Itse en juo ja kaapissa on edellisen ex-än peruja oleva, puoliksi juotu viinapullo. Roskiinkaan sitä ei uskalla laittaa, sillä joku asiaankuulumaton saattaisi löytää ja juoda sen - siitä en halua vastuuseen. Viemäriinkään en arvaa sitä kaataa, koska suuret etanolimäärät ovat haitallisia vesieliöille. Kumpaan toimitan sen Alkoon vai apteekkiin?
Voiko viinapullon hävittää viemällä sen Alkoon?
6
128
Vastaukset
Poliisikin kaataa takavarikoidut (pienet) viinamäärät viemäriin, joten anna mennä vaan.
- Anonyymi
Itse veisin vajaan hyvässä hapessa olevan alkoholijuomapullon ryyppiä kaipaavalle puiston peruskansalaiselle. Tietenkin sopivassa tilaisuudessa, ensin kylmätilassa säilyttämisen jälkeen.
Mitäs sitä jumalien puhtainta vilja-ainesta viemäriin hukkaan heittämään. [ taisto, jokamies - Anonyymi
Mä kans antaisin tuttavalle. Oli ihanaa kun raivasin muuttopesää talkoilla, sieltä löytyi kaksi väkevää viinipulloa, ja minä sain molemmat. Tuntui kuin olisi saanut isonkin palkan raadannastaan. Ottaisin mielelläni ihan ilman mitään vastinettakin, jos joku vaan antais. Siis odottelen Taiston kanssa.
- Anonyymi
Juo pullo tyhjäksi ja lopeta typerien aloituksien väsääminen.
- Anonyymi
Kiivekseni pursuavat kohta tulee sarjalaukaus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937838
- 403752
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021886- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321053Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281003Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10750Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749