Toyotan melu ja ruoste ongelmat

Anonyymi

Hirvittävää luettavaa nämä jutut toyotan nykyisestä kurjasta laadusta. Autot ruostuvat käsiin ja melukilpailussakin kärkikolmikko on mennyt uusiksi.

https://www.taloustaito.fi/vapaalla/toyota-corolla-ajaa-muotoilu-edella/

"Toyota kuulosti sen verran meluisalta, että oli mielenkiintoista katsoa, paljonko sen sisällä oli desibelejä. Kehä ykkösellä sisämelu vaihteli 75–81 dB:n välillä. Hämeenlinnan moottoritiellä 120 km/t vauhdissa melu nousi 80–85 dB:n tasolle, ja se oli yhdistelmä rengasmelua ja melkoista tuulenhuminaa.

Huonosta äärieristyksestä kuitenkin kielii se, että jos takapyörien pyöräkoteloihin sinkosi tienpinnasta kiviä niin ratin takana heräsi kysymys, onko ikkuna auki tai jompikumpi takaovista huonosti kiinni – niin suoraan ja selvästi ääni kuuluu."

Melukilvan uusi kärkikolmikko:
1. Uusi Corolla Hybrid hurjalla 85db lukemalla.
2. Aygo
3. Auris

Onnittelut kyseenalaisen kilpailun voittajille!

Sitten ruostumiseen; Uusista tojoista puuttuu käytännössä kokonaan Suomen olosuhteissa pakollinen ruostesuojaus. Tehtaalla ei ole edes yritetty panostaa ruosteen estämiseen.

"Toyota Yaris 2013. Kolmevuotiaana ja vasta 22 000km ajettuna Toyota Yariksen ruostuminen on jo edennyt osin melko pitkälle. Tehtaalla autoon ei ole tehty ruostesuojausta, vaan pelkkä maalipinta on suojana ruostumista vastaan. Ruostuminen alkaa Suomen olosuhteissa nopeasti suojaamattomassa autossa.

Kuvat otettu 7.11.2016. Kilometrit 22 000km"
https://www.finikor.fi/palvelut/muut-palvelut/kuvagalleria/autoja/toyota-yaris-2013


Tässä vielä täysin uusi toyota missä jopa maalaus on puutteellinen:

"Toyota Auris 2016. Autossa puutteellinen ruostesuojaus. Suojana on ainoastaan maalipinta, joka on monin paikoin vielä puutteellinen. Pelkkä maalipinta on täysin riittämätön suoja Suomen olosuheisiin. Alustassa yhteensä 24 muovista suojamuovia, jotka säilövät kuraa ja likaa maalipinnan ja muovisuojien väliin.

Kuvat otettu 4.11.2016"
https://www.finikor.fi/palvelut/muut-palvelut/kuvagalleria/autoja/toyota-auris-2016

Ei oikein vieläkään näytä hyvältä Toyotan tilanne markkinoilla. Octavia on vanhalla mallilla vieläkin eniten myyty luokassan ja Korealaiset ajavat laadussa edelle kovaa kyytiä.

Ruoste ja melu eivät kuulu kunnon autoon.

174

1537

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siinäpä Penalle näyttäis olevan faktaa että ei tartte skodasta samaa kelata päivästä toiseen ..

      • Anonyymi

        Tohjotoopea ainakin nämä faktat itkettävät päivästä toiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tohjotoopea ainakin nämä faktat itkettävät päivästä toiseen.

        Veikkaan että joku tojomyyjä yrittää näitä ongelmia täällä peitellä.


      • Anonyymi

        Toyotissa on paksu sinkitys tämän vuoksi ne eivät ruostu juuri lainkaan. Maalikin on paljon kestävämpää kuin muilla valmistajilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotissa on paksu sinkitys tämän vuoksi ne eivät ruostu juuri lainkaan. Maalikin on paljon kestävämpää kuin muilla valmistajilla.

        Johan taas tuli terolta valheita pihalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tohjotoopea ainakin nämä faktat itkettävät päivästä toiseen.

        Onhan se hyvä, että Toyota on jossain paras. Melua on varmasti riittävästi ja on suvereeni ruostumisessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se hyvä, että Toyota on jossain paras. Melua on varmasti riittävästi ja on suvereeni ruostumisessa.

        No ruostumisessa on aivan terävintä kärkeä ainakin, ellei tosiaan jopa kaikkein paras.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se hyvä, että Toyota on jossain paras. Melua on varmasti riittävästi ja on suvereeni ruostumisessa.

        Melu ei haittaa kun pistää peltorit päähän. Sen minkä ruoste raiskaa Kemppi korjaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se hyvä, että Toyota on jossain paras. Melua on varmasti riittävästi ja on suvereeni ruostumisessa.

        Suurin melu, heh.


    • Anonyymi

      Kylläpä pahalle mallille on laatu repsahtanut toyotalla. Eihän tuossa enää ole mitään tolkkua! Kuulo ja terveys menee papoilta noiden itäkippojen kanssa. Noin kovassa melussa ei saisi suositusten mukaan olla kuin max 8h päivässä, kuulosuojaimia käyttäen.

      • Anonyymi

        Ajatelkaa myös pieniä lapsia joita saattaa joutua tojotiin.


      • Hihii, tähän saakka tämä keskustelu on ollut vastailemista omaan aloitukseeni. Jatkuu alempana.


      • Anonyymi
        Trollipoju_Pentti kirjoitti:

        Hihii, tähän saakka tämä keskustelu on ollut vastailemista omaan aloitukseeni. Jatkuu alempana.

        erittäin paha persoonallisuushäiriö sinulla


      • Anonyymi kirjoitti:

        erittäin paha persoonallisuushäiriö sinulla

        Ei tämä mikään persoonallisuushäiriö ole vaan paljon pahempaa. Eikä tämä tauti parane ikinä.


      • Anonyymi
        Trollipoju_Pentti kirjoitti:

        Ei tämä mikään persoonallisuushäiriö ole vaan paljon pahempaa. Eikä tämä tauti parane ikinä.

        On se huomattu juu.


    • Anonyymi

      joo kyllä ruostetta tuntuu olevan.

      https://www.finikor.fi/palvelut/muut-palvelut/kuvagalleria/autoja/skoda-octavia-2009

      Skoda Octavia 2009. Seitsemän vuotiaana suojaamaton Octavia on ruostunut paikoin jo pahasti ja vaatii hiekkapuhallusta. Taka-akseliston alue on pahiten ruostunut, mutta ruostuminen on edennyt kauttaaltaan koko autoon sinkin luopumisen myötä. Kynnyskotelon päähän eteen on kertynyt vuosien varrella huomattava määrä maa-ainesta, joka on kompostoitunut paljaan metallin ja muovisen lokasuojan väliin. Tehtaalla autoon ei ole tehty ruostesuojausta. Pelkkä maalipinta ei riitä suojaamaan autoa ruostetta vastaan Suomen olosuhteissa.

      Kuvat otettu 16.10.2016, ajokilometrimäärä 160 000km

      • Anonyymi

        Kummassakin näyttäis olevan puutteellinen ruostesuojaus Toyotassa vielä karmiva melu ..ja ruostuu vielä nopeammin kuin Skoda..


      • Anonyymi

        Toyota ruosteessa jo tehtaalla.

        Toyota Yaris 2013. Kolmevuotiaana ja vasta 22 000km ajettuna Toyota Yariksen ruostuminen on jo edennyt osin melko pitkälle. Tehtaalla autoon ei ole tehty ruostesuojausta, vaan pelkkä maalipinta on suojana ruostumista vastaan. Ruostuminen alkaa Suomen olosuhteissa nopeasti suojaamattomassa autossa.

        Kuvat otettu 7.11.2016. Kilometrit 22 000km.

        https://www.finikor.fi/palvelut/muut-palvelut/kuvagalleria/autoja/toyota-yaris-2013


      • Anonyymi

        Yaris on historian kovimpia ruostujia. Ilmankos niitä ei kovin vanhoja näe.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yaris on historian kovimpia ruostujia. Ilmankos niitä ei kovin vanhoja näe.

        Karmea muovikiulu muutenkin.


    • Anonyymi

      Kohta kellot lyö tojolle kun uudet corollat lakkaavat menemästä kaupaksi. Ostajat huomaavat autojen ruostuvan ja melu alkaa rasittaa. Liikkeiden pihat täyttyy vaihdossa muihin merkkeihin tulleista vähän ajetuista corolloista.

      Konkurssi lähestyy....

      • Anonyymi

        Tuo melu ei tosin välttämättä haittaa niitä yli 65-vuotiaita, joita on puolet Toyotan ostajista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo melu ei tosin välttämättä haittaa niitä yli 65-vuotiaita, joita on puolet Toyotan ostajista.

        Kuulo alkaa tosiaan heiketä paljon aiemmin kuin mikä on tojotan ostajien keski-ikä...


      • Anonyymi

        Uudet Corollat eivät ruostu . Toyota käyttää corten terästä niissä kohdissa mitkä ovat perinteisesti herkkiä ruostumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uudet Corollat eivät ruostu . Toyota käyttää corten terästä niissä kohdissa mitkä ovat perinteisesti herkkiä ruostumaan.

        Sehän ei ruostu juuri lainkaan...


    • Anonyymi

      Kyllä on yöt raskasta aikaa kun huijattu olo valvottaa. Tällaista se on tämän konsernin kanssa kun kaikkialla syytetään petoksesta ja vaaditaan korvauksia. Kyllä meidän kulttuuriin on aina kuulunut huijaaminen mutta ei maksaminen. Nyt on mennyt jo 30 miljardia aivan hukkaan ja sylkykuppina oleminen on tosi raskasta. Voiko tästä enää selvitä kun koko ajan oksettaa?

      • Anonyymi

        Johan vaaria hiertää, kun ei kesällä mentykään yhdeksältä nukkumaan. Pistää vihapäissään puhumaan mitä sattuu. Japanilainen kobe steel laadun huijauskin on unohtunut näköjään tyystin. Ymmärtäähän sen että vaareja harmittaa kun kansa kohuaa toyotan isoista ongelmista yökaudet. Mutta minkäs teet... Itse on toyota kuoppansa kaivanut.


      • Anonyymi

        Tojolahkolaiselle tyypillistä mielenterveysongelmaa.


    • Anonyymi

      Siksi piti laittaa es lexus joka sai erinomaisen arvosanan ruostesuojauksesta.

      • Olen katkera koska minulla ei ole ollut eikä tule olemaan varaa Lexuksen kaltaisiin autoihin. Parin tonnin arvoinen bensaMersu saa riittää ja sitä ennen oli vieläkin huonompi Dadge Caliber.


      • Anonyymi
        Trollipoju_Pentti kirjoitti:

        Olen katkera koska minulla ei ole ollut eikä tule olemaan varaa Lexuksen kaltaisiin autoihin. Parin tonnin arvoinen bensaMersu saa riittää ja sitä ennen oli vieläkin huonompi Dadge Caliber.

        Mikä hiton dadge? Ota nyt jotain lääkkeitä jo.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä hiton dadge? Ota nyt jotain lääkkeitä jo.

        Ja nyt kun joku paljasti että minulla on nykyisin Opel niin voin kai sen tunnustaa. Kaikista muistakin autoista tulee Opel kunhan ne aikansa n. 20-30 vuotta suomalaisissa kurakeleissä kypsyvät.


    • Anonyymi

      Toyota voittaa muut saman hintaluokan autot seuraavissa vertailutesteissä, niin innostunut on toimittajien vastaanotto ollut sekä Corollalle että Camrylle.

      Ja kunhan kestotestit tulevat niin huomaatte että Toyota on kaikkein kestävin. Ja paras. Lisäksi itselataava, mikä säästää valtavasti rahaa ja luontoa.

      Ja talvitestissäkin toyotan erinomainen lämmitysteho sekä loistavat ajo-ominaisuudet saavat kehuja. Kaikki palstalänkytys on turhaa - testit ratkaisee.

      • Anonyymi

        Ole uskossasi luja ja usko ihmeeseen, tulet kuitenkin karvaasti pettymään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ole uskossasi luja ja usko ihmeeseen, tulet kuitenkin karvaasti pettymään.

        Ei ole toyota oikein vertailuja voittanut. Ja vuoden talviautotesteihin se ilmestyi parkkkipaikalle mutta ei koskaan päätynyt testattavaksi. Tiedä sitten miksi pudotettiin, kielsikö maahantuoja viime tingassa vai eikö kottero lähtenyt köyntiin?


    • Anonyymi

      Sitä se jatkuva halpuutus teettää, nyt jätettiin äänieristys pois. Eikös joku taannoin verrannut Tojoa talonrakennukseen.

      • Anonyymi

        Taloja ei rakenneta ruostumaan kumminkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taloja ei rakenneta ruostumaan kumminkaan.

        Toyotat ruostuu, talot homehtuu; ei niitä pidä verrata toisiinsa.


    • Anonyymi

      Taannoin kestotestissä olleesta tojosta ruostui jarrukilvet irti lyhyessä ajassa. Myös täällä nähdyt ruoste kuvat finikorin sivuilta kertovat karua kieltä korityön laadusta.

      • Anonyymi

        Kyllä, testissä todettiin että Toyota ei olisi enää mennyt katsastuksesta läpi kestotestin jälkeen. Tätä ei euroautoille satu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, testissä todettiin että Toyota ei olisi enää mennyt katsastuksesta läpi kestotestin jälkeen. Tätä ei euroautoille satu.

        Koska en osaa saksaa, eräs tuttavani käänsi minulle AutoBildin kestotestin. Jarrukilvissä oli vähän ruostetta josta kerrottiin että katsastaja saattaisi huomauttaa siitä. Lisäksi katossa takapilarin lähistöllä oli joku pieni pistemäinen kolhun aiheuttama maalin irtoaminen. Olisikohan minun kannattanut kertoa totuus jo silloin koska nyt huomaan että olen paljastunut siitäkin valehtelusta.


    • Anonyymi

      Toyota on jostain syystä menestynyt Suomessa rjosteongrlmista huolimatta. Kunhan suuret ikäluokat vähitellen luopuvat autoilusta niin määrä putoaa. Nuoret ovat fiksumpia, lukevat lehtiä ja käyvät itsekin koeajamassa....en usko että meluisa turkkilainen räpellys pärjää.

      • Anonyymi

        Suuret ikäkuokat taitavat oikeinkirjoituksen:" rjosteongrlmista"


    • Anonyymi

      Suomessa on niin paljon autoista mitään ymmärtämättömiä ihmisiä ja Toyota on saanut viattoman auton maineen 80-luvlla, mutta todellisuudessa vikaisuusaste on käytännössä menetetty 90-luvun lopulla. Ruostuva Toyota on ollut aina, vain silloin kun maahantuojien oli pakko tehdä suojauksia Toyota ei ollut juurikaan pahempi kuin muut. Nykytiedon ja kokemusten mukaan Toyota on tällä hetkellä nopein ja pahin ruostumaan ja syynä on tehtaan massiiviset säästöt. Tuo säästökampanja on edelleen voimassa ja vuosi pari sitten Toyota palkkasi seitsemän uutta insinööriä keksimään lisäsäästöjä ja ilmeisesti äänieristeistä luopumalla. Toyotalla ollaan tehty melkoinen karhunpalvelus asiakkaille romahduttamalla laatu todella surkeaksi ja jopa heidän pääjohtajansa pyyteli julkisesti asiaa anteeksi, mutta siihen se jäi ja surkea laatu jatkaa elämäänsä. Ehkä he uskovat että uudet mallit ja räväkät korimalli unohduttavat ne suuret ongelmat laadun, ruostumisen ja monen muun ongelman suhteen, kuten meluisuus.

      • Anonyymi

        Kyllä minun henkilökohtainen mielipiteeni on että ruostuminen on paha ongelma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minun henkilökohtainen mielipiteeni on että ruostuminen on paha ongelma.

        Arvaa, kiinnostaako sinun mielipiteesi ketään.


      • Anonyymi

        "Suomessa on niin paljon autoista mitään ymmärtämättömiä ihmisiä" ja ne, jotka ymmärtävät vähiten ja omaavat vähiten kokemusta, pitävät eniten meteliä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Suomessa on niin paljon autoista mitään ymmärtämättömiä ihmisiä" ja ne, jotka ymmärtävät vähiten ja omaavat vähiten kokemusta, pitävät eniten meteliä.

        Kuvailit juuri tojolahkolaiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minun henkilökohtainen mielipiteeni on että ruostuminen on paha ongelma.

        Ruostuminen ei ole Toyotan ongelma. Toyota käyttää muista poiketen paljon corten terästä, joka ei juurikaan ruostu. Ruostuminen on kaikilla muilla jonkinlainen ongelma. Erityisen paha se on Ranskalaisilla autoilla ja Skodalla.


      • Anonyymi

        tohjolahkolaisella on jakaantunut persoonallisuus


    • Anonyymi

      Eikö EU:n viranomaisten tulisi jo kieltää tuollaisten autojen maahantuonti ja valmistus sen alueella?
      Onhan hurjaa luettavaa Toyotan ruostuminen ja meluisuus, muutan surkeudet onkin jo tuttua.

      • Anonyymi

        Minulla on aika ankeat kokemukset Skodan ruostumisesta muutaman vuoden takaa. Huh huh!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on aika ankeat kokemukset Skodan ruostumisesta muutaman vuoden takaa. Huh huh!

        Mutta sehän ei vaikuta Toyotasi huonouteen mitenkään.


      • Anonyymi

        Tero luulee että skodaa haukkumalla tojotasta tulee parempi.


    • Anonyymi

      Uusi Corolla vaikutti melultaan aika samalta kuin oma kolmivuotias A4. Suuntavakaus oli myös aika samalla tasolla mutta vaeltelu oli erilaista.

      Koittakaahan pojat verrata siihen omaan autoon ja kertokaa mikä se oma on.

      • Anonyymi

        Audi-uuno ei vissiin tajua että nuo Corollan kovat melutasot on siis ihan mitattu. Mikähän se sisälukutaitosi tilanne on?

        Voit ajaa sen öljypolttimosi vaikka järveen puolestani, rinkeliskodalla et saa mitään statuksen kohotusta täällä, etkä toisaalta missään muuallakaan poju.


      • Anonyymi

        Audillakaan ei mene kovin vahvasti, myynti sakkasi melkein 40% vuoden takaiseen verrattuna.


      • Anonyymi

        Ja tiedätkö syyt?? No eipä tietenkään. Kohta tilanne muuttuu.
        Tosin ei vaikuta Toyotan ruoste tai meluongelmaan.


    • Anonyymi

      Ruosteen kuningas vuodesta toiseen.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        VW ongelmat ei tee tojosta parempaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VW ongelmat ei tee tojosta parempaa.

        Vakiovastaus toopelta...keksi jotain fiksumpaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vakiovastaus toopelta...keksi jotain fiksumpaa.

        Juuri niin tojotoope, keksi vihdoin jotain fiksumpaa.


    • Anonyymi

      Kannattaa muistaa Yariksen kestotesti ja Finikorin esimerkki kuinka Toyota on jo pahasti ruosteessa 22tkm ajettuna. Pelkän huonon maalin varassa oleva Toyotan pohja ei kestä montaa vuotta.

      • Anonyymi

        Jännä kuinka ihmiset eivät ymmärrä tai tiedä autoista mitään ja kuitenkin se on kallis investointi ja jos se vielä ruostuu ennen aikojaan ja on kurja, niin uskoisi että kannattaisi ottaa hieman selvää asioista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jännä kuinka ihmiset eivät ymmärrä tai tiedä autoista mitään ja kuitenkin se on kallis investointi ja jos se vielä ruostuu ennen aikojaan ja on kurja, niin uskoisi että kannattaisi ottaa hieman selvää asioista.

        Tojolahkolaiset eivät välitä tosiasioista, heille tärkeää on kääkättää tojon erinomaisuudesta ja haukkua muita merkkejä. Kyseessä ei ole älyllinen toiminta.


    • Anonyymi

      Tätä halpuutus on jatkunut jo 10 vuotta.

      • Anonyymi

        Toyotat on olleet ruostuvaisia paljon pidempään kun 10 vuotta.


      • Anonyymi

        Totta, mutta nyt lyödään ennätyksiä oikein kunnolla kun kaikki suojaus on jätetty pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta, mutta nyt lyödään ennätyksiä oikein kunnolla kun kaikki suojaus on jätetty pois.

        Toyota on ruosteen kuningas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotat on olleet ruostuvaisia paljon pidempään kun 10 vuotta.

        Ikävä ruosteinen itäkippana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävä ruosteinen itäkippana.

        Ruoste on Toyotan filosofian ytimessä.


    • Anonyymi

      Olisiko pölhöpetterillä vielä jotain toyotan myynninedistyssanomaa jäänyt mieltä pahoittamaan?

      • Anonyymi

        Kauhea ruostumaan tuo Auriskin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauhea ruostumaan tuo Auriskin.

        Ruoste on Toyotan tavaramerkki.


    • Anonyymi

      Kyllä taas tyhmää koijataan huolella ja suomalainen menee ansaan vanhan uskon nimissä. Tulossa on siis todellinen pettymys ja monenko se ruoste ym. ongelmat ajaa epätoivoisiin tekoihin?

      • Anonyymi

        Moni on tehnyt lopullisen ratkaisun kun se riisari onkin ruostunut muutamassa vuodessa.


      • Anonyymi

        Ei se ruostuminen mitään haittaa. Kemppi tekee hyviä hitsauskoneita ja Rautaruukki peltiä. Hitsaus on halpaa verrattuna koneremppaan ja niihin pienempiin vikoihin. Toyotassa ei koskaan ole mitään vikoja.


    • Anonyymi

      Ei ole ehtinyt ruostumaan, nääs autolla on ajettu....

    • Anonyymi

      Mitä v...tu väliä, vaikka ruostuu. Minulla 2004 Corolla Verso ja sitten kun alkaa ruostumaan, menen kauppaan ja ostan uuden auton. Niin helppoa se on.

      • Anonyymi

        Pitää vielä lisätä että auto on ollut aivan liian hyvä - vain akku on pettänyt tähän mennessä, eikä mitään syytä vaihtoon ole ollut. Nyt saisi jo olla, kun noita sähköautoja on tulossa hyvällä hinnalla myyntiin, mutta Verso vaan toimii täydellisesti, ihan vaan kuin pilkatakseen uusia ilmastoystävällisiä sähköautoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää vielä lisätä että auto on ollut aivan liian hyvä - vain akku on pettänyt tähän mennessä, eikä mitään syytä vaihtoon ole ollut. Nyt saisi jo olla, kun noita sähköautoja on tulossa hyvällä hinnalla myyntiin, mutta Verso vaan toimii täydellisesti, ihan vaan kuin pilkatakseen uusia ilmastoystävällisiä sähköautoja.

        Jatketaan vielä.... Vuosi sitten tarjosin Versoa, joka on ollut minulla siis uudesta saakka, vaihdossa A-sarjan mersuun ja siita tarjottiin vaihdossa vain 8500 € -jäi vaihtamatta, vaikken enää 7-paikkaista tarvitsekkaan. Vaihdoin sitten toisen merkkisen autoni uuteen, vaikka autokauppiaat oikein kyttäsivät tuota Versoa itselleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää vielä lisätä että auto on ollut aivan liian hyvä - vain akku on pettänyt tähän mennessä, eikä mitään syytä vaihtoon ole ollut. Nyt saisi jo olla, kun noita sähköautoja on tulossa hyvällä hinnalla myyntiin, mutta Verso vaan toimii täydellisesti, ihan vaan kuin pilkatakseen uusia ilmastoystävällisiä sähköautoja.

        Jos sähköauton haluat tällä vuosikymmenellä, joudut merkkiä vaihtamaan .


    • Anonyymi

      Pari vuotta sitten melu ei ollut ollenkaan ongelma vaan vain suuntavakaus ja ajettavuus merkitsi mutta nyt yhtäkkiä kun Corolla onkin oikein pätevä ajoltaa, se melu onkin ainoa merkitsevä asia.

      Mistähän näitä tuuliviiripojuja sikiää?

      Sitäpaitti, melu on asia minkä saa jälkikäteen kohtuullisilla kustannuksilla kuntoon.
      VAGenien nokkaketju-dsg pommeja ei pikkurahalla pistetä kuntoon.
      Melu ei myöskään jätä tien päälle.

      • Anonyymi

        Melua ei pois saa kun auto on suunniteltu huonosti. Ruosteenestokäsittely ei auta ja tiivisteiden välistä suhina ei saa pois millään.
        VW:n kohdalla puhut todella vanhoista asioista, noloa yrittää kääntää puhetta pois Toyotan ongelmista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melua ei pois saa kun auto on suunniteltu huonosti. Ruosteenestokäsittely ei auta ja tiivisteiden välistä suhina ei saa pois millään.
        VW:n kohdalla puhut todella vanhoista asioista, noloa yrittää kääntää puhetta pois Toyotan ongelmista.

        Koska olet selvästikin VW fanaatikko, niin miksi silloin otat pulttia jostain Toyotan ongelmista? Onko se jotenkin sinulta pois? Oi kerro....

        Ps. En omista, enkä aja Toyotaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska olet selvästikin VW fanaatikko, niin miksi silloin otat pulttia jostain Toyotan ongelmista? Onko se jotenkin sinulta pois? Oi kerro....

        Ps. En omista, enkä aja Toyotaa.

        Olet selvästi tojolunaatikko ja ruoste on levinnyt pieniin aivoihisi.


      • Anonyymi

        Joo ei ne peltorit paljon maksa ! Vaikka ostais matkustajillekin .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ei ne peltorit paljon maksa ! Vaikka ostais matkustajillekin .

        Voihan tojohoopo tunkea vaikka venttiilinhatut korviinsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan tojohoopo tunkea vaikka venttiilinhatut korviinsa.

        Eikö minulla välähtänytkin hienosti näin aamuyöllä kun vw kusettaa ettei saa unta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska olet selvästikin VW fanaatikko, niin miksi silloin otat pulttia jostain Toyotan ongelmista? Onko se jotenkin sinulta pois? Oi kerro....

        Ps. En omista, enkä aja Toyotaa.

        Sori, tiedän mistä puhun ja Toyotaa ei saa ihan pikkurahalla hiljaiseksi ja onhan se outoa kun se on kalliimpi kuin paremmat automerkit ja on silti puolivalmiste.
        PS. En aja VW:llä tai sen tuotteilla.


      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet selvästi tojolunaatikko ja ruoste on levinnyt pieniin aivoihisi.

        Minulla se "ruoste" leviää päivittäin vaippoihin. Tauti vei pidätyskyvynkin jo vuosia sitten, potenssin ohella.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sori, tiedän mistä puhun ja Toyotaa ei saa ihan pikkurahalla hiljaiseksi ja onhan se outoa kun se on kalliimpi kuin paremmat automerkit ja on silti puolivalmiste.
        PS. En aja VW:llä tai sen tuotteilla.

        Hihii, täällä on mukavaa kirjoitella ja vastailla itselleen neljän aikaan aamuyöllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö minulla välähtänytkin hienosti näin aamuyöllä kun vw kusettaa ettei saa unta?

        Sinä olet ihan hullu.


      • Anonyymi
        Trollipoju_Pentti kirjoitti:

        Hihii, täällä on mukavaa kirjoitella ja vastailla itselleen neljän aikaan aamuyöllä.

        Otan osaa Toyotan omapoika! Kumpi ahdistaa enemmän, korona vai Toyotan ruostegate ja melu joista on tullut tunnettu totuus ja yleistä tietoa??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö minulla välähtänytkin hienosti näin aamuyöllä kun vw kusettaa ettei saa unta?

        Toyota on vain aasialainen kansanauto, ei siihen kannata rakastua.
        Siinä on ongelmia ja pääset helpommalla kun myönnät ne kiistattomat faktat.


      • Anonyymi
        Trollipoju_Pentti kirjoitti:

        Hihii, täällä on mukavaa kirjoitella ja vastailla itselleen neljän aikaan aamuyöllä.

        Täysin persoonallisuushäiriöinen on tojohullu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Melua ei pois saa kun auto on suunniteltu huonosti. Ruosteenestokäsittely ei auta ja tiivisteiden välistä suhina ei saa pois millään.
        VW:n kohdalla puhut todella vanhoista asioista, noloa yrittää kääntää puhetta pois Toyotan ongelmista.

        Puhutaan välillä minun henkilökohtaisesta ongelmastani kärähtämisestä omalla nimelläni.


    • Anonyymi

      Melu kuuluu läpi kun pelti on ohutta ja suojaamatonta.

      • Anonyymi

        Pitsihelmoiksi noita tohjoja kutsutaan.


      • Anonyymi

        Uusi Priuskin todettiin (TM Ajettua 11/19) meluisaksi, vaikka alla oli 195/65-15 kitkarenkaat. Laitetaan alle matalaprofiiliset 17 tuumaiset kesäkumit, niin kyllä korvat kärsivät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uusi Priuskin todettiin (TM Ajettua 11/19) meluisaksi, vaikka alla oli 195/65-15 kitkarenkaat. Laitetaan alle matalaprofiiliset 17 tuumaiset kesäkumit, niin kyllä korvat kärsivät.

        VAG- VAJAKKIEN autot ei ole sen hiljaisempia, ruostuvat kaikkein nopeimmin, kauheita katiskoja ajaa, muotoilussa valovuosia jäljessä, tekniikka huutonaurettavan huonoa, sähköt kuin kiinalaisessa halpis mopossa, maalipinta luokattoman huono, sisusta laadutonta halpis muovia, penkit ei kestä kuin juuri ja juuri takuuajan, talvella hirveä nitinä ja kolina, vaihdossa vagineita ei arvosteta saati uskalla ostaa,
        Vag- kuskit itku nillittäjiä, kun kaikki rahat menee korjauksiin ja meitä paremmilla merkeillä ajavia säälittää teidän ahdinko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uusi Priuskin todettiin (TM Ajettua 11/19) meluisaksi, vaikka alla oli 195/65-15 kitkarenkaat. Laitetaan alle matalaprofiiliset 17 tuumaiset kesäkumit, niin kyllä korvat kärsivät.

        Näin on, korvat punoittaa joka kuskilla kun Toyota on osoittanut ylivoimansa joka testissä, mm. talvitestissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on, korvat punoittaa joka kuskilla kun Toyota on osoittanut ylivoimansa joka testissä, mm. talvitestissä.

        Säälittävää puolustelua ja totuuden kieltämistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Säälittävää puolustelua ja totuuden kieltämistä.

        Kyllä se vaan totta, että Toyota on ylivoimainen melussa ja ruosteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VAG- VAJAKKIEN autot ei ole sen hiljaisempia, ruostuvat kaikkein nopeimmin, kauheita katiskoja ajaa, muotoilussa valovuosia jäljessä, tekniikka huutonaurettavan huonoa, sähköt kuin kiinalaisessa halpis mopossa, maalipinta luokattoman huono, sisusta laadutonta halpis muovia, penkit ei kestä kuin juuri ja juuri takuuajan, talvella hirveä nitinä ja kolina, vaihdossa vagineita ei arvosteta saati uskalla ostaa,
        Vag- kuskit itku nillittäjiä, kun kaikki rahat menee korjauksiin ja meitä paremmilla merkeillä ajavia säälittää teidän ahdinko.

        Hihii, menikö ihon alle??
        Ei se valehtelu ja kääntö kilpailijaan poista Toyotan ongelmia, että edes vähennä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hihii, menikö ihon alle??
        Ei se valehtelu ja kääntö kilpailijaan poista Toyotan ongelmia, että edes vähennä.

        Kovasti lahkolainen yrittää kuitenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovasti lahkolainen yrittää kuitenkin.

        Kyllä, Toyotan omapoika on kovin sekaisin ja harhainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, Toyotan omapoika on kovin sekaisin ja harhainen.

        Toyotan hybridiautot niittävät testivoittoja ja kaikki Youtube-kanavat kehuvat kilvan uutta itselataavaa Isoa Corollaa.
        Kulutus maantiellä ja kaupungissa alle viiden litran, päästöt vain muutamia kymmeniä grammoja.

        Ei sitä turhaan kehuta.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Siinä olisi jo skoodassa käynyt huonosti jos sama pusu oli sattunut itäauton kohdalle. Skootassahan on todistetusti volkkarin ylijäämä-osat, ovat kakkoslaatua ja pitkään ulkona varastoituja, hyvinkin ruosteen raiskaamia. Se jos mikä on hengenvaarallista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä olisi jo skoodassa käynyt huonosti jos sama pusu oli sattunut itäauton kohdalle. Skootassahan on todistetusti volkkarin ylijäämä-osat, ovat kakkoslaatua ja pitkään ulkona varastoituja, hyvinkin ruosteen raiskaamia. Se jos mikä on hengenvaarallista.

        Itäautojen huonous vain alleviivaa Toyotan ongelmia. Toyotahan on äärimmäinen itäauto.


    • Anonyymi

      Ihan höpöhöpö juttuja niin kehumiset kuin haukkumisetkin kautta linjan Kivaa kirjoitella tänne täyttä paskaa. Niin Toyotan kuin wv konsernin autoista. Jos nää kärryt olis noin huonoja ei niitä kukaan ostas.

      • Anonyymi

        Toyotan kohdalla ei voi kun ihmetellä suomalaisen hölmöyttä kun ostaa Toyotan jonka rengas melu on sietämätöntä meidän karkeilla teillä, kun se ei myy
        Euroopan siellä teillä. Meillä on sitkeä usko, että 80-luvulla viattoman maineen saanut auto olisi edelleen viaton, vaikka todellisuudessa se on kovin vikainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotan kohdalla ei voi kun ihmetellä suomalaisen hölmöyttä kun ostaa Toyotan jonka rengas melu on sietämätöntä meidän karkeilla teillä, kun se ei myy
        Euroopan siellä teillä. Meillä on sitkeä usko, että 80-luvulla viattoman maineen saanut auto olisi edelleen viaton, vaikka todellisuudessa se on kovin vikainen.

        Ja meillä suolavaltakunnassa ruostuvin myös.


    • Anonyymi

      Toyota on paras autohankinta Suomessa.

      Mikä muu kuin itselataava hybrid voi mennä niin pienellä polttoaineenkulutuksella ja olla samalla tehokas ja vaivaton ajettava? Vastaus: ei mikään muu kuin Toyotan Hybrid.
      Toyotan testeissä saavuttamat voitot osoittavat auton olevan huipputuote, mm. TM:n talvitestin voittaja.

      Se että kaikilla ei pelimerkit riitä hankkimaan Toyotaa, aiheuttaa kateutta ja panettelua.
      Toyotan myyntitilastot kertovat vakavaraisten autohankinnoista vakuuttavaa faktaa.

      Näillä sitä mennään vaikka joillakin ahdistaa syvästi.

      • Anonyymi

        "Toyotan testeissä saavuttamat voitot osoittavat auton olevan huipputuote, mm. TM:n talvitestin voittaja"
        Mitähän muita lämmityslaitevoittoja rajatulla joukolla?
        Meluisia ja puutteellisesti ruostesuojattuja kaikki uudet Toyotat!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Toyotan testeissä saavuttamat voitot osoittavat auton olevan huipputuote, mm. TM:n talvitestin voittaja"
        Mitähän muita lämmityslaitevoittoja rajatulla joukolla?
        Meluisia ja puutteellisesti ruostesuojattuja kaikki uudet Toyotat!!!

        En ole nähnyt mitään muita "voittoja" Toyotalta kuin tuon lämmityslaite mestaruuden jossa kaikista ominaisuuksista suurin painoavo oli juuri tuolla yhdellä ominaisuudella. Tosin jarrut ei oikein toimineet kitkaerojarrutuksessa, vaan Toyota luisui metrejä pidemmälle kuin muut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole nähnyt mitään muita "voittoja" Toyotalta kuin tuon lämmityslaite mestaruuden jossa kaikista ominaisuuksista suurin painoavo oli juuri tuolla yhdellä ominaisuudella. Tosin jarrut ei oikein toimineet kitkaerojarrutuksessa, vaan Toyota luisui metrejä pidemmälle kuin muut.

        Kyllä nyt närästää kun paras voitti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä nyt närästää kun paras voitti

        Kyllä mua ny närästää, mun wolksvagensissa on vielä nokkaloimi, otan pois kesäkuussa nii no josseise ruostu siihen mennessä.


    • Anonyymi

      Ruoste ja melu, siinäpä tuhon yhdistelmä ja kun tuohon lisätään Toyotan halpishybridin sulavat kaapelit jota teippaillaan takaisinkutsuina, airbagit, ja le lukuisat muut hengenvaaralliset viat joita ollaan paikkailta viranomaisten pakottamina takaisinkutsuina, niin ei hyvältä näytä.
      Eikä olla vielä puhuttu yhtään Toyotan surkeista ominaisuuksista, kute teennäisen kevyt tunnoton ohjaus ja muut hallinta laitteet, onnettomat istuimet jne....

      • Anonyymi

        Ja ajatelkaa, hölmöt vielä uskovat Toyotan viattomuuteen. No kyllä pettyneitä on Suomi pullollaan kun ruoste syö ja nakertaa jo muutenkin surkeaa autoa josta on maksanut kovan rahan.


    • Anonyymi

      Kyllä hävettäisi omistaa Toyota nykypäivänä. Kaikki tieto ja fakta Toyotan ruostumisesta, melusta ja surkeasta luotettavuudesta on saatavana helposti netistä ja lehdistä, mutta vielä sitä vaan ostetaan, tosin laskevassa suunnassa, mutta kuitenkin.

      • Anonyymi

        Kyllä selittelyistä ja aneluista mitä tälläkin palstalla Toyotan omistajilta saa lukea kertoo pettymyksestä ja katumuksesta.


    • Anonyymi

      Miksi Toyotassa on vain pienet hybridakut?
      No siksi että ne putoisivat tielle läpi pohjan jos painaisivat enemmän kun pohja ruostuu 2-3 vuodessa ja kaapelit sulaa takaisinkutsukuntoon.

    • Anonyymi

      Kun motiivit on säästöjen keksiminen ja tekeminen, niin laatu kyykkä. Melu ja ruostuminen pahinta mitä ensimmäisenä iskee kallisti.

    • Anonyymi

      Ruostumattomuus on luotettavuutta, Toyota ruostuu nopeimmin kuin mikään muu merkki, koska Toyota ei suojaa autojaan mitenkään.
      Myös äänieristyksestä ovat luopuneet.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ruostuminen on pahinta mitä nykyauto voi kohdata ja Toyota kohtaa sen ongelman todella nopeasti, 2-3 vuotta ja pöpö syö pohjaa innolla.

      • Anonyymi

        Nämä on tosiaan ihan dokumentoituja ongelmia Toyotoissa.


    • Anonyymi

      Useimmiten liikenteessä nähdyn hieman varttuneemman auton merkki on Toyota. Se on osoitus siitä että Toyotan laatuun voi luottaa.

      • Anonyymi

        Se tarkoittaa vain sitä ettei setämies tai vaari ymmärrä missä nykyään mennään, eli ruoste ja melu on yhtä surkealla tasolla kuin 70-luvulla. Muilla nuo asiat on paljon paremmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se tarkoittaa vain sitä ettei setämies tai vaari ymmärrä missä nykyään mennään, eli ruoste ja melu on yhtä surkealla tasolla kuin 70-luvulla. Muilla nuo asiat on paljon paremmin.

        Karvakorvia ei melu haittaa, eikä menneen ajan tasolle jäänyt mukavuus.


    • Anonyymi

      Toyotahan on täys susi laatunsa puolesta, eikä siinä ole mitään hyvää, vaikka hölmöt sitä ostaa edelleen. Ruostetta ja melua riittää.

      • Anonyymi

        Markkinointiosasto on osannut hommansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Markkinointiosasto on osannut hommansa.

        Kääkille voi myydä mitä tahansa.


    • Anonyymi

      Toyotan omistajat ovat pääosin vanhuksia joilta on kuulo mennyt jo ajat sitten.

      • Anonyymi

        Näin sen täytyy olla. Toisaalta pettynyt ostaja ei kehtaa myöntää ettei ostokiimassa ymmärtänyt koeajaa autoa tai jos ajoi, niin ole uutuuden huumassa ettei pystynyt havannoimaan mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin sen täytyy olla. Toisaalta pettynyt ostaja ei kehtaa myöntää ettei ostokiimassa ymmärtänyt koeajaa autoa tai jos ajoi, niin ole uutuuden huumassa ettei pystynyt havannoimaan mitään.

        Olen joutunut usein painamaan tööttiä Toyotalla ajavan vaarin hölmöillessä liikenteessä, eikä ne yleensä tunnu reakoivan siihen ääneen mitenkään. Ilmeisesti kuulo on mennyttä ja Toyotan sisällä niin kova melu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen joutunut usein painamaan tööttiä Toyotalla ajavan vaarin hölmöillessä liikenteessä, eikä ne yleensä tunnu reakoivan siihen ääneen mitenkään. Ilmeisesti kuulo on mennyttä ja Toyotan sisällä niin kova melu?

        Ja sitten kun ajat Toyotan ohi, niin johan vaareilla alkaa sellainen riehuminen ratin takana etä hyvä että tiellä pysyvät, suu käy, valot vilkkuu ja kädet huitoo. On vaan sellaisia reppanoita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sitten kun ajat Toyotan ohi, niin johan vaareilla alkaa sellainen riehuminen ratin takana etä hyvä että tiellä pysyvät, suu käy, valot vilkkuu ja kädet huitoo. On vaan sellaisia reppanoita.

        Sinullahan on sitkeys aivan omaa luokkaansa. Ei noin pitkää monologiaa kukaan täyspäinen jaksaisi kirjoittaa vaikka olisikin Toyotalta poispotkittu. Eikö yhtään harmita kun ei kukaan ota mitään kantaa typeriin väittämiisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinullahan on sitkeys aivan omaa luokkaansa. Ei noin pitkää monologiaa kukaan täyspäinen jaksaisi kirjoittaa vaikka olisikin Toyotalta poispotkittu. Eikö yhtään harmita kun ei kukaan ota mitään kantaa typeriin väittämiisi?

        Kunnia puolustajaksi olet myös sitkeä, vaikka olet hakannut päätäsi seinään vuosia ja joudut toteamaan ettei aasialainen kansanauto ole auto lainkaan, vaan laaduton ruostuja ja meluaja.


    • Anonyymi

      Mitenkä selitetään nopein ruostuminen eduksi? Miten kovin melu todetaan hyväksi asiaksi? Miten surkeat istuimet parantaakin selät?

      • Anonyymi

        Mutta kun Valittujen palojen kyselyssä Toyota pärjäsi hyvin. Siihen uskon enemmän kuin autolehtien testeihin ja tutkimuslaitosten raportteihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kun Valittujen palojen kyselyssä Toyota pärjäsi hyvin. Siihen uskon enemmän kuin autolehtien testeihin ja tutkimuslaitosten raportteihin.

        Rahan vaikutus on helppoa ulottaa autolehtien toimittajiin.
        Valittujen palojen ja iltasanomien lukijoihin sitä olisi aika mahdotonta kohdentaa. Kansa kyllä tietää, mikä on kestävä ja luotettava pitkässä juoksussa. Sitähän kysyttiin. Ei sitä muutamalta tiettyyn merkkiin kallellaan olevalta toimittajalta kannata edes kysyä. Lukutaitoiset kyllä tietävät konsernikyhäelmien käsittämättömät ja kalliit viat huijauksen kera.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rahan vaikutus on helppoa ulottaa autolehtien toimittajiin.
        Valittujen palojen ja iltasanomien lukijoihin sitä olisi aika mahdotonta kohdentaa. Kansa kyllä tietää, mikä on kestävä ja luotettava pitkässä juoksussa. Sitähän kysyttiin. Ei sitä muutamalta tiettyyn merkkiin kallellaan olevalta toimittajalta kannata edes kysyä. Lukutaitoiset kyllä tietävät konsernikyhäelmien käsittämättömät ja kalliit viat huijauksen kera.

        Hihii, taas salaliittoteoriaa ja lahjontaa, etkö parempaan pysty.
        Kun mittareilla ja muilla instrumenteillä mitataan asioita, niin niitä ei oikein voi valehdella ja muutella mielensä mukaan, koska niin monet tahot mittaa ja tutkii samat asiat ja siitä jäisi heti kiinni. Toyota vaan ei pärjää, koska huonolla tuotteella ei voi pärjätä parempia vastaan. Ruoste vielä lisänä, koska sitä tutkitaan todella harvoin, mutta aina kestotesteissä se on paljastunut kaikkein pahimmaksi Toyotan kohdalla.


      • Anonyymi

        Helppoa kuin heinänteko. Nopeassa ruostumisessa on se hyvä puoli, että pääsee pian käyttämään Kemppiä. Melussa taasen, että ei tule sakkoja, kun kovan melun takia täytyy ajaa hiljaa.


    • Anonyymi

      Miten noin ruostuvaa ja äänekästä autoa saa tuoda maahan?
      Asiakkaan halveksuntaahan tuollainen tuote on.

      • Anonyymi

        Lakeja tulisi tiukentaa näiden turkkiromujen osalta.


    • Anonyymi

      Toyota ei pärjää vertailuissa, ruostuu pahiten, melu kovinta, penkit pilaa selän, luotettavuus mennyttä ja ajo-ominaisuudet kuin edelliseltä vuosisadalta.
      Ei jatkoon.

    • Anonyymi

      Toyota on pilannut ennen aika hyvin kestävän kansanauton täysin. Nyt ne ruostuu todella nopeasti ja rengasmelu on korvia särkevä.

      • Anonyymi

        Ei ole mitään järkevää perustetta ostaa noin surkeaa autoa kuin Toyota on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mitään järkevää perustetta ostaa noin surkeaa autoa kuin Toyota on.

        Pakko kompata.


    • Anonyymi

      Minkä takia toyo kuskit kehuu tällaista paskaa?! Luulin et toyo on suurin piirtein yhtä hyvä kuin muut, mutta vain ylihintainen, mutta näköjään huomattavasti paskempia kuin muut. Nyt kun pitäny silmät ja erityisesti korvat auki niin kauhee sisämelu. Ruoste on kätkössä siellä auton alla niin antaa vanhatkin toyot mielikuvan, että ei ruostu. Voi voi niitä Toyota mummoja jotka huollattavat autonsa aina eivätkä tällöin itse näe sitä alustaa.

      • Anonyymi

        Toyota on juurikin sellaisen valinta joka ei ymmärrä autoista mitään, ei osaa laskea kokonaiskustannusta ja menee vanhojen vaarien höpötysten ansaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyota on juurikin sellaisen valinta joka ei ymmärrä autoista mitään, ei osaa laskea kokonaiskustannusta ja menee vanhojen vaarien höpötysten ansaan.

        Kääkkäniä ei auton nopea ruostuminen haittaa kun odotettavissa on enää muutama vuosi elinaikaa. Jää muiden hitsailtavaksi.


    • Anonyymi

      Ruosteen kemiallinen merkkihän siis oli TOYOTA

      • Anonyymi

        Mikäs se nyt on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs se nyt on?

        No se on eräänlainen auto, itäinen auton vastine.


    • Anonyymi

      Miksei Toyota ruostu millään?

      • Anonyymi

        Mielikuvitustojosi ei tietenkään ruostu lahkolainen.


    • Anonyymi

      Kyllä teroja tämä iltaisin itkettää.

    • Anonyymi

      Ruoste ja melu, eikä se kurjuus siihen jää. Tehottomuus, epämukavuus ja surkeat hallintalaitteet, kuten jarrut ja ohjaus.

      • Anonyymi

        Kalliit huollot ja muu kusetus.


    • Anonyymi

      Tero sai taas sätkyn.

      • Kyllä minäkin sätkyn sain kun paljastuin. On juttuja jotka eivät katoa ikinä.


    • Anonyymi

      Toyota on Suomen pitkäikäisimpiä autoja. Laatu sen tekee.

    • Anonyymi

      Aloittajalle voisi sanoa että jos on hirvittävää luettavaa niin miksi niitä sitten pitää lukea?
      Masokismi on mielisairaus.

    • Anonyymi

      tojotahan on meluisa ruosteköntsä

      • Anonyymi

        Kyllä nyt olen hermona kun tollaisen uskottavan tölväisyn parkaisit ilmoille! Vähän toki lohduttaa kun vilppivaagenin paskattimalli oli salatun ruotsalaistutkimuksen mukaan järkyttävästi ruostunut, peräti 42% ja Avensis vain 2 % mutta kyllä sinua on uskominen kun kerran noin sanot. Mites muuten Raisu pelittää, entäs iskän taaviskoota?


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Heheheheee, tuo on sitä vilppivaakenin vilppilaatua!!!
        Käsittämätöntä tuon konsernin taso nykyään, täyttä kuraa!!!!


    • Anonyymi

      Toyota = Made in Turkki.

    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4985
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3154
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1770
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1256
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1237
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1217
    Aihe