Ei Hyvää Päivää Kaustinen

Anonyymi

Vuoden onnellisimmat päivät menossa, mutta mitä täällä kylällä oikein tapahtuu muulloin? Muualta täällä vuosittain käyneenä, mutta kunnan asioita seuraavana toisen kunnan "poliitikkona", miksi täällä vastustetaan kunnan edistymistä kaikin tavoin? Kaikkien pitäisi katsoa eteenpäin ja vanhat katkeruudet ja kateudet yms. jättää taakse tai ainakin heittää sellaiset poliitikot pois remmistä jarruttamasta kehitystä!! Olkoon se sitten iso Plussa- tai Ässä-firma, joka teille haluaa panostaa jotakin, niin kaikki varmaan tervetullutta!!
Toisaalta arvelluttaa tuo kunnan omistus hotellista, miksi siitä ei "marista", sehän vie asiakkaita toisilta yksityisiltä ravintolayrittäjiltä sekä majoitusyrittäjiltä kuten Motelli ja Tastula. Miksi siitä ei mainita mitään, painetaan vaan eteenpäin että hotelli menestyisi, mutta aiotaan jarruttaa laajempia kauppahankkeita yms.
Toinen silmiinpistävä asia, itsekkin lähellä perussuomalais-aatetta, kuten teilläkin, Suomen perussuomalaisimmassa kunnassa on tulevassa hallituksessa kaksi jäsentä samasta taloudesta, alkaako rivit rakoilemaan, ettei muita saa hallitukseen?
Eihän tuollainen tapa saa laajaa näkökantaa asioihin, lasten päivähoitoon/kouluelämään, viemäröintiin yms. , mikäli asioita puidaan/vastustetaan "perhepiirissä". Luulisi tuonkin olevan pidemmän päälle raskasta. Vastuuta pitää jakaa myös puolueen sisällä!! Muutoin tuosta hommasta tulee täys pannukakku..
Kaikkea hyvää ja menestystä teille kuitenkin toivoen, jatkakaa tätä positiivisen perinteen jatkamista ja ottakaa kaikki uusi vastaan, unohtakaa isienne kokemat lupaukset/olettamukset.
Puhaltakaa yhteen hiileen, ja ottakaa luottamustoimiin nuoria. He ovat tulevaisuutemme, jotka elättävät meidät jatkossa ja joita tekemänne päätökset koskevat!! Toivottavasti voin palata ensi vuonna Parempaan ja Onnellisempaan Kaustiseen !!

5

197

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kiitos yllä kirjoitetulle.

• Anonyymi

Ei tarvitse arveluttaa hotellin omistus. Käykää katsomassa käräjäoikeudesta paljonko se entisen säätiön tukeminen tuli maksamaan veronmaksajille. Sitä touhuako olisi pitänyt jatkaa.? Ja hotellin voi ostaa, marssii omistajan luo ja lyö pätäkkää pöytään tai vuokraa käyvällä hinnalla. Se on näin yksinkertaista. Mutta ei sitä varmaan alella vuokrata taas johonkin puuhasteluun. Tuosta muutoksen vastustuksesta voi kyllä olla samaa mieltä, että sitä kyllä tapahtuu ja se jos mikä on järjetöntä. Ei kunta sillä kehity että tehdään niinkuin 25 vuotta sitten on tehty. Ajan riento se nyt vain tuppaa olemaan kovaa.

• Anonyymi

Puitteet on liian isot eikä vetovoimaa ole täyttämään asiakaspaikkoja. Kaustisella on kaikki kunnan päätännässä olevat ja olleet yritykset päättyneet konkursseihin. Kuvio toistuu ,,perustetaan yritys ja kunta takaa, runnataan muutama vuosi ja poistutaan ja lopussa kuntalaiset maksaa ..

• Anonyymi

Tuo pitää niiin paikkansa. Kuvio toistuu. Kyllä.

• Anonyymi

MIKSI KÄYTÄT AIKAISEMMIN LUOMAANI OTSIKKOANI?????????!!!!!!!!!!! kylläjämptionnäin!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      194
      1875
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      117
      987
    3. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      136
      943
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      755
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      212
      725
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      666
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      60
      665
    8. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      23
      644
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      57
      602
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      38
      578
    Aihe