Hylkiö........
<3
Vastaukset 15
- Anonyymi
Kuka lienetkään, vain arvailuja. Mahdotonta tietää varmasti.
- Anonyymi
Minäkään en tiedä mutta jos olisit kaivattuni niin en sinua huolisi.
Risto_ kirjoitti:
:)......
<3
Et voi sanoa, jos et yhtään tunne.........Mä voin kyllä susta sanoa, että et kelpaisi...
<3- Anonyymi
Hyvä eikä haittaa.
- Anonyymi
Ihminen on sitä mitä itse uskoo...
Hylkiö.....MEIBI...😋T:Ellu..😀- Anonyymi
Et ole hylkiö. Missä on itsetuntosi?
- Anonyymi
Jos parisuhteesi on huono mikään ei estä sua jättämästä mollaavaa kumppania. Maailma täynnä vapaita naisia.
Anonyymi kirjoitti:
Jos parisuhteesi on huono mikään ei estä sua jättämästä mollaavaa kumppania. Maailma täynnä vapaita naisia.
Mikä kumppani....?!?
<3
Maailma ei ole täynnä Cerseitä........- Anonyymi
Et voi jäädä yhteen naiseen loppu iäksi kiinni. Te ette ole silloin tarkotettuja toisillenne. Sun elämä menee täällä palstalla havahdu jo.
- Anonyymi
Miksihän mun viesti poistettiin?
Siinä ei ollut mitään pahaa....
:(- Anonyymi
Se ei vienyt asiaa eteenpäin toivotulla tavalla. ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ei vienyt asiaa eteenpäin toivotulla tavalla. ;)
Ja tuon viestiketjun viestit edistivät Riston naisongelman etenemistä positiiviseen suuntaan.... 🤚👍 bye bye
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va571598Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3481108- 131911
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu12724Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63605- 40574
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa90548- 43513
- 45488
- 44446