Itse en juo ja kaapissa on edellisen ex-än peruja oleva, puoliksi juotu viinapullo. Roskiinkaan sitä ei uskalla laittaa, sillä joku asiaankuulumaton saattaisi löytää ja juoda sen - siitä en halua vastuuseen. Viemäriinkään en arvaa sitä kaataa, koska suuret etanolimäärät ovat haitallisia vesieliöille. Kumpaan toimitan sen Alkoon vai apteekkiin?
Voiko viinapullon hävittää viemällä sen Alkoon?
6
155
Vastaukset
Poliisikin kaataa takavarikoidut (pienet) viinamäärät viemäriin, joten anna mennä vaan.
- Anonyymi
Itse veisin vajaan hyvässä hapessa olevan alkoholijuomapullon ryyppiä kaipaavalle puiston peruskansalaiselle. Tietenkin sopivassa tilaisuudessa, ensin kylmätilassa säilyttämisen jälkeen.
Mitäs sitä jumalien puhtainta vilja-ainesta viemäriin hukkaan heittämään. [ taisto, jokamies - Anonyymi
Mä kans antaisin tuttavalle. Oli ihanaa kun raivasin muuttopesää talkoilla, sieltä löytyi kaksi väkevää viinipulloa, ja minä sain molemmat. Tuntui kuin olisi saanut isonkin palkan raadannastaan. Ottaisin mielelläni ihan ilman mitään vastinettakin, jos joku vaan antais. Siis odottelen Taiston kanssa.
- Anonyymi
Juo pullo tyhjäksi ja lopeta typerien aloituksien väsääminen.
- Anonyymi
Kiivekseni pursuavat kohta tulee sarjalaukaus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 918355
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on968012Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1736170- 145393
Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist585208En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛234265Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?54010- 384003
- 373809
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..573674