Kävin sunnuntaina syömässä... en mene enää. laatu on pudonnut roimasti.
merisalin buffa
16
109
Vastaukset
- Anonyymi
Niukka aloitus, jospa nyt vähän tarkemmin kertoisit, mikä oli vikana?
- Anonyymi
Mulla oli eri kokemus. Savulohi oli tosi hyvää, samoin salaatit. Lämpimät ruuat oli ihan ok, parasta oli naudan paisti.
- Anonyymi
Minulla on oikein myönteiset kokemukset Merisalista.
- Anonyymi
Hyvät kokemukset minullakin. Hintataso tosin melko korkea.
- Anonyymi
Kävimme pitkästä aikaa ja oli pettymys täälläkin. Valitettavasti ei kyllä enää saa kolmatta kertaa mahdollisuutta.
- Anonyymi
Taso laskenut jonkin verran. Vaihdettu paikkaa.
- Anonyymi
Olen toisinaan siellä käynyt. Olen erittäin tyytyväinen.
- Anonyymi
Sama juttu. Silloin kun olen siellä ollut, niin kaikki on hyvin.
- Anonyymi
Ja siellä käy mukavansorttista hyväntuulista porukkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja siellä käy mukavansorttista hyväntuulista porukkaa.
Tunnen sitä hyväntuulista porukkaa. Ovat älykkäitä, ja heillä on mainiot jutut.
- Anonyymi
Yes, heillä on luonteva huumori.
- Anonyymi
Totta. Muutaman kerran vuodessa käyn Merisalissa, ja siellä on aina hauskaa, kun näen vanhaa tuttua porukkaa. Monet elämän parhaimmat hetket olen kokenut Merisalissa.
- Anonyymi
Kävin ekaa kertaa iltabuffassa ja olin positiivisesti yllättynyt . Menen toistekin
- Anonyymi
Minäkin olin iloisesti yllättynyt. Tunnelmallinen paikka, yes.
- Anonyymi
Olen käynyt Merisalissa syömässä n.20 vuotta kesäisin ja vienyt muualta tulleita vieraita myös sinne syömään ja aikasemmin ollaan oltu tosi tyytyväisiä mutta elokuussa meidän 6 hengen seurue oli tosi pettyneitä hinta ja laatukin ole enää kohdallaan.Hinta on hinattu ylös ja valikoimaa supistettu tosi reilusti.
- Anonyymi
Jaaha. Tässäkin asiassa on monenlaisia mielipiteitä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa3033676Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard802668SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän952236Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava1092023Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --491936Särkyneelle sydämelle
Särjin sun sydämen En voi lakata itkemästä Minuun tekee kipeää Koska sinuunkin. Että näin.. En ole runoilija😂311707Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?1311577Tulli ja Poliisi HAZMAT-suojauksin varustettuna omakotitaloa tutkimassa.
Todennäköisesti kysymyksessä huumelaboratorio, jossa käsitellään tappavia ja vaarallisia kemikaaleja. Tulli ja poliisi231320Nainen sä olet
Ihailtava ihminen siinä mielessä että teet miten sydän käskee ja toisaalta taas pidättäydyt kaikesta. Pakenet ja lähest741285Oho! Martina Aitolehti uhoaa ex-mies Esko Eerikäiselle: "Sata tonnii, niin..."
Martina Aitolehti pitää ex-miehensä Esko Eerikäisen kanssa Martina & Esko podcastia. Pariskunta on ollut naimisissa ja h1221221