Luotatko sä upea nainen suojelukseeni?

Anonyymi

Saanko olla sua puolustamassa eturivissä ja kallio mihin nojaat ? 😄😊

28

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eipä semmosta ritaria taida tarvita, kun on tottunut pärjäämään myös itsekseen, mutta kaivattuani odottelen käymään kylässä:) Hauskaa päivänjatkoa palstalle.

• Anonyymi

Luottaisin sinuun kuin kallioon🙂 Saisit olla mun kallio

• Anonyymi

Ilman muuta! Tulet ritarina paikalle kilisevin miekoin. Teet selväksi muille, että miekka puhuu ja sanansäilä sivaltaa, jollei pysytä ruodussa. Upeutenne on puhunut!

• Anonyymi

No jos tämä mulle sisäisesti heikolle, mutta ulkoisesti sisupussille olis suunnattu niin kyllä! Tunnisteena olkoon, että uhosin, ettei mulle kukaan mies pärjää henkisesti! 😁. Uskoisitko, että pärjäät? Ja pärjäisithän Sä! Uskoisitko, että voisimme avautua sisäisistä heikkouksistamme avoimesti ja kasvaa yhdessä noin suunnilleen samaan suuntaan, toinen toisemme rinnalla kulkien?

• Anonyymi

Ykskään ukko ei ole minua puolustanu koskaan. En ole tarpeeksi naisellinen ja käytä hameita, eikä ole rakennekynsiä, tekoripsiä, tukan pidennyksiä.

• Anonyymi

Taitaa tekokynnetkin katkeilla ja ripset irtoilla kissatappelussa:) Kun miehestä ei ole puolustamaan.

• Anonyymi

Nainen ei ole tätä kirjoittanut. Olet mies niin vanhanaikainen.

• Anonyymi

Kuinka voi olla näin lyhyt muisti.

• Anonyymi

Jaa kun kirjotin saman sulle eilen , totta 🙄

• Anonyymi

Toki luottaisin ja saat olla puolustamassa.

• Anonyymi

Tää olis mukava tieto !!

• Anonyymi

Toiset miehet omaa suuremman suojeluvietin kuin toiset.

Toiset naiset herättää vahvemman suojeluvietin kuin toiset

• Anonyymi

Toki😀, ole vaikka David Hasselhoff. Eipä kukaan ole vielä sellaista tehnytkään.

• Anonyymi

Luin tän, hah kukahan oot 😀😊

• Anonyymi

Otan mieluummin ihmeauto KITTin.

• Anonyymi

Mä oon odottanut tätä niin kauan jo, luulin ettet koskaan kysy

• Anonyymi

Mitenniin ?

• Miltä mua pitää suojella?

• Olen itse kova kuin kivi. Tarvitset dynamiittia räjäyttämiseeni. 😂

• Anonyymi

Sulla on rumat nilkat.

• Anonyymi

Etpä ole nähnyt mutta mulla on hyvänmuotoinen että eipäs anonyymin mielipiteellä ole mitään merkitystä. :D

• Anonyymi kirjoitti:

Sulla on rumat nilkat.

Voi näkisitpä naaman, se on ruma kuin petolinnun per se. 😨😂😂

• Anonyymi

Älä itseäsi vähättele ja katsoin tuota kuvaa väärin anteeksi nilkat näyttivät kummallisilta mutta ne olikin kengän naru.

• Anonyymi kirjoitti:

Älä itseäsi vähättele ja katsoin tuota kuvaa väärin anteeksi nilkat näyttivät kummallisilta mutta ne olikin kengän naru.

Olen tyytyväinen siihen mitä olen. Eräs tuttavani on vakavasti sairas ja se laittaa miettimään miten pienistä asioista me ihmiset valitamme..

• Anonyymi

Jos olet hän niin kyllä :) ;)

• Anonyymi

Yksi seksikäs mies on kyllä niin kovassa tikissä että häneen luottaisin ja nojailisin ihan onnessani jos saisin 😉 ei tarvitsisi hänen kanssaan pelätä mitään, vaikka en itsekään mikään maailman pienin ole 😄

• Anonyymi

Kaameeta herjaa. Olisin kaivannut puolustavaa "isähahmoa" joskus kauan sitten, kun kasvoin ja kehityin orpolapsena. Ei sellaisia miehiä olekaan ja jos onkin, ei tällä palstalla ainakaan.

On miehiä, jotka vaativat naisiltaan jotain ihmeellistä supernaisellista käytöstä. Jos minulla olisi ollut joskus varaa olla sellainen, luulen että niillä keinoin olisin tullut raiskatuksi ja tapetuksi.

Missä olitte kaikki sankarimiehet silloin, kun olisin teitä tarvinnut? Sukulaismiehet, tuttavat, ammattikasvattajat... No eipä näkynyt.

• Anonyymi

Upea = 120 kg

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      144
      8079
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      43
      2131
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      26
      2042
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      95
      1688
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1617
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1071
    7. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      1009
    8. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      25
      996
    9. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      53
      985
    10. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      850
    Aihe