Omatoimi matka, hyvä hotelli Patong Beach

Anonyymi

Hei Phuket asiantuntijat.
Omatoimimatkaa suunnittelemassa ja toivoisin teiltä vinkkejä hotellista / villasta / huoneistosta Patong Beachille.
Uima-allas ehdoton ja allasbaari myös. Ei mitään luxus mestaa mutta ei myöskään mitään rotanloukkua.
Kuinka paljon hotelleissa on 2mh huoneistoja? Ehdottomasti sellainen olisi hyvä, mutta kun varaussivuilla pyörii niin pelko on että tulee 1mh lisävuoteella.

Ja miten hotelli kannattaa varata? Yleisten varaus sivustoiden kautta? Suoraan hotellien omilta sivuilta? (Tähän tarvitsen teidän vinkkejä, hotellien nimiä) Vaiko paikanpäällä?

12

1300

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oma suosikkini Patongilla on Duangjitt Resort, ehkä yksi komeimmista allas-alueista mitä on omalle kohdalleni osunut (hotellilla itseasiassa kolme eri allas-aluetta) ja tontti todella iso (helppo unohtaa että on Patongin "hulinassa").
      Sijaitsee Patongin eteläpäässä.
      Kyseessä on (lähteestä riippuen) 4/5 tähden hotelli ja sesongilla ei kyllä mikään ihan halpa, mutta sesongin ulkopuolella olen kyseisestä hotellista onnistunut löytämään välillä hyvinkin edulliseshkoa majoitusta (joka kyseisen Hotellin kohdalla tarkoittaa hintaluokkaa 30-40€/yö)

• Anonyymi

Hyvän tarjouksen olet saanut,

Dua on haikkarina pitkälle yli satkun paikka, nytkin näyttävät pyytävän liki 90 e petipaikasta. Thaikkula on kallistunut.

• Kyllä, myönnän suoraan unohtaneeni, että verrattuna edelliseen Duangjitissa käyntiini nähden on Eur./Thb. vaihtukurssi huonontunut noin 20%:a ja euromääräiset hinnat ovat varmastikkin kallistuneet samassa suhteessa.
        Kuitenkin, oma kokemukseni noista laadukkaammista/kalliimmista Thaimaan hotelleista on se, että etenkin vilkkaimman matkailusesongin ulkopuolella niistä löytyy erittäinkin hyviä tarjouksia tietyiltä hotellinvälitys-sivustoilta. Nytkin löysin Duangjitille vaikkapa lokakuulle (käytin haussa samoja päiviä kuin itse olen seuraavan kerran Thaimaahan matkustamassa), 2hh. aamiainen hintaan 54€/yö. joka on Phuketin hinnoissa ihan asiallinen hinta kyseisen tasoiselle hotellille.

• Anonyymi

Kuukausi sitten oltiin muutama päivä Hemingways Hotellissa Todella "low season" kaudella kaikki hotellit ale 60-80% kun varaa netin kautta..Kannattaa varata aina iltasella Agodan kautta edullisesti .Hinnat elää.
      Ihan ok ja henkilökunta samoin.Aamiainen asiallinen.Uima-allas puhdas

• Itse suosin Thaimaan hotellivarauksissa myös nimenomaan Agodaa, sieltä nimenomaan tuntuu löytyvän hyviä tarjouksia nimenomaan hieman hinnakkaampien hotellien huoneista. Uskoisin että noin 75%:a omista Thaimaan hotellivarauksista olen tehnyt Agodan kautta (näyttäisi itselläni olleen 18kpl eri hotellivarauksia Agodan kautta vuodesta 2015 eteenpäin, jolloin olen tilin Agodaan luonut)
        Muutama päivä sitten viimeksi tuli kyseistä kautta varattua hotellimajoitus Pai:hin (Pohjois-Thaimaa) kolmeksi yöksi lokakuulle.

• Anonyymi

Itsekin suosin agodaa, mut sinne pitää kirjautua. Vain jäsenet saavat niitä hyviä tarjouksia.
      Koska agoda ja booking, on saman omistajan, kannattaa myös se booking katsoa, joskin hinnoittelu tapa niissä poikkeaa toisistaan.

Joskus ne *salaiset* tarjoukset eivät ole kovinkaan salaisia, jos viitsii nähdä vaivaa.
      Niissä kun mainitaan tähtiluokitus ja arvioiden keskiarvo. Etsii vaan mikä täsmää.

Koska netissä alle agodan hinnan myyminen on kiellettyä, hotellin agodan välisen sopimuksen mukaan, et varmaankaan netistä sellaisenaan löydä halvempaa hintaa.
      Joskus voi tärpätä pyytämällä hotellilta, sähköpostiin tarjous. Jos yhtään pidempi matka kyseessä.

Joskus hiljaiseen aikaan, voi saada hotellin facebooksivuilta agodaakin halvemalla. Ne voivat olla vain nopeimille ja joskus thaikielellä.

Hyvää hotellia en patongilla tiedä, mut Rayaburi on huonoin hotelli jossa olen koskaan yöpynyt. Kuvat on ihan jees, sijaintikin hyvä, mut palvelu on jopa töykeää, aamiainen on huono. Hotelli on epäsiisti. Maksat tonnin pantin, vaikka huone jo maksettu.

• Anonyymi

Kiitos kaikille vinkeistä! Agoda onkin uusi tuttavuus, täytyy perehtyä siihen. Lisää vinkkejä tulemaan vaan.

• Anonyymi

Keväällä olin Phuhet Graceland hotellissa pool acces huoneessa.
      Aivan ihana hotelli hyvällä sijainnilla.
      Phuketissa olen käynyt useita kertoja ja tämä oli tähän mennessä paras valinta.

• Anonyymi

Suosittelen La Flora hotellia, se on rannalla.

• Anonyymi

Kiitos, olenkin aloittajana odottanut suositustasi vuoden.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

on taas palstapäivystäjältä fiksu kommentti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sun kommenttis kiinnostaa ihan v*tusti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1381
    2. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1195
    3. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      24
      1139
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      211
      1070
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      126
      1051
    6. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      984
    7. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      307
      947
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      919
    9. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      895
    10. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      73
      869
    Aihe