä nostalgiakeikoilla ja festareilla. Tuskin olisi kuitenkaan päätoiminen laulaja enää. Oletteko muuten nähneet netissä dokkarin "Sata salamaa Kaksi Kikkaa Tampereelta" 1995? Mielenkiintoinen ajan kuva.
- Anonyymi
Vesivehmaan jenkka on ehdoton ykkönen!
- Anonyymi
Tapani Vipatti ehkä eri mieltä?
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1341728- 401648
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631410- 681305
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2091144Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2771097- 701083
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19958- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106888