En jaksa enää kaivaa esille, jokusen vuosi sitten jo ihmettelin kuollutta Paraisten keskustaa, jossa vain luotaantyötävä muzakki kaikui tyhjillä kaduilla.
Kuinka olette saaneetkin siellä tuhottua aivan omin voimin potentiaalisen turistihelmen?
Käykö joku enää Paraisilla?
6
168
Vastaukset 6
- Anonyymi
No täällä se tuhoaminen on onnistunut todella helposti, sillä yhteispeli kaikkien asukkaitten ja päättäjien kesken ei todellakaan pelaa niinkuin pitäisi.
- Anonyymi
Näin se valitettavasti on, parhaalle rannalle tehtiin muutamalle kymmenelle asukkaalle asunnot kun ykkösranta olisi voitu hyödyntää paremminkin yhteisöä palvelemaan . Ja vielä tyhjä hotellikin siellä jököttää mutta tulipa gryndereiden halut tyydytettyä
- Anonyymi
Kaikesta siitä mitä Paraisten Kaupungintalon kammareissa on salaisia päätöksiä tehty saatte kiittää Paraisten "viisaita päättäjiä" jotka kaiken kokemuksensa pohjalla niitä sorvaavat paikkakunnan asukkaiden iloksi.
- Anonyymi
Siitä kaupungin toiminnan hiljenemisestä voidaan kiittää ihan hyvin kaupungin omia virkamiehiä jotka sen prosessin ovat saaneet aikaan suojellessaan vain ruotsinkielisiä asukkaitaan.
Sitä saa mitä tilaa, kuuluu suomalainen viisas vanha sanonta ja se pätee edelleenkin. - Anonyymi
Minigolfrata on kiva, jotain tekemistä lapsille ja nuorille.
- Anonyymi
Vaikea asia kirjoittaa, ihan tunnepuolen vuoksi... Minä haluaisin, että niin ruotsinkieliset kuin suomenkieliset yhdessä pitäisivät toistensa puolta, eivätkä taistelisi toisiaan vastaan. Uusi vihollinen on jo maassa, ja nyt ei ole sille aikaa, että enää keskenään nahistellaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131403
- 45921
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50746Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r133704- 70676
- 67626
- 53607
- 55565
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.114525Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20500Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e101485Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32478- 34477
- 55468
- 5468
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?118466Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453- 49447
- 52413
- 42410