Hyundai Getz on ihan susi auto. Pohja on ihan laho ja ovien lukitusvikoja. Ahdas moottoritila. Pitää purkaa koko moottori. Hengen menettämisen ja kuoleman riski on suuri, jos ajaa Getzillä. Hyundai Getz sopii naisille ja naismaisille miehille. Sellaisia kottaraisia ja koppakuoriaisen näköisiä nämä Hyundai Getzit, että en voi suositella.
Hyundai Getz kokemukset
5
219
Vastaukset
- Anonyymi
Ennemmin Getz kuin Yaris.
- Anonyymi
<No johan vitsin murjaisit! Koeajoin Hynysen lähes 10v. sitten .Jäi ostamatta.
Ostin Yariksen ajoin yli 7v. ilman ainuttakaan vikaa. Viimeviikolla tuli uusi 20y Juhlamalli ( automaatti) meni vanha vaihtoon ,jollekin vuosikausiksi huoleton menopeli.
Uutta "hieman " polkaisin konehuoneesta kuului mahtava murina murina ,kyllä vaihtuu maisema ja on loistava ajaa.
- Anonyymi
Yksi vaihtoehto on hankkia itselleen elämä netissä sepustelun sijaan....
- Anonyymi
Miksi pitää moottori purkaa ja mitä se ahtaus merkitsee, huoltomiehet kyllä osaa tehdä huollot ja korjaukset ihan hyvin.
- Anonyymi
Kaverilla on Getz ja kehui sitä todella hyväksi autoksi. Aloittajalla ei taatusti ole mitään kokemusta Getzistä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354473- 553075
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut472971- 302763
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3412695Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82675- 382339
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542095- 52081
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461703