Menettely ohjeita kaivataan.....miten toimia kun joku parkkeerannut paikallesi ja aluksessa ei ketään paikalla 🤠
Kausipaikka
12
99
Vastaukset
- Anonyymi
Valitus satamamestarille tms.
Voit siirtää veneen toiseen paikkaan kunhan et aiheuta vahinkoa tai kohtuutonta harmia.- Anonyymi
"Voit siirtää"?!?!?
"kohtuutonta harmia"
Eiköhän se mulkero ole jo aiheuttanut kohtuutonta vahinko varastamalla toisen paikan! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Voit siirtää"?!?!?
"kohtuutonta harmia"
Eiköhän se mulkero ole jo aiheuttanut kohtuutonta vahinko varastamalla toisen paikan!Kyseessä ei ole varastaminen vaan hallintaoikeuden loukkaus ellei loukkaaja sitten vie laituria mukanaan.
Jokainen on vastuussa omista tekemisistään eikä hallintaoikeuden loukkaamisesta ole säädetty laissa rangaistukseksi veneen upottamista laituripaikan haltijan toimesta.
- Anonyymi
köydet irti tuuppaa paatin pois paikalta ja oma tilalla. siinä sitten ajelehtii pois.
- Anonyymi
Käykö tällaista useinkin?
- Anonyymi
Ei mitään vallan harvinaista!!! Minä ensin mentaliteetilla mennään...
- Anonyymi
Pari vuotta sitten löysin aamulla mökkini laiturista matkamoottoriveneen, perä poijussa, keula laiturissa. Heittelin kävyillä yöpyjät hereille hytistä ja sanoin siirtyväni 5 minuutin kuluttua heittelemään kiviä. Poistui ripeästi laiturista. Uskomatonta röyhkeyttä.
- Anonyymi
Ilmeisesti uskot, että juttu, jonka sinä olisit valmis uskomaan, menee läpi myös muilla.
Tässä tulee sinulle yllätys: ei mene koska sinä et ole terävin veitsi laatikossa - taidat olla pullasuti.
- Anonyymi
Kaunissaaressa kausipaikka on ansaittava.
- Anonyymi
Jos joku olisi yötä mökilaiturissanja senei haittaisi minua. kutsuisin aamusufelle. Ihmettelisin kohteliaasti että miksi juuri meidän laiturimme valikoituis saamaan tämän kunnian. Kertoisin paikallisen vierasvenesataman koordinaatit. Toivottaisin mukavaa jatkoa - veneilijöitähän tässä ollaan.
Mutta tilanne on ihan toinen jos tulisin itse veneellä laituriin enkä mahtuisi. Pyytäisin poistumaan. Jos tyypit olisivat muualla, soittelisin trossit ja poliisit. Hsrmittqis tosi paljon . Eipä venettä ole helppo rannalta käsin vetää pilttuupaikasta toiseen eikä tilanne kuitenkaan oikeuta vahingoittamaan toisen venettä tai edes riskeeraamaan sen naarmuttamista.- Anonyymi
Laituriin saa kiinnittyä, jos sitä ei ole kielletty eikä laituri ole kotirauhan suojaamalla alueella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laituriin saa kiinnittyä, jos sitä ei ole kielletty eikä laituri ole kotirauhan suojaamalla alueella.
Niin eli toisin sanoen lähes kaikki satamien venepaikat ovat vapaata riistaa, jos ei kieltoa erikseen ole selväsi ja näkyvästi.
Joku paikannumero "F-54", mitä lie tarkoitta? Muuta kuin juuri paikan numeroa. Kielto tuollainen numerokyltti ei ole. Ei kun kiinni vaan!
Tulkoot sitten urputtamaan, ja siinähän urputtavat...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1486921Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/746142548Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk471780Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141421Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna901305- 711117
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631083Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271069Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481065- 64986