merisalin buffa
Kävin sunnuntaina syömässä... en mene enää. laatu on pudonnut roimasti.
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Niukka aloitus, jospa nyt vähän tarkemmin kertoisit, mikä oli vikana?
- Anonyymi
Mulla oli eri kokemus. Savulohi oli tosi hyvää, samoin salaatit. Lämpimät ruuat oli ihan ok, parasta oli naudan paisti.
- Anonyymi
Minulla on oikein myönteiset kokemukset Merisalista.
- Anonyymi
Hyvät kokemukset minullakin. Hintataso tosin melko korkea.
- Anonyymi
Kävimme pitkästä aikaa ja oli pettymys täälläkin. Valitettavasti ei kyllä enää saa kolmatta kertaa mahdollisuutta.
- Anonyymi
Taso laskenut jonkin verran. Vaihdettu paikkaa.
- Anonyymi
Olen toisinaan siellä käynyt. Olen erittäin tyytyväinen.
- Anonyymi
Sama juttu. Silloin kun olen siellä ollut, niin kaikki on hyvin.
- Anonyymi
Ja siellä käy mukavansorttista hyväntuulista porukkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja siellä käy mukavansorttista hyväntuulista porukkaa.
Tunnen sitä hyväntuulista porukkaa. Ovat älykkäitä, ja heillä on mainiot jutut.
- Anonyymi
Yes, heillä on luonteva huumori.
- Anonyymi
Totta. Muutaman kerran vuodessa käyn Merisalissa, ja siellä on aina hauskaa, kun näen vanhaa tuttua porukkaa. Monet elämän parhaimmat hetket olen kokenut Merisalissa.
- Anonyymi
Kävin ekaa kertaa iltabuffassa ja olin positiivisesti yllättynyt . Menen toistekin
- Anonyymi
Minäkin olin iloisesti yllättynyt. Tunnelmallinen paikka, yes.
- Anonyymi
Olen käynyt Merisalissa syömässä n.20 vuotta kesäisin ja vienyt muualta tulleita vieraita myös sinne syömään ja aikasemmin ollaan oltu tosi tyytyväisiä mutta elokuussa meidän 6 hengen seurue oli tosi pettyneitä hinta ja laatukin ole enää kohdallaan.Hinta on hinattu ylös ja valikoimaa supistettu tosi reilusti.
- Anonyymi
Jaaha. Tässäkin asiassa on monenlaisia mielipiteitä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maisan uupuvat päivitykset ja tuoreet rikosepäilyt
Mikäs kun Maisa ei ole viikkoihin päivittänyt instaa ja nyt ollaan lehdissä tälläisistä.. 👀 https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/010c6594-780f-425219538Ikea palkkaa pakolaisia hienoa!
Huonekalujätti Ikea aikoo tarjota Suomessa työpestin noin 70 pakolaiselle kolmen seuraavan vuoden aikana, yhtiö kertoo tiedotteessaan. – Pakolaiset o3767242Uusin Seiska herttainen Torppa
Uskomatonta luettavaa herttaisesta Torpasta. Olisi nyt kiva saada valkopesuri-jankkaajan ja palstalaisia oikeusjutuilla uhkailleen ja uhonneen kir1312386