Completos Turku

Tilaamani tuotteet tuli ja olivatkin väärät, ilmoituksessa luki valojen sopivan autooni. Lähetin heille useita sähköposteja ja soitin myös, eivät vastanneet sähköposteihin. Useasti yritin myös soittaa, viimein vastasivat ja asia ei koskaan ratkennut. Lähetin valot takaisin heille ja ne tulí pumerangina takaisin, minulle tuli tuplasti lähetyskulut edestakaisin. Olisin tilannut heiltä toiset valot ja maksanut erotuksen yms. Kun huomasivat minun olevan sama tyyppi niin peruivat uuden tilauksen ja mitään ei koskaan kuulunut! Rahan ahneita!

12

8351

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sama kokemus. Väärä tuote ja piti todistaa että on saanut väärän tuotteen. Rahoista ei koskaan kuulunut mitään. Ei tule semmoista tarvetta että täältä mitään koskaan enään tilaisin.

• Anonyymi

Välttäkää tätä liikettä! Huijjareita ja paskaa myyvät!!!!

• Anonyymi

Samat kokemukset. Myyvät paskaa ja toimittavat mitä sattuu. Välttäkää tilaamasta. Saman kuran ja palvelun saatte suoraan Kiinasta. Kommunikointi on varmasti Kiinaan helpompaa!

• Anonyymi

Kannattaa pysyä kaukana tästä romukaupasta

• Anonyymi

Ikävä maine tullut firmalle.

• Anonyymi
    • Anonyymi

mistäs nyt noita jr vanteita ostais kerta tämäkin on samaa turkulaista paskaa kun airsoftnet

• Anonyymi

Itsellä positiivisia kokemuksia. Tuote tuli sovitusti ajallaan ja oli oikea, asiakaspalvelukin toimi erittäin nopeasti kun kysäsin toimitusajasta

• Anonyymi

Ei jatkoon rahat meni,ei vastata yhteyden ottoihin

• Anonyymi

Joo mä tilasin tuuli ohjaimet piti ottaa neljä viikkoa eikä tullut mitä tilasin

• Anonyymi

Mutta tuliko kuitenkin oikeat?
        ehdin tilata, ennen kuin huomasin nämä kehut täällä

• Anonyymi

Mites ootteko vielä joutuneet paikan päällä reklamaatioita hoitaessa pahamaineisen Harrylinin käsittelyyn? Kuulemma erästä asiakasta oli höyskytelty korisarjan päällä lohenpunaiseen anaaliin ja sitten syntyi lasihartsikohouma, jolloin 9 kk laskenta alkoi. Ei kuulema Harrylinin lepyttelemiseksi viety VSOP konukaan muuttanut käytöstä.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka oli töllöntyön tekijä?

Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt
      Pieksämäki
      33
      3074
    2. Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja

Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.
      Pieksämäki
      44
      1540
    3. Kun kohtaat jotain ainutlaatuista

ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö
      Ikävä
      19
      971
    4. Mua ahdistaa

Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi
      Ikävä
      32
      959
    5. Minkälaisessa asunnossa

haluaisit kaivattusi kanssa asua?
      Ikävä
      59
      933
    6. Ei tämä enää tervettä oo

Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.
      Ikävä
      22
      928
    7. Tuli vain mieleen

että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -
      Ikävä
      37
      840
    8. Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista

Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä
      Savonlinna
      36
      803
    9. Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!

Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os
      Maailman menoa
      173
      783
    10. Mikä siinä on että sinkku yrittää varattua?

Siis ihan aina yrittävät muiden puolisoita.
      Sinkut
      48
      699
    Aihe