Olen 22-v mies ja en ole menettänyt neitsyyttäni. Kerran olin jo pääsemässä peti hommiin mutta alkoi jännittää ja munani oli löysä kuin mikä. Olisiko halukkaita viemään neitsyyttäni? parhaiten yhteyden saa snapchatissa ja messengerissä. kiikarissa olisi 18 - 30 v nainen? Olen valmis mihin vaan! Uskon itseeni että olen hyvä sängyssä! Myös mies käy jos naista ei löydy, olen bi!
Ujous, neitsyys
12
788
Vastaukset
- Anonyymi
Missä oot
Jos et löydä muualta, niin EHKÄ, ehkä voin auttaa... keski-ikää lähestyvä ok mies kaikin puolin, mutta jos löydät muualta niin ota ihmeessä.
Ja jos miehen kanssa tai muuten vaan kakkoseen, niin suosittelen tätä:
https://www.kaalimato.com/catalog/Water Glide - Anal, 300 ml_p_37365.html
Olen kokeillut montaa anaaliliukkaria itekseni, ja tää on ehdottomasti paras. Emätinyhdyntään ja masturboimiseen kannattaa olla joku stimuloivempi vaihtoehto jos haluaa tehostaa kokemusta, mutta sehän ei ole välttämättä tarpeen... anaalissa kyllä kannattaa käyttää kunnon liukkaria.- Anonyymi
Vanhempi setä antaa panna
- Anonyymi
Huomasitko että haussa oli nainen?
- Anonyymi
No lueppas loppuun asti
- Anonyymi
Sinä olet selvästi nukkunut koko elämäsi ajan ja perusasiat menneet ohitsesi, miehellä ei ole olemassa neitsyyttä minkä voisi menettää, semmoinen on ainoastaan naisilla! Otappas ensin selvää ihmisen biologiasta / anatomiasta, ennen kuin väität olevasi hyvä sängyssä ja haikailet seuraa kenestäkään, kun et edes tiedä naisten ja miesten eroa.
- Anonyymi
Itse taidat nukkua vieläkin, kyllä neitsyellä voidaan tarkoittaa ihmistä, joka ei ole ollut sukupuoliyhteydessä. Myös poikuudesta voidaan puhua miehen kohdalla.
Onkohan nipottaja hyvä sängyssä?
- Anonyymi
Moi
Missä päin olet. Mielellään sua auttais tässä asiassa, luottamuksella.
t. hoikka bimies - Anonyymi
Kerro sähköpostisi, nii pääset ehkä mukaan mun ja mun tyttöystävän välisiin leikkeihin.
- Anonyymi
Runkkaan klaasin takaa ja tiiraan lintuja.
- Anonyymi
Laita jotain yhteystietoja.
Vaimoni ja minä autamme mielellämme.
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä913020Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3001717Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461597IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4051417- 871411
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4031323Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21149Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat381077Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun337923Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?
"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden264895