Miksi sinulle nainen on niin

Anonyymi

tärkeää että mies on pitkä?

64

180

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elämä lyhyt jorma pitkä 23cm.

• Anonyymi

Nää on näitä epäsuoria hyökkäyksiä. Kohta se vastaa omaan aloitukseensa. Kaikki on niin turhaa täällä palstalla, ei se mies tule näitä lukemaan.

• Anonyymi

Esmes. Yltää puhdistaa talon rännit ilman tikkaita.

Ei eksy maastossa, koska näkee kauemmas.

• Anonyymi

Ei ole väliä pituudella. Ennemmin otan normaalivehkeisen lyhyen miehen, kuin pitkän minipeniksellä varustetun. Mut kumpikaan ei ole ehdoton ei.

• Anonyymi

Miksi se sinua kiinnostaa?

• Anonyymi

Viimeksi, kun yritin lähestyä menin niinsanotusti puihin.

Ujous.

• Anonyymi

Ite olen niin lyhyt et miehen pituudella ei oo väliä eikä muutenkaan koska sisin merkkaa eniten ja se et joissakin on vaan sitä jotakin joka viehättää.

• Anonyymi

Pitkät miehet on upeita, ja koska olen itsekin pitkä nainen niin pitkät miehet kiinnostaa enemmän. Ei mitään sen kummempaa syytä.

• Anonyymi

Naiset katsos kun elävät vieläkin kivikaudella. Tottakai, pitää olla mahdollisimman suurikokoinen ja pitkä mies, aina vähintäänkin naista itseään pidempi - jos nainen on itsekin pitkä, sitä suuremmalla syyllä. Isommalla on luonnollisesti paremmat edellytykset taistella toista urosta vastaan. Kaikki toki tiedämme, että nykymaailmassa isoilla tisseillä naisten puolelta ja miehillä soturin isolla koolla ei juuri ole enää väliä - nykypäivänä aivan toiset asiat ratkaisevat yhteiskunnassa selviämisen taidon. Pienempi voi tappaa keksimillämme kätevillä aseilla tai työkaluilla isomman. Mutta mutta, katsos kun mainitut asiat ovat koodattuina meihin. Myös miehet tulevat aina hakemaan isorintaista naista, koska heillä oli aikoinaan parempi kyky huolehtia jälkeläisistä (vaikka toista väittävätkin)

Älä helkkarissa katsele tuon pituisena pidempiä naisia, tulet vain pettymään - toisaalta melko harva nainen on yli 174 cm (ainakin ennen vanhaan, en tiedä mitä nykypenskoille syötetään, kun ovat kovin pitkiä, poikakin on 191cm ja omasta mielestään vain "semi-pitkä" nykynuorten keskuudessa) Vaikka kuinka haluaisimme olla sivistyneitä, emme ole. Todellisuudessa vain raa`at fysiologiset seikat merkkaavat. Olen tutkinut asiaa joskus paljonkin.

• Anonyymi

Jospa annat jokaisen pitää mistä pitää. Eipä sulla ole mitään oikeutta siihen vaikuttaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jospa annat jokaisen pitää mistä pitää. Eipä sulla ole mitään oikeutta siihen vaikuttaa.

Roskaluokan miehet pitäkööt jämäpalat

• Anonyymi

Olen myös pitkä mies, en huomaa mitään eroa..

• Eikö yllätyksille jää varaa? Mikä on pitkä ja mikä on lyhyt? Oma pituus voi olla kriteeri, mutta olen itse miehenä huomannut, että joku "tunne" tai "hohto" tai läheisyyden hipaisu, tulee joskus naisista, jotka ole kriteerannut ulkopuolelle.

Monesti käy myös niin, että laitamme kriteerit ja lopputulos on täysin päinvastainen.

Olisiko sopusuhtainen mitään? Joskus näyttää siltä, että pitkille ihmisille on vaikea täyttää juuri sopusuhtaisuutta?

Monesti myös kaunis ihminen on "kaunis" kunnes nauraa? Ja pituus onkin livetapaamisessa hmmm...... "honteloa"?

Turhaan ei Hollywood ole laittanut pieniä miehiä romanttisiin osuuksiin ja pitkiä tappelusankareiksi?

Veikkaan, että löydän 100 lyhyttä miestä kuuluisuuksista sillekin naiselle, joka uskoo pituuden voimaan.

En siis sano, että lyhyt tai pitkä on parempi. Sanon, että ihmisessä on paljon paljon enemmän jotakin muuta!

• Anonyymi

Veikkaan myöskin että vain silloin naiselle miehen pituudella on suuri merkitys, kun nainen itse liian pitkä. Normaalit naiset on aina miestä lyhyempiä, eikä näin ollen ole tarvetta erityisellä tuskalla etsiä pitkää miestä.

• Anonyymi

Koska mä en itse yllä kaupassa sinne ylähyllylle. Pitkä mies toimii myös paremmin siltana, jos kauppamatkalla tulee rotkoja ylitettaväksi.

• Anonyymi

Mies tuntisi itsensä varmaan aina tarpeelliseksi kun saisi poimia ylähyllyltä tuotteita. Palkkana voisi olla vaikka pusut.

• Anonyymi

Kertoo erityisen hyvin tämän ajan arvoista, kun toista ihmistä arvioidaan hänen kasvukäyränsä perusteella, ei luonteen laadun tai kokemuspohjansa kautta. Joukossamme on erityisiä ihmisiä, jotka poikkeavat massasta juuri siinä, etteivät he arvioi toista ihmistä ulkoisista lähtökohdista, vaan mielen moniulotteisuuden kautta sekä hyvyytensä osalta. Näitä kultakimpaleita minä keräilen ystävikseni ja keskustelukumppaneiksi.

• Anonyymi

Ainahan se on ollut näin. Kertoo aika paljon naisista 😂😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainahan se on ollut näin. Kertoo aika paljon naisista 😂😂😂

Naisista? Niin koska miehet ei_ikinä arvioi naista painon tai tissien koon perusteella 🙄 hohhoijaa!

• Anonyymi

Ei ole tärkeää, muu kuin että miehellä on sivistystä, fiksuutta, hyvät tavat, kohtelee kauniisti ja arvostaa naistaan eli minua, seksikäs, kivan kokoinen k---i, hyvä ulkonäkö, sopusuhtainen vartalo.

• Anonyymi

Kiinnitin huomiota ensin tuohon aloittajan käyttämään adjektiiviin "pitkä" sekä koko kysymyksen asetteluun. Usein myös miksi-kysymyksillä on hieman negatiivinen sävy. Määritelläänpä ensin tuo pitkä. Suomessa miehen keskipituus on kaikilla miehillä n. 178cm, nuoremmilla miehillä n. 181cm. Tämän pituisesta miehestä siis käytetään nimitystä normaalimittainen. On sitten eri asia, millainen mies mielletään pitkäksi mieheksi. Pitkällä miehellä usein varmaan tarkoitetaan miehiä, jotka ovat selvästi yli tuon keskipituuden. Vastaus riippuu siitä, keneltä sitä kysytään. Itse pidän 190cm miehiä pitkinä.

Uskonpa siis, että kysymys ei ole siitä, että nainen välttämättä etsisi itselleen pitkää miestä vaan normaalikokoista miestä. Pitkä varsi tai keskipituista varsi usein mielletään myös maskuliiniseksi tai suureen kokoon liitetään käsitys maskuliinisuudesta. Varmasti myös ihan biologinen seikka, että nainen etsii keskimittaista tai pitkää miestä, koska nainen kumppania valitessaan ajattelee myös tulevaa jälkikasvuaan. Nainen siis ajattelee, millaisia jälkeläisiä voi saada tietynlaisen miehen kanssa ja siksi myös ulkoiset ominaisuudet vaikuttavat kumppanin valintaan sekä naisilla että miehillä.

• Anonyymi

Ei pidä paikkaansa. Tiesitkö, että yli 90% miehistä on pituudeltaan välillä 171 cm - 191 cm? Eli voidaan laskea 10 cm alas ja ylöspäin tuosta 181 cm, johon suurin osa kuuluu. Naisille on kuitenkin roskaluokkaa, jos on 171 cm - 181 cm välillä. Naisten ns. normaali alkaa siitä keskipituudesta, eli 181 cm. Eli naiset eivät etsi "keskipituista" vaan keskipituista pidempää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Tiesitkö, että yli 90% miehistä on pituudeltaan välillä 171 cm - 191 cm? Eli voidaan laskea 10 cm alas ja ylöspäin tuosta 181 cm, johon suurin osa kuuluu. Naisille on kuitenkin roskaluokkaa, jos on 171 cm - 181 cm välillä. Naisten ns. normaali alkaa siitä keskipituudesta, eli 181 cm. Eli naiset eivät etsi "keskipituista" vaan keskipituista pidempää.

Tarkastin tuon vielä netistä. Suomalaisen miehen keskipituus on (kaikki ikäluokat) 178cm ja nuorempien (olikohan se 18-25v.) 181cm. En tiedä, mihin tilastoihin viittaat. Eri asia on sitten kaikkien maiden miesten keskipituus mutta maailmassa on hyvin eripituisia tai keskipituudeltaan erilaisia kansoja ja miehiä. Tietenkin keskipituus on aina keskipituus eikä välttämättä tarkoita, että suurin osa suomalaisista miehistä olisi 178cm vaan se on se keskiarvo, joka on kaikista laskettu.

Jokaisella on ne omat mieltymyksensä unelmamiehestä ja -naisesta ja jokainen saa myös ihanteensa pitää ja etsiä sen mukaan.

• Anonyymi

Nuohan on hyvin pitkälti makuasioita. En ymmärrä mitä pahaa on siinä jos nainen haluaa pitkän miehen, tai ainakin itseään pidemmän? Ihan sama asia vaikka se kun jotkut miehet haluaa ns. "taskuvenuksia" tai isorintaisia tai muodokaspyllyisiä. Tuo pituus on vaan yksi asia muiden joukossa mitä tulee kumppanin ulkonäköön. Kauhea numero noin typerästä asiasta.

• Anonyymi

Niinpä. Pituus on vain yksi osa ulkonäöstä, johon kuuluvat kasvot, pituus ja vartalo. Kumppanin valintaan vaikuttaa sekä sisäiset että ulkoiset tekijät. Ei pelkällä ulkonäölläkään pitkälle pötkitä vaan pitää olla aika monta muutakin asiaa, että ihminen miellyttää ja kiinnostaa ja että suhde toimii.

• Anonyymi

Ei ole. Olen jopa kahden miehen kohdalla toivonut, että olisivat hiukan lyhyempiä. En tosin samanaikaisesti.

• Anonyymi

Huumaa kuumaa aiheuttaa..............

• Anonyymi

En voi itsekään kieltää, etteikö sellainen keskipituinen-pitkä, lihaksikas ja komeakasvoinen kuuma jössikkä olisi aika ihana. ;)

• Anonyymi

Onneksi synnyis 176 centtiseksi, voi huolettaa rällästää, nauttia elämästä yli kolmekymppisenäkin ja perhettähän ei tarvi perustaa. Jos sukulaiset ihmettelevät, voi vaan huoletta heittää, ettei näin paskoja geenejä tarvi laittaa jatkoon. Eli puhtaalla omatunnolla mennään 😁

• Anonyymi

Suomessa on monia alle 180cm miehiä, joilla on perhe. Ei se, ettei yletä johonkin keskiarvoon jossakin ominaisuudessa, kenenkään geenejä huonoksi tee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomessa on monia alle 180cm miehiä, joilla on perhe. Ei se, ettei yletä johonkin keskiarvoon jossakin ominaisuudessa, kenenkään geenejä huonoksi tee.

Nyt kyllä huijaat. Miten he kehtasivat? Lyhyet paskageenit on paskageenit.

• Ei pituudella merkitystä. Käytöksellä minua kohtaan sitten onkin. Jos kohtelee huonosti niin mikään ei enää auta. Kengän kuvaa tulee persiille.

• Anonyymi

Katselkaa kaikki itsenne kokoisia, niin ollaan kaikki onnellisia. Pätkänaisia riittää pätkämiehille.

• Anonyymi

Tyypillinen esimerkki korkealla ratsastavasta pitkästä miehestä. Mikäs siinä, kun saa painaa hallelujaa niin lyhyiden, keskipituisten, kuin pitkienkin naisten kanssa. Se on vähän kuin seksuaalinen lottovoitto. Kadehtisin, jos se olis mun tyyliä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tyypillinen esimerkki korkealla ratsastavasta pitkästä miehestä. Mikäs siinä, kun saa painaa hallelujaa niin lyhyiden, keskipituisten, kuin pitkienkin naisten kanssa. Se on vähän kuin seksuaalinen lottovoitto. Kadehtisin, jos se olis mun tyyliä.

Varmasti keskipituisella-pitkällä, lihaksikkaalla ja komeakasvoisella miehellä on paljon enemmän vaihtoehtoja kuin sellaisella miehellä, jolla ei noita ominaisuuksia ole. Sehän on ihan selvä. Kun on kysyntää enemmän, on myös mahdollisuuksia ja valinnanvaraa enemmän.

• Anonyymi

Ei ole tärkeää.

• Anonyymi

Miksi pitkä nainen ei saa haluta pitkää miestä? Siksikö, että lyhyelle miehelle jää enemmän valinnan varaa?
      Kyllä pidempi mies tuo sitä turvallisuuden tunnetta. Ja pitkäkin nainen saa tuntea itsensä siroksi, kun rinnalla on isokokoisempi mies.
      Ja kuten olet jo huomannut, täälläkin moni on sanonut, ettei pituudella ole väliä. Joten ei tätä minunkaan mielipidettä kannata yleistää. Ja eiköhän niitä lyhyempiäkin naisia luulisi olevan riittävästi tarjolla.

• Anonyymi

Jokaisella on oikeus ihanteisiin ja mieltymyksiin. Samoin voisi kysyä, miksi keskimittainen nainen ei saa haluta keskimittaista-pitkää miestä. Voihan keskimittainen-pitkä mies olla myös lyhyen-keskimittaisen naisen ihanne/mieltymys. Mieltymykset ovat myös usein sellaisia, joihin ei välttämättä pysty vaikuttamaan. Jos en tunne johonkin mieheen ulkonäön tai kokonaisuuden vuoksi vetoa tai intohimoa, en voi itse sille mitään. Siinä tapauksessa en missään nimessä lähtisi toimimaan itseäni vastaan ja yrittäisi pakottaa tunnetta tai kiinnostusta, jos sitä ei vain ole.

• Anonyymi

Noi siis eihän pitkät naiset edes halua muita kuin pitkiä miehiä, joten en ihan ymmärrä kysymystä, kun ei sille haluamiselle varmasti lupaa kysytä. Arvaa olenko kuullut itkuja pitkiltä naisilta, kun sitä itseä pidempää ei löydy niin helpolla.

Itse kysymyshän kuuluu, miksi lähes kukaan pidemmistä naisista ei kelpuuta lyhyempää, kun taas pitkä mies kelpuuttaa lyhyetkin naiset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noi siis eihän pitkät naiset edes halua muita kuin pitkiä miehiä, joten en ihan ymmärrä kysymystä, kun ei sille haluamiselle varmasti lupaa kysytä. Arvaa olenko kuullut itkuja pitkiltä naisilta, kun sitä itseä pidempää ei löydy niin helpolla.

Itse kysymyshän kuuluu, miksi lähes kukaan pidemmistä naisista ei kelpuuta lyhyempää, kun taas pitkä mies kelpuuttaa lyhyetkin naiset.

Suurin osa naisista, olivatpa he sitten lyhyitä, keskipituisia tai pitkiä, haluavat itseään pidemmän miehen, koska haluavat tuntea itsensä naiseksi myös fyysisen koon puolesta miehen rinnalla ja koska miehen (pitkä) pituus ja (naista suurempi) koko lasketaan perinteisesti maskuliinisiksi ominaisuuksiksi. Nainen kumppania valitessaan kiinnittää huomiota myös ulkoisiin ominaisuuksiin. Sehän on ihan biologinen seikka ja täysin luonnollista. Toki yhteiskunnan tai läpi historian kulkevat kauneusihanteet vaikuttavat mutta väitän, että biologia tukee myös niitä.

Keskimittaisilla-pitkillä miehillä on kokonsa puolesta parisuhdemarkkinoilla parhaat mahdollisuudet, koska heidän ominaisuutensa liitetään perinteiseen, maskuliiniseen miesihanteeseen. Lyhyet-keskimittaiset naiset pariutuvat myös lyhyiden-keskimittaisten-pitkien miesten kanssa, joten heillä on enemmän tai kaikkein valinnanvaraa (samoin kuin pitkillä miehillä), jos katsotaan koko parisuhdemarkkinoita. Tosin lyhyillä-keskimittaisilla naisilla on usein myös sama miesihanne kuin pitkillä naisilla.

• Anonyymi

Mies saa olla vaikka itseäni lyhempi (158cm), saa olla mahakas, saa olla keski-ikäinen, ei tarvitse olla trimmi, mutta terve lihaksisto ja joku ryhti kuitenkin on viehättävämpi kuin täysin vetelä olemus.

Miehessä vetoaa enemmän äly ja samalla aaltopituudella oleminen. Samoin arvot ja ihmisen tapa kohdella muuta ja kyky empatiaan. Ja geeneissäkin olen enemmän arvostanut älyä kuin ulkonäköä. Pituudella ei yksinään ole ollut koskaan mitään merkitystä.

Miehet, vain harvat naiset arvioivat teitä jonkun yhden, ainakaan fyysisen, asian perusteella.

• Anonyymi

Lusäys: Loppujen lopuksi kuitenkin se mikä ratkaisee asian on tunne tai sen puuttuminen.

• Anonyymi

Ei pituudella ole mitään välia, kunhan mies on vain minua pidempi, ja silloin ei tarvitse olla kovin pitkä :D

151,5 cm, eli riittää jos mies on 152 centtimaalimetri (huom ei monikossa)

• Anonyymi
      • Anonyymi

Jotenki tuli tuosta ukosta mieleen Jari Sarasvuo, joten se siittä. Ei lisättävää.

• Anonyymi

Upeimmat naiset ovat juurikin n. 172/3-175/6cm. Juuri siinä rajalla, kun naisella voi vielä löytyä peppua, rintoja, että pituutta. Pidemmillä kroppa ei vain enää ole sopusuhtainen. Pidempikin tosin menee, jos peppua ja rintoja löytyy (lue: ei löydy)

Joten jotain toivoa teillä lyhyemmilläkin miehillä on. Olen myös huomannut, että usein ed. mainitut fyysisesti parhaimman luokan (ellei suorastaan A-luokan) naiset ovat kiinnostuneita saman pituisista n. 175 cm persoonallisista miehistä, joskaan mikään nyhverö ei saa olla.

Terveisin,

Karpaasi 194 cm. Mieto, ei väkevä.

• Anonyymi

Varmasti näin on. Usein kaunis nainen määritellään kasvojen, vartalon ja pituuden kautta niin kuin komea mieskin. Tosin naisella ulkonäössä painaa enemmän kasvojen symmetria/kasvojen kauneus ja vartalon sopusuhtaisuus/hoikka-normaalipainoinen mutta muodokas vartalo. Toki pitkäraajainen, kauniskasvoinen ja normaalipainoinen mutta muodokas nainen on aivan upea ilmestys sekä muista naisista että miehistä. Mallimaailmassa pidetään 178cm pituutta naisilla kaikkein halutuimpana.

Terveisin, nainen 163cm

• Anonyymi

Tää on kyllä aika trollialtis ketju. Siltä varalta että olit tosissasi; kohta joku nainen tulee huutaan sovinistiksi. Eihän se nyt millään käy, kun naisten miehiin asettamat ulkonäköstandardit heijastetaan naisiin samalla mitalla. Vakavasti puhuen, olen kyllä aika surullinen kansakunnan tilasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää on kyllä aika trollialtis ketju. Siltä varalta että olit tosissasi; kohta joku nainen tulee huutaan sovinistiksi. Eihän se nyt millään käy, kun naisten miehiin asettamat ulkonäköstandardit heijastetaan naisiin samalla mitalla. Vakavasti puhuen, olen kyllä aika surullinen kansakunnan tilasta.

Kyllä varmaan jokainen nainen tuntee naista koskevan kauneusihanteen. Miehillä on toki myös oikeus mieltymyksiinsä ja ihanteisiinsa niin kuin naisillakin. Ulkonäköasioista ja -ihanteista on myös hyvä käydä sivistynyttä ja kunnioittavaa keskustelua. ;)

• Anonyymi

Sanokaapa nyt IHAN REHELLISESTI, että kuinka moni mies täällä olisi kykenevä seurustelemaan itseään pidemmän naisen kanssa. Kyse ei todellakaan ole vain naisten mieltymyksestä.

Miettikää ihan ajatuksen kanssa. Nainen pistää jalkaansa ne 12 sentin korot ... missä kohtaa alkaa ahistaa ja miehisyys on koetuksella? Fakta nyt on se, että te miehet mittailette toisianne paljon enemmän näissä tilanteissa. Mitä tolla muka on, mitä mulla ei ole? Näin se kilpailutilanteessa menee. Naisetkin vertailee toisiaan paljon enemmän, kun miehiä. Eli ... sulla on nyt vieressäs se itseäs pidempi mimmi. Tiedät erittäin hyvin muiden miesten miettivän, että se olis siitä noin vaan vietävissä. Kestääkö kantti, riittääkö itsevarmuus, vai alkaako kohta kiukuttaa? Isolla osalla miehistä ei kestä, eikä riitä ja te tiedätte sen itekin. Mutta jatkakaa urputustanne, se helpottaa ... or not

• Anonyymi

Keskipituinenkin nainen on yllättävän pitkä, kun pistää 15 senttiä korkoa jalkaan.

• Anonyymi

Summa summarun: Joillekin merkitsee ulkonäkö, toisille ei. Jokainen soutakoot omaan suuntaansa, ketä kiinnostaa :D Ihan sama mulla ainaskin. Ei jaksa miettiä. Ehkä nimenomaan on tullut enemmänkin ähky ulkonäeöstä ja muodosta, kun sitä liikaa korostetaan kuka mitenkin, jotku muokkaa kuvia ja toiset pistää huuliin piikkiä niin, että hevosetkin nauraa :D Kaunista sanoi mummo lumessa :D

• Anonyymi

Koska....miesten...

Ihannetyttöystävä...

Pitää enemmän makeista kuin suolaisista herkuista
      Omaa pienet, terhakat rinnat, hyvän takamuksen ja pitkät hiukset
      Rakastaa viiniä, mutta tietää rajansa, mitä tulee alkoholiin
      Voi lähteä ovesta ulos ilman meikkiä tai on ainakin valmis alle kymmenessä minuutissa
      On miestä lyhyempi
      On urheilullinen ja treenattu ja pitää painonsa kurissa
      On hyvä kuski
      Omistautuu perheelle ja lapsille, mutta on korkeasti koulutettu ja tienaa miestä paremmin sekä on hyvä raha-asioissa
      Nauttii isoista ja raskaista annoksista
      Tykkää katsella jalkapalloa
      On nainen, josta miehen kaverit pitävät ja pitää myös miehen kavereista
      Kannustaa miestä viettämään íltoja äijäporukassa
      Nauraa ja vitsailee
      Rakastaa löhöilyä sängyssä ainakin viikonloppuisin
      On sinut itsensä kanssa, oli päällä mikä vaate tahansa
      Nauttii ruuanlaitosta ja kotiruuasta

https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/a/2010111012669911

• Anonyymi
      • Anonyymi

Näissä linkeissä se totuus tuli.

Miehet ei halua pitkää naista vaan itseään lyhyemmän

Miehet ei ihaile mallimaista naista vaan kurvikkaat naiset kiinnostaa

Mallimaiset naiset on pitkiä lautoja

Ne jotka palstalla suosii mallimaista pitkää naista ovat naiset itse

Naiset ihailee malleja. Naiset ihailee hoikkuutta ja lautamaisuutta

Naisten oma kauneusihanne omalle vartalolle.

Miehet ihailee aivan toisenlaista naista kuin naiset itse

• Anonyymi

Täälläkin joku nainen selittää 178cm naisista. Ei ei ei ei. Ei laihat ja pitkät mallinaiset ole miesten ihanne. Ei todellakaan. Ei. Tulikohan nyt selväksi.

Jos et usko, katsele huviksesi ulkona liikkuessasi ympärillesi. Pitkillä miehillä on lähes aina huomattavasti lyhyempi nainen. Pitkät naiset jäävät siis rakoon, jossa pitkiä miehiä ei ole heille tarpeeksi. Ihan samalla tavalla, kuin lyhyet miehet.

No tästä johtuen tullaankin sitten tähän ikiaikaisesti veivattuun asiaan, jota lyhemmät miehet tuoppeja vasten kiroavat pitkään, notta pitkien naisten kunnia ei kestä ottaa lyhempää. (Vai kiroavatko?) Eli pitkät naiset ja lyhyet miehet eivät kohtaa, eivätkä koskaan tule kohtaamaan, koska se on luonnon laki. Luonnon laki ei tunne humanismia eikä mitään muutakaan. Se on raakaa.

On aivan turha veivata asiaa enempää. Voimme vain hyväksyä tosiasiat.

• Anonyymi

190-senttinen Hanna Karpio tietää, miltä tuntuu olla päätään pidempi kuin kaikki muut. - Miehet eivät tunne itseään miehekkäiksi kanssani.

Pitkään mieheen suhtaudutaan erilailla kuin pitkään naiseen. Tämä on fakta, jonka voi ymmärtää vain pitkä nainen.

- Pituus on miehillä haluttu ominaisuus, naisilla rasite. Mielletään, että naisen pitäisi olla miestä pienempi, eivätkä miehet tästä syystä tunne itseään miehekkäiksi kanssani, Hanna pohtii.

https://www.iltalehti.fi/nainen/a/2013040516612938

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

190-senttinen Hanna Karpio tietää, miltä tuntuu olla päätään pidempi kuin kaikki muut. - Miehet eivät tunne itseään miehekkäiksi kanssani.

Pitkään mieheen suhtaudutaan erilailla kuin pitkään naiseen. Tämä on fakta, jonka voi ymmärtää vain pitkä nainen.

- Pituus on miehillä haluttu ominaisuus, naisilla rasite. Mielletään, että naisen pitäisi olla miestä pienempi, eivätkä miehet tästä syystä tunne itseään miehekkäiksi kanssani, Hanna pohtii.

Kun tuo nainen sitten tekee lapsia cm 190 miehen kanssa, tottakai itseään pidemmän, tulee muuten isoja vauvoja. Voi syntyvällä tyttörukalla mennä pari metriä rikki aikuisuudessa! Hahaha

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täälläkin joku nainen selittää 178cm naisista. Ei ei ei ei. Ei laihat ja pitkät mallinaiset ole miesten ihanne. Ei todellakaan. Ei. Tulikohan nyt selväksi.

Jos et usko, katsele huviksesi ulkona liikkuessasi ympärillesi. Pitkillä miehillä on lähes aina huomattavasti lyhyempi nainen. Pitkät naiset jäävät siis rakoon, jossa pitkiä miehiä ei ole heille tarpeeksi. Ihan samalla tavalla, kuin lyhyet miehet.

No tästä johtuen tullaankin sitten tähän ikiaikaisesti veivattuun asiaan, jota lyhemmät miehet tuoppeja vasten kiroavat pitkään, notta pitkien naisten kunnia ei kestä ottaa lyhempää. (Vai kiroavatko?) Eli pitkät naiset ja lyhyet miehet eivät kohtaa, eivätkä koskaan tule kohtaamaan, koska se on luonnon laki. Luonnon laki ei tunne humanismia eikä mitään muutakaan. Se on raakaa.

On aivan turha veivata asiaa enempää. Voimme vain hyväksyä tosiasiat.

Se oikeinlukutaito. Tarkoitin edellä, että 178cm nainen on mallimarkkinoilla se kaikkein suosituin. Noin pitkät naiset kuuluvat marginaaliin ja usein pariutuvat itseään pidempien kanssa. Se, että nainen on pitkä, ei tarkoita, ettei nainen voisi olla muodokas eli tuossa itselläsi väärä yleistämisvirhe. Suurin osa pitkistäkin naisista on esim. Suomessa normaali-ylipainoisia. Se, että nainen on pitkä, ei myöskään tarkoita sitä, että nainen omaisi kauniit kasvot siis olisi perinteisessä mielessä kaunis. Pituus on vain yksi ominaisuus ja vain yksi ulkonäön osa-alue.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin se varmaan onkin. Hän varmasti sen tietää, kun sen on itse kokenut. Tosin löytyyhän onneksi suomessa niitä 200cm miehiäkin jonkin verran todella pitkille naisille. En tiedä, kuinka paljon noin pitkiä miehiä eri ikäluokissa on, varmasti kuitenkin enemmän kuin 190cm naisia, joten kyllä pitkät naisetkin varmasti sen mieluisan kumppanin (pituuden suhteen) löytävät.

• Anonyymi

Ketjun aihe vois ihan yhtä hyvin olla: "Miksi sinulle mies on niin tärkeää, että nainen on lyhyt?"

Vastaus ... no kun näin se biologia nyt vaan menee

• Anonyymi

Eipä ole mittanauhan kanssa Amorin nuolia odoteltunna.

• Anonyymi

Mistä olet saanut sellaisen kuvan että se olisi tärkeää koska ei se ole.

• Anonyymi

Pygmit seukatkoon mittasiensa kanssa niin ei lyhytkasvuisuus leviä maailman kartalle!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?

Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta  – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,
      Maailman menoa
      81
      4368
    2. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      24
      2858
    3. Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?

Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt
      Maailman menoa
      26
      2815
    4. Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?

"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu
      Maailman menoa
      114
      2527
    5. Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue

se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod
      Maailman menoa
      17
      2489
    6. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      112
      2228
    7. Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa

Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e
      Maailman menoa
      101
      2180
    8. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
      Luterilaisuus
      637
      2057
    9. Oletko keskustellut kaivatustasi muiden

Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka
      Ikävä
      34
      1998
    10. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1985
    Aihe