Jos tiekoneessasi on Googlen Chrome selain, niin kannattaisi katsoa mitä asetuksista löytyy, kun kopioi chrome selaimen palkkiin tämän rivin chrome://settings/content/notifications
Ilmoituksilla yritetään saada käyttäjä luulemaan, että tietokoneessa on virus ja samaa tehdään, kuin roskapostin lähettäjätkin, jotka yrittää huijata ja saada vastaanottajan ansaan. Asiaan kuulumattomat rivit, voi yhdistää ponnahdus ikkunoihin, niissä esiintyvien tekstien avulla ja osoiterivit voi tuhota tai estää asetuksista. Tämä on Chromen heikkous, jolle se on herkkä saastumaan.
Virusten torjuntaohjelmat ovat näille täisin voimattomia, eikä löydä mitään vikaa tietokoneesta.
Ponnahdusilmoituksilla huijataan luulemaan, että kone on saastunut.
0
334
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mä koin helpompana
Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv254083- 783164
Onko hänellä jotain sellaisia ominaisuuksia
joiden kenties mietit voivan olla haaste teidän mahdolliselle suhteelle?392848- 1592720
Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.682695Olen todella
Ahdistunut tästä. Koen sen paineen mitä hän haluaa. Tunnen todella paljon häntä kohtaan enkä uskonut että elämä toisi mi512478Mahtava huomata
Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k352305- 351902
- 511888
- 421609