Omatoimi matka, hyvä hotelli Patong Beach

Anonyymi

Hei Phuket asiantuntijat.
Omatoimimatkaa suunnittelemassa ja toivoisin teiltä vinkkejä hotellista / villasta / huoneistosta Patong Beachille.
Uima-allas ehdoton ja allasbaari myös. Ei mitään luxus mestaa mutta ei myöskään mitään rotanloukkua.
Kuinka paljon hotelleissa on 2mh huoneistoja? Ehdottomasti sellainen olisi hyvä, mutta kun varaussivuilla pyörii niin pelko on että tulee 1mh lisävuoteella.

Ja miten hotelli kannattaa varata? Yleisten varaus sivustoiden kautta? Suoraan hotellien omilta sivuilta? (Tähän tarvitsen teidän vinkkejä, hotellien nimiä) Vaiko paikanpäällä?

12

1124

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oma suosikkini Patongilla on Duangjitt Resort, ehkä yksi komeimmista allas-alueista mitä on omalle kohdalleni osunut (hotellilla itseasiassa kolme eri allas-aluetta) ja tontti todella iso (helppo unohtaa että on Patongin "hulinassa").
      Sijaitsee Patongin eteläpäässä.
      Kyseessä on (lähteestä riippuen) 4/5 tähden hotelli ja sesongilla ei kyllä mikään ihan halpa, mutta sesongin ulkopuolella olen kyseisestä hotellista onnistunut löytämään välillä hyvinkin edulliseshkoa majoitusta (joka kyseisen Hotellin kohdalla tarkoittaa hintaluokkaa 30-40€/yö)

      • Anonyymi

        Hyvän tarjouksen olet saanut,

        Dua on haikkarina pitkälle yli satkun paikka, nytkin näyttävät pyytävän liki 90 e petipaikasta. Thaikkula on kallistunut.


      • Kyllä, myönnän suoraan unohtaneeni, että verrattuna edelliseen Duangjitissa käyntiini nähden on Eur./Thb. vaihtukurssi huonontunut noin 20%:a ja euromääräiset hinnat ovat varmastikkin kallistuneet samassa suhteessa.
        Kuitenkin, oma kokemukseni noista laadukkaammista/kalliimmista Thaimaan hotelleista on se, että etenkin vilkkaimman matkailusesongin ulkopuolella niistä löytyy erittäinkin hyviä tarjouksia tietyiltä hotellinvälitys-sivustoilta. Nytkin löysin Duangjitille vaikkapa lokakuulle (käytin haussa samoja päiviä kuin itse olen seuraavan kerran Thaimaahan matkustamassa), 2hh. aamiainen hintaan 54€/yö. joka on Phuketin hinnoissa ihan asiallinen hinta kyseisen tasoiselle hotellille.


    • Anonyymi

      Kuukausi sitten oltiin muutama päivä Hemingways Hotellissa Todella "low season" kaudella kaikki hotellit ale 60-80% kun varaa netin kautta..Kannattaa varata aina iltasella Agodan kautta edullisesti .Hinnat elää.
      Ihan ok ja henkilökunta samoin.Aamiainen asiallinen.Uima-allas puhdas

      • Itse suosin Thaimaan hotellivarauksissa myös nimenomaan Agodaa, sieltä nimenomaan tuntuu löytyvän hyviä tarjouksia nimenomaan hieman hinnakkaampien hotellien huoneista. Uskoisin että noin 75%:a omista Thaimaan hotellivarauksista olen tehnyt Agodan kautta (näyttäisi itselläni olleen 18kpl eri hotellivarauksia Agodan kautta vuodesta 2015 eteenpäin, jolloin olen tilin Agodaan luonut)
        Muutama päivä sitten viimeksi tuli kyseistä kautta varattua hotellimajoitus Pai:hin (Pohjois-Thaimaa) kolmeksi yöksi lokakuulle.


    • Anonyymi

      Itsekin suosin agodaa, mut sinne pitää kirjautua. Vain jäsenet saavat niitä hyviä tarjouksia.
      Koska agoda ja booking, on saman omistajan, kannattaa myös se booking katsoa, joskin hinnoittelu tapa niissä poikkeaa toisistaan.

      Joskus ne *salaiset* tarjoukset eivät ole kovinkaan salaisia, jos viitsii nähdä vaivaa.
      Niissä kun mainitaan tähtiluokitus ja arvioiden keskiarvo. Etsii vaan mikä täsmää.

      Koska netissä alle agodan hinnan myyminen on kiellettyä, hotellin agodan välisen sopimuksen mukaan, et varmaankaan netistä sellaisenaan löydä halvempaa hintaa.
      Joskus voi tärpätä pyytämällä hotellilta, sähköpostiin tarjous. Jos yhtään pidempi matka kyseessä.

      Joskus hiljaiseen aikaan, voi saada hotellin facebooksivuilta agodaakin halvemalla. Ne voivat olla vain nopeimille ja joskus thaikielellä.

      Hyvää hotellia en patongilla tiedä, mut Rayaburi on huonoin hotelli jossa olen koskaan yöpynyt. Kuvat on ihan jees, sijaintikin hyvä, mut palvelu on jopa töykeää, aamiainen on huono. Hotelli on epäsiisti. Maksat tonnin pantin, vaikka huone jo maksettu.

    • Anonyymi

      Kiitos kaikille vinkeistä! Agoda onkin uusi tuttavuus, täytyy perehtyä siihen. Lisää vinkkejä tulemaan vaan.

    • Anonyymi

      Keväällä olin Phuhet Graceland hotellissa pool acces huoneessa.
      Aivan ihana hotelli hyvällä sijainnilla.
      Phuketissa olen käynyt useita kertoja ja tämä oli tähän mennessä paras valinta.

    • Anonyymi

      Suosittelen La Flora hotellia, se on rannalla.

      • Anonyymi

        Kiitos, olenkin aloittajana odottanut suositustasi vuoden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos, olenkin aloittajana odottanut suositustasi vuoden.

        on taas palstapäivystäjältä fiksu kommentti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos, olenkin aloittajana odottanut suositustasi vuoden.

        Sun kommenttis kiinnostaa ihan v*tusti


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      93
      4417
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      44
      4406
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      612
      4046
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      2967
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2591
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      129
      2153
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      342
      2115
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      204
      2069
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      29
      1695
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1462
    Aihe