Tyttöjen ja naisten pyllyt - tuijotatko?

Anonyymi

Miehet/Pojat (no miks ei muutkin) tuijotatteko naisten tai tyttöjen kuumia pyllyjä vaikka koulussa, työpaikalla tai muuten vain kadulla? Jos katotte, niin mikänlaiset housut on seksikkäimmät hyvälle pyllylle teidän mielestänne?

27

1761

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Riippuu tietysti perseen muodosta,mitkä housut korostaa sitä😏 Ei kaikille samat sovi...

    • Anonyymi

      Vain edessäni alasti pyllistäviä.

    • Anonyymi

      Hyvät istuvat farkut ja tykkään katsoa pituushyppääjiä hypyn jälkeen, kun nainen nousee hiekkakasasta. Pituushyppääjillä on voimakkaat reidet ja hyvät pyllyt .
      Monesti vain tv viivähtää lyhyen ajan hyppääjän pyllynäyssä. Onneksi youtubessa on myös matskua heistä.

    • Anonyymi

      Työpaikalla kyllä on ihania nuorten naisten peppuja. Housut on sellaiset mitä he nykyisin käyttävät mieluiten, tiukkoja mustia ohuita, tarkemmin en osaa niiden tyyppiä kuvailla, mutta nykyisin pepun pitää näkyä.

      • Anonyymi

        Ja niissä pöksyissä pierukin muhii paremmin aahh


    • Anonyymi

      Riittää että näkemästään pitää, housuilla niin välii pääasia et peppu ja lanteet keikkuu kivasti.

    • Ennen tuijotin vähän, nyt lähinnä vilkaisen, ihan kiva nähdä.

      Makunsa kullakin. Mä tykkään leveistä lantioista ja pyöreistä, kiinteistä pakaroista joissa on ainakin pieni kerros rasvaa. Niiden päälle mustat tiukat leggingsit, ei tarvi olla kiiltävät tai nahkahousut vaikka nekin on tosi hienoja.

      Tiedän että moni mies tykkää vähän mistä sattuu jne, mun maku on vain yksi maku. Kannattaa pitää sellasia vaatteita jotka sä tunnet sopivaks itelles, koska se antaa aidon viestin siitä kuka sä oot ja oikeenlaiset tyypit kiinnostuu susta herkemmin.

    • Tottakai. Mut hyväkin peppu muuttuu huonoks, jos se on jossain verkkareissa.

      • En ihan ymmärrä sun löylykauhafetissiä, mut jokainen tavallaan.
        Itse käytän löylykauhaa vain siihen tarkoitukseen johon se on tarkoitettu.


      • kajsa-68 kirjoitti:

        En ihan ymmärrä sun löylykauhafetissiä, mut jokainen tavallaan.
        Itse käytän löylykauhaa vain siihen tarkoitukseen johon se on tarkoitettu.

        Peppuun menee sit sinne tarkoitetut lelut.


    • Anonyymi

      En tuijottaa, koska tiedän mikä se on :)

    • Anonyymi

      "Miehet/Pojat (no miks ei muutkin) tuijotatteko naisten tai tyttöjen kuumia pyllyjä ..."

      Ehdottomasti kyllä ... silmä aina vain lepää hoteissa ja herkuissa pepuissa ;-)

      - https://blackwo.men/black-celebrity-booty-pics/

      Naisia, peppuja ja tyylejä on loputtoman erilaisia. Hienoa on sopusuhtainen vartalo, solakan naisekas tai runsaan kurvikas, farkuissa, istuvissa housuissa tai illallispuvussa tai jakkupuvussa ja kehoa myötäilevässä hameessa jne., eli se kokonaisuus.

      Nam ;-)

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Onhan niitä mukava katsella, muttei kannata yrittää koskettaa, ennenkuin mahdollisesti saa luvan siihen.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Valkoiset puuvilla housut tai harmaat. Niistä näkyy läpi.... mitä alla on

    • Anonyymi

      Katson kyllä, mutta en jää pitemmäksi aikaa tuijottamaan.

    • Anonyymi

      Kyllähän niitä naisten pyllyjä on mukava katsella. Tiukat ohutkankaiset housut niin pikkuhousunrajatkin näkyvät.

    • Anonyymi

      Naisten herkkupeput ovat aina vain niin maukkaita ja kiehtovia, (mutta typerän "tuijottamisen" sijaan) maukkaita katseltavia.

      - https://thrillblender.com/booty-blog-and-pics/

      Yleensä naisista huokuu kehonkielen olemuksesta ulospäin, jos ovat on sinut kehonsa, naiseutensa ja seksuaalisuutensa suhteen ... mielyttävää katseltavaa.

    • Minusta etupuoli on paljon ihanampi kuin takapuoli. Kaikkei suloisin yhdistelmä on on ihanat sukupuolielimet ja kultainen luonne. 🌹👀

    • Anonyymi

      Pylly nahkahousuissa on kyllä parasta, eikä oikeastaan oo valiä onko iso vai pieni pylly, hyvältä näyttää kaikki.

      • eikä ole väliä onko mies vai nainen,näillä lämmöillä nahkahousuissa kaikki kostuu ihanasti ,pääsisimpä nuolemaan paikat kuivaksi


    • Anonyymi

      Mä taisin jäädä kiinni rintojen katsomisesta. Peppu menee tietty huomaamatta, mutta joskus nainen on itse tuonut pillun suoraa silmien tasoon katsottavaksi. Joskus kauan sitten oli yksi, joka taisi tehdä sen useamman kerran. Kyllä kait naiset tietää sen asian. Se kait on tahaton...

      • Kyllä se eräässä mielessä on tahaton. Olen havainnut, että yhteissaunassa naiset ovat hyvinkin erilaisia eri tilanteissa. Hyvällä tuulella nainen on kaikin puolin rento, jolloin hän saattaa suorastaan aktiivisesti näyttää sukupuolielimiään. Allapäin hän taas on ikään kuin käpertynyt itseensä. Ero on huomattava, mutta tuskin sisko sitä itse tiedostaa. No sentään joskus. Ja näin on kaikkien naisten.

        Kun olin saunan pukupuolella, eräs tuttavarouva minun istuessa ja hänen seistessä toi poikkeuksellisen kauniit sukupuolielimensä moneen kertaan niin lähelle silmiäni, kuin vain voi. Kaunista! Kyllä hän selvasti nautti ihailtuna olosta. Toisinaan hän taas oli sangen pidättyväinen.


    • Anonyymi

      Parhaita on läpikuultavat vaaleat housut josta näkee heti minkälaiset alla on. Tästä alkaa aina ajatusleikki minkälaista olisi tuohon herkulliseen pyllyyn päästä panemaan

    • Anonyymi

      Hyvännäköistä peppua on kiva vähän tuijottaakin, mutta nolottaa hieman jos nainen kääntyy ympäri ja huomaa sen. Kaikki naiset eivät tuijottajista pidä, varsinkaan työpaikalla ollessa.

    Ketjusta on poistettu 33 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 109
      2128
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      57
      1996
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1925
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe