kauhee ajotunti

Anonyymi

Mulla oli mauto inssi pari vk sitten joka ei menny läpi, koska en havainnut muuta liikennettä tarpeeksi. Inssi mies sanoi että muuten olin tosi hyvä ajaja. Mulla oli äsken taas mopoauto tunti. Opettaja oli tosi töykeä ja valitti koko ajan ja keksi olemattomiakin virheitä. Huomasin kyllä jos tein virheen, mutta oli silti vähän kohtuutonta alkaa huutaa kesken tunnin 15 vuotiaalle jota jännitti muutenki tarpeeks. Opettaja esim ei uskonut että pääsin teoriakokeen ekalla läpi ja kyysenalaisti myös että osaavatko vanhempani liikenne sääntöjä kun mä tein virheen. Hän myös kyseenalaisti sen että oliko tuo inssissä tullut virhe oikeesti mua ainoa. Niinku anteeks mitä:D Tunnin jälkeen vielä tokaisi että ”mites meni noin niinku omasta mielestä”. Joo ymmärrän että rakentavaa palautetta kuuluu ja pitää antaa mut tosta jäi kyllä paha maku suuhun.

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Nainen, tervetuloa

        Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
        Ikävä
        32
        7351
      2. Olisit ollut varovaisempi

        Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
        Ikävä
        78
        4344
      3. Mies sinä olet kaunis katsella

        Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
        Ikävä
        58
        2767
      4. Vastenmielisyys

        Kuvaa sinua parhaiten
        Ikävä
        55
        2146
      5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

        ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
        Ikävä
        28
        1689
      6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

        Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
        Ensitreffit alttarilla
        7
        1667
      7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

        Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
        Maailman menoa
        343
        1424
      8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

        Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
        Suomussalmi
        13
        1272
      9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

        Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
        Ikävä
        56
        1087
      10. Viikonloppua

        Oikein ihania huomenia. Pysytään positiivisina. ☕🍂🌅🧡🌞☺️❤️
        Ikävä
        76
        1030
      Aihe