Nykyään harsovaipat tuntuvat olevan nosteessa. Meilläkin niitä käytetään, mutta vain sen takia, että mieheni haluaa. Itse käyttäisin mieluummin kertakäyttöisiä vaippoja tai vaikka kestoja. Olen miettinyt, että ei varmaan tee selälle hyväksi olla kokoajan takamus koholla kun sen ympärillä on niin paljon tavaraa. Meidän poika on jo 6 ja puoli kuukautta mutta ei ole vieläkään oppinut kääntymään mahalleen. Selälleenkin kääntyy vain vahingossa. Onko muilla harsoja käyttävillä perheillä kyseistä ongelmaa? Eräs henkilö sanoi, että juuri harsojen takia poikamme ei ehkä osaa vieläkään kääntyä mahalleen.
Vastaukset 2
- Anonyymi
Kauheeta tuhlausta pestä harsovaippoja! Eikä ne edes ime mitään ja vauvakin niistä kärsii!
Vauvanne on ansainnut pehmoiset hyvinimevät teippivaipat.
Harsovaippoja voi käyttää pullautusrätteinä. - Anonyymi
Harmittaa kyllä, jos pojan liikkumattomuus on harsojen vika. Eräs häntä nuorempi vauvakin osaa jo ryömiä mutta meidän poika vain nököttää paikallaan.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761530
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.96736En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48536
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483