Eli.
Olen 13v,minulla on alkanut menkat jo jotain puoli vuotta sitten, mutta nyt ne ovat kadonneet. Onko asialla että syön noin 500-1000 kcal päivässä ja teen suhteellisen rankkoja treenejä päivittäin osaa asiassa? Miten saan kuukautiset takaisin ilman että täytyisi syödä enemmän. Oma bmi on 16.6...mielestäni liikaa.
Miten saa kuukautiset takaisin?
Anonyymi
1
109
Vastaukset 1
- Anonyymi
Et mitenkään. Ainoa keino on saada paino sille tasolle että hormonitoiminta palautuu, mikä se sitten sinun kohdallasi on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831799
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.115949Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo116857En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209694- 135646
- 56631
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus54586- 38568