Nykyään harsovaipat tuntuvat olevan nosteessa. Meilläkin niitä käytetään, mutta vain sen takia, että mieheni haluaa. Itse käyttäisin mieluummin kertakäyttöisiä vaippoja tai vaikka kestoja. Olen miettinyt, että ei varmaan tee selälle hyväksi olla kokoajan takamus koholla kun sen ympärillä on niin paljon tavaraa. Meidän poika on jo 6 ja puoli kuukautta mutta ei ole vieläkään oppinut kääntymään mahalleen. Selälleenkin kääntyy vain vahingossa. Onko muilla harsoja käyttävillä perheillä kyseistä ongelmaa? Eräs henkilö sanoi, että juuri harsojen takia poikamme ei ehkä osaa vieläkään kääntyä mahalleen.
Vastaukset 2
- Anonyymi
Kauheeta tuhlausta pestä harsovaippoja! Eikä ne edes ime mitään ja vauvakin niistä kärsii!
Vauvanne on ansainnut pehmoiset hyvinimevät teippivaipat.
Harsovaippoja voi käyttää pullautusrätteinä. - Anonyymi
Harmittaa kyllä, jos pojan liikkumattomuus on harsojen vika. Eräs häntä nuorempi vauvakin osaa jo ryömiä mutta meidän poika vain nököttää paikallaan.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.368848- 100842
- 76630
- 50625
- 65605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 30576
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei134569En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25550Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48547