Olen 22-v mies ja en ole menettänyt neitsyyttäni. Kerran olin jo pääsemässä peti hommiin mutta alkoi jännittää ja munani oli löysä kuin mikä. Olisiko halukkaita viemään neitsyyttäni? parhaiten yhteyden saa snapchatissa ja messengerissä. kiikarissa olisi 18 - 30 v nainen? Olen valmis mihin vaan! Uskon itseeni että olen hyvä sängyssä! Myös mies käy jos naista ei löydy, olen bi!
Ujous, neitsyys
12
786
Vastaukset
- Anonyymi
Missä oot
Jos et löydä muualta, niin EHKÄ, ehkä voin auttaa... keski-ikää lähestyvä ok mies kaikin puolin, mutta jos löydät muualta niin ota ihmeessä.
Ja jos miehen kanssa tai muuten vaan kakkoseen, niin suosittelen tätä:
https://www.kaalimato.com/catalog/Water Glide - Anal, 300 ml_p_37365.html
Olen kokeillut montaa anaaliliukkaria itekseni, ja tää on ehdottomasti paras. Emätinyhdyntään ja masturboimiseen kannattaa olla joku stimuloivempi vaihtoehto jos haluaa tehostaa kokemusta, mutta sehän ei ole välttämättä tarpeen... anaalissa kyllä kannattaa käyttää kunnon liukkaria.- Anonyymi
Vanhempi setä antaa panna
- Anonyymi
Huomasitko että haussa oli nainen?
- Anonyymi
No lueppas loppuun asti
- Anonyymi
Sinä olet selvästi nukkunut koko elämäsi ajan ja perusasiat menneet ohitsesi, miehellä ei ole olemassa neitsyyttä minkä voisi menettää, semmoinen on ainoastaan naisilla! Otappas ensin selvää ihmisen biologiasta / anatomiasta, ennen kuin väität olevasi hyvä sängyssä ja haikailet seuraa kenestäkään, kun et edes tiedä naisten ja miesten eroa.
- Anonyymi
Itse taidat nukkua vieläkin, kyllä neitsyellä voidaan tarkoittaa ihmistä, joka ei ole ollut sukupuoliyhteydessä. Myös poikuudesta voidaan puhua miehen kohdalla.
Onkohan nipottaja hyvä sängyssä?
- Anonyymi
Moi
Missä päin olet. Mielellään sua auttais tässä asiassa, luottamuksella.
t. hoikka bimies - Anonyymi
Kerro sähköpostisi, nii pääset ehkä mukaan mun ja mun tyttöystävän välisiin leikkeihin.
- Anonyymi
Runkkaan klaasin takaa ja tiiraan lintuja.
- Anonyymi
Laita jotain yhteystietoja.
Vaimoni ja minä autamme mielellämme.
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2332162Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101808Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601426Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801215Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171058- 601054
TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15990Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89984Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42834- 70832