Paniikki helvetti

Anonyymi

30v kärsinyt tästä helevetistä, lääkkeitä vaiheltu mennen tullen, nyt aloitettiin Rivatril 0.5mg 2 kertaa päivässä, onko kokemuksia onko ollut apua

20

94

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tiedätkö että juuri nuo lääkkeet joita vaihdellaan yhtä mittaa pitävät yllä paniikkiasi. Jos 30 vuodessa ei ole tullut mitään apua, pahalta näyttää tällä konstilla. Toivon että löytäisit jonkun tahon (ei lääkäreitä) jonka kanssa voisit selvitellä lääkkeiden aiheuttamaa kroonista tilaasi. Ainakin se helpottaa kun tulee jotain realiteettia tilanteeseen.

    • Anonyymi

      Oon käynyt terapiassa, mutta se ei vaan oon jotenkin mun juttu...

      • Anonyymi

        Lääkkeet ja terapia. Näiden yhteyttä hehkutetaan mutta taitaa useimmille olla suuri kupla.

        Jos neurolepti lääkkeet ylläpitävät jatkuvaa masennusta ja ahdistusta ei niiden vaikutusta saa pois vaikka kuinka juoksisi tuhlaamassa rahojaan (tai veronmaksajien=Kela) terapiassa pähkäilemässä syntyjä syviä ja analysoimassa elämäänsä.

        Korkeintaan terapia voi opettaa elämään lääkkeiden tuomien haittojen kanssa. Tätä tietysti eivät terapeutit ja potilaatkaan taida koskaan tajuta.


    • Anonyymi

      Itsellä auttoi kun lopetin lääkkeet ja päihteet. Pikkusen voi ottaa alkoholia 2-3 annosta kerralla, silloin tällöin.
      Tupakan myös lopetin joka tuntui myös auttavan.

      Ilman apuaineita olo vaatii totuttelua. Helpointa jos voisi olla turvallisessa ympäristössä lataamassa hermoja ja sitten pikkuhiljaa liikenteeseen.

      Lääkitys oli Xanor 0,5 1 -5 kertaa päivässä yli kymmenen vuoden ajan.

      • Anonyymi

        Joo ja terapiat eivät auttaneet mitään. Ainostaan sai luvan uuteen reseptiin.


      • Anonyymi

        Minullakin xanor 0.5mg käytössä 3kertaa päivässä nyt uutena lisäksi rivatril....


      • Anonyymi

        M inä myös lopetin tupakan, alkoholin ja lääkkeet! Nyt 5kk jälkeen edelleen aivokemiat sekaisin 10v ssri lääkkeiden takia. Mielialat menee vuoristorataa, välillä masentaa, ahdistaa ja itkettää, hetken päästä olo voi olla mitä onnellisin.


    • Anonyymi

      Meditoimalla säännöllisesti aivot muuttuvat. Sitten mielessä syöksyvät impulssit menettävät tehonsa, kun näkee kehon kehona, tunteet tunteina, ja mielen mielenä. Mitään muuta ei siinä olekaan. Ulkoneinen maailma on niin epävakaa ja arvaamaton. Jos ymmärtää mitä hyötyjä siitä seuraa kun pystyy keskittymään esim. rauhalliseen hengitykseen, tietää että voi tarvittaessa sulkea silmänsä ja löytää rauhan ja hyvän olon, aivan kuin pysäyttäisi ajan kulumisen ja samalla astuisi rinnakkaistodellisuuteen... On paljon tutkimusnäyttöä ja vielä enemmän kokemusperäistä näyttöä, että meditointi vaikuttaa positiivisesti, varsinkin säännöllisesti tehtynä - jolloin vaikutukset menevät syvemmälle.

    • Anonyymi

      Minulla tämä "hulluus", iski v 91 ja sen kanssa oon "naimissa"

    • Anonyymi

      Olen itsekin joskus sairastanut tuota häiriötä mutta ollut paniikkioireeton ehkä 10v. Mielestäni on todennäköistä, että on jokin logiikka, jonka mukaisesti oireet alkavat ja ovat ehkä vain ymmärrettävä(kin) reaktio esim. tietynlaisiin paikkoihin ja tilanteisiin, ei kannata ajatella pelkästään lääkkeitä

    • Anonyymi

      Oon kuullut, että hulluus lähtee huutamalla... mutta vaikka huutasin yötä päivää, niin olo yhtä tuskaa..... 😪

    • Anonyymi

      Itsellä myös paniikkihäiriö ollut 10 v.
      Lopetin ssri lääkkeet, joka aiheutti helvetilliset oireet, ei ne alun fyysiset oireet olleet mitään verrattuna siihen masennukseen, ahdistukseen ja mielialan vuoristorataan mikä kesti kuukausia. Päätin kokeilla cbd tuotteita (lue netistä jos et tiedä mitä ne on).. suosittelen.! Helpottaa ahdistusta, paniikkia ja masennusta.

      • Anonyymi

        Mitä on cbd, mistä sitä voi hankkia, auttaako oikeasti js onko turvallista käyttää? 🙄


    • Anonyymi

      Cbd on antipsykoottinen ja käytetään vain vähän 1-2 tippaa/pv. kielen alle laitettuna.
      Rauhoittaa mieltä ja vähentää agressioita. Tuo hyvän mielen.
      Taitaa olla kiellettyjen aineiden listalla täällä suomessa, vaikka onkin elintarvike, ei huume.
      Vain ruotsi ja suomi sekä slovakia yrittää kieltää kansalaisiaan käyttämästä sitä, koska esim. lääkkeiden vaikutus lakkaa ytai pienenee kun käytetään yhtäaikaa niiden kanssa. Siis muualla eu:ssa sallittua. Kannattaa siitä lukea lisää ja tehdä omat johtopäätökset..

      • Anonyymi

        Minä sain avun 7,5 mg Opamoxista paniikkihäiriööni. Parin kuukauden käytön jälkeen ei enää tullut paniikkikohtauksia sosiaalisissa tilanteissa.


      • Anonyymi

        Täällä ainakin mahdoton saada reseptiä rauhoittaviin, edes yksityiseltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä sain avun 7,5 mg Opamoxista paniikkihäiriööni. Parin kuukauden käytön jälkeen ei enää tullut paniikkikohtauksia sosiaalisissa tilanteissa.

        Juu syöpä sitä Opamoxia vuosi ja toleranssi kehittyy ja eipä auta enää sekään. Sitten työnnetään tilalle vaan vahvempia. Terveisin kokemusta on


    • Anonyymi

      Kahvi pois. Luontoon. TRE-terapiaa. EFT:tä. Sulla on kehossa jumissa joku purkamaton trauma. Sain aikanaan pahimmillaan 20 paniikkikohtausta päivässä. Mua auttoi ensimmäisenä kukkaterapia ja luonto. EFT on ollut tehokas.

    • Anonyymi

      Ja lääkkeet pois, jos voit olla ilman niitä. Ne estää käsittelemästä ja parantamasta paniikin syitä, pitää koko tilanteen jumissa.

    • Anonyymi

      Ilmainen paniikin omahoito Mielenterveystalossa tai nettiterapia.
      Jos ei auta niin kokeile vielä ihan oikeaa psykoterapiaa, jos muu yritys ollut vain terapiaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      278
      19162
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      86
      3582
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      124
      2255
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      196
      1956
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      142
      1860
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      293
      1610
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1362
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      86
      1298
    9. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      149
      1162
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      242
      1059
    Aihe