Saanko olla sua puolustamassa eturivissä ja kallio mihin nojaat ? 😄😊
Luotatko sä upea nainen suojelukseeni?
28
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä semmosta ritaria taida tarvita, kun on tottunut pärjäämään myös itsekseen, mutta kaivattuani odottelen käymään kylässä:) Hauskaa päivänjatkoa palstalle.
- Anonyymi
Luottaisin sinuun kuin kallioon🙂 Saisit olla mun kallio
- Anonyymi
Ilman muuta! Tulet ritarina paikalle kilisevin miekoin. Teet selväksi muille, että miekka puhuu ja sanansäilä sivaltaa, jollei pysytä ruodussa. Upeutenne on puhunut!
- Anonyymi
No jos tämä mulle sisäisesti heikolle, mutta ulkoisesti sisupussille olis suunnattu niin kyllä! Tunnisteena olkoon, että uhosin, ettei mulle kukaan mies pärjää henkisesti! 😁. Uskoisitko, että pärjäät? Ja pärjäisithän Sä! Uskoisitko, että voisimme avautua sisäisistä heikkouksistamme avoimesti ja kasvaa yhdessä noin suunnilleen samaan suuntaan, toinen toisemme rinnalla kulkien?
- Anonyymi
Ykskään ukko ei ole minua puolustanu koskaan. En ole tarpeeksi naisellinen ja käytä hameita, eikä ole rakennekynsiä, tekoripsiä, tukan pidennyksiä.
- Anonyymi
Taitaa tekokynnetkin katkeilla ja ripset irtoilla kissatappelussa:) Kun miehestä ei ole puolustamaan.
- Anonyymi
Nainen ei ole tätä kirjoittanut. Olet mies niin vanhanaikainen.
- Anonyymi
Kuinka voi olla näin lyhyt muisti.
- Anonyymi
Jaa kun kirjotin saman sulle eilen , totta 🙄
- Anonyymi
Toki luottaisin ja saat olla puolustamassa.
- Anonyymi
Tää olis mukava tieto !!
- Anonyymi
Toiset miehet omaa suuremman suojeluvietin kuin toiset.
Toiset naiset herättää vahvemman suojeluvietin kuin toiset - Anonyymi
Toki😀, ole vaikka David Hasselhoff. Eipä kukaan ole vielä sellaista tehnytkään.
- Anonyymi
Luin tän, hah kukahan oot 😀😊
- Anonyymi
Otan mieluummin ihmeauto KITTin.
- Anonyymi
Mä oon odottanut tätä niin kauan jo, luulin ettet koskaan kysy
- Anonyymi
Mitenniin ?
Miltä mua pitää suojella?
Olen itse kova kuin kivi. Tarvitset dynamiittia räjäyttämiseeni. 😂
- Anonyymi
Sulla on rumat nilkat.
- Anonyymi
Etpä ole nähnyt mutta mulla on hyvänmuotoinen että eipäs anonyymin mielipiteellä ole mitään merkitystä. :D
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on rumat nilkat.
Voi näkisitpä naaman, se on ruma kuin petolinnun per se. 😨😂😂
- Anonyymi
Älä itseäsi vähättele ja katsoin tuota kuvaa väärin anteeksi nilkat näyttivät kummallisilta mutta ne olikin kengän naru.
Anonyymi kirjoitti:
Älä itseäsi vähättele ja katsoin tuota kuvaa väärin anteeksi nilkat näyttivät kummallisilta mutta ne olikin kengän naru.
Olen tyytyväinen siihen mitä olen. Eräs tuttavani on vakavasti sairas ja se laittaa miettimään miten pienistä asioista me ihmiset valitamme..
- Anonyymi
Jos olet hän niin kyllä :) ;)
- Anonyymi
Yksi seksikäs mies on kyllä niin kovassa tikissä että häneen luottaisin ja nojailisin ihan onnessani jos saisin 😉 ei tarvitsisi hänen kanssaan pelätä mitään, vaikka en itsekään mikään maailman pienin ole 😄
- Anonyymi
Kaameeta herjaa. Olisin kaivannut puolustavaa "isähahmoa" joskus kauan sitten, kun kasvoin ja kehityin orpolapsena. Ei sellaisia miehiä olekaan ja jos onkin, ei tällä palstalla ainakaan.
On miehiä, jotka vaativat naisiltaan jotain ihmeellistä supernaisellista käytöstä. Jos minulla olisi ollut joskus varaa olla sellainen, luulen että niillä keinoin olisin tullut raiskatuksi ja tapetuksi.
Missä olitte kaikki sankarimiehet silloin, kun olisin teitä tarvinnut? Sukulaismiehet, tuttavat, ammattikasvattajat... No eipä näkynyt. - Anonyymi
Upea = 120 kg
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448339Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde462288Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262142- 951738
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811677- 321497
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081103Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51019- 531005
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28870