EU ja USA ovat pistäneet Skodan pakolistalle Ukrainan tapahtumien vuoksi. Syynä on Skodan puuhastelu Gazprombankin kanssa.
Mitä ajatuksia tämä herättää?
https://www.riskadvisory.com/sanctions/russia-sanctions-list/
Skoda JS A.S. Czech Republic Company Sectoral Affiliated with Gazprombank
Skodalle pakotteita
11
65
Vastaukset
- Anonyymi
Mitähän ne ajatukset vois olla? Et yhtään osaa auttaa? Skodahan on täysin Venäläinen, sen tiedän.
Täytyy taas ostaa Jokereiden kausikortti, kun on täysin suomalainen seura tuo Jokerit ja Kurrin Jari luotsaa länsimaisin NHL opein ja sillä on hirveesti noita dollareita. - Anonyymi
Mielenkiintoista että Volkswagen, Audi, SEAT jne ei ole tällä listalla mutta vain Skoda on. No ehkäpä se on vain sitä sen venäläisyyttä.
- Anonyymi
Kun tunnet noita "itäpuolen bisneksiä", niin lieneekö tuossa kyseessä Skodan autotehdas?
- Anonyymi
Toki, jos Skoda on "listalla", yllättävän vähän se on vaikuttanut Helkaman bisneksiin esim. Suomessa tai yleensä tehtaan tuotannon laajenemiseen. Kun taas tuo edellä mainittu Jokerit.... Eihän ne saaneet edes palkkarahoja siirrettyä Suomen pankkien kautta, koska omistajaryssät pakotelistalla... :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toki, jos Skoda on "listalla", yllättävän vähän se on vaikuttanut Helkaman bisneksiin esim. Suomessa tai yleensä tehtaan tuotannon laajenemiseen. Kun taas tuo edellä mainittu Jokerit.... Eihän ne saaneet edes palkkarahoja siirrettyä Suomen pankkien kautta, koska omistajaryssät pakotelistalla... :)
Helkama on perustettu 1905 Venäjän Keisarikunnassa
Kodiak nimettiin Kodiakiksi koska surevat sitä että vaihtoivat Alaskan pariin lasihelmeen.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Venäjän_keisarikunta#/media/Tiedosto:Russian_Empire_(1867).svg
Eipä paljoa hetkauta. Esimerkiksi minua.
- Anonyymi
Skoda tukee Venäjän suorittamaa Krimin vapautusta! Eläköön Avto-Zkoza
- Anonyymi
Nyt on hönöillä huolenaiheet. Miettisivät niitä toyotan ruoste ja meluongelmia niin olisi aika hyödyksi käytetty.
- Anonyymi
Ne on jo käsitelty, NYT KÄSITELLÄÄN SKOODAN SURKEAA LAATUA.
Skoda JS A.S. ei ole autotehdas, vaan ydinenergialaitossuunnittelija ja -valmistaja.
Eihän tuo tietenkään skodatrollia pysäytä. ; )
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten277674- 76638
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483