Lähettäisin sinulle viestin Whatsappissa, jossa lukitsi, että "pidän sinusta t: salainen ihailija".
Mitä olisit nainen mieltä jos..
26
60
Vastaukset
Olisi ihanaa! 😘
- Anonyymi
Tietäisi, että se on sulta.
- Anonyymi
Kuin myös tietäisin.
- Anonyymi
Laita tulemaan, pitäisin siitä tietenkin😊
- Anonyymi
Senkus...vaikkei se ole mahdollista. Väsyttää.
- Anonyymi
Tulet laittamaan. Tiedän sen.
T:ei niin salainen- Anonyymi
Hyvä vinkki!
- Anonyymi
Tässä kommentti: 👍
Jos haikailee romanttisesti, pitää -sana on turhan neutraali. Sen voi ymmärtää kaveruudeksi. Sinänsä tuo on helppo aloitus eikä siksi yhtään paha. Salainen ihailija jo antaa osviittaa kiinnostuksesta. ;-) - Anonyymi
Laita rohkeasti vain omalla nimelläsi ⭐️
- Anonyymi
Niin.. En tiedä onnistuuko se edes nimettömänä Whatsappissa. T:ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin.. En tiedä onnistuuko se edes nimettömänä Whatsappissa. T:ap
Jos vastaanottaja tietää jo sun numeron tai lisännyt jo kontakteihin, niin ei onnistu nimettömänä.
Jos olet piilottanut kuvan ym. muilta kuin niiltä jotka jo lisänneet sut, niin ei näe muuta kuin numeron josta viesti tullut. Toki voi sen jälkikäteen selvittää.
- Anonyymi
Salaisella ihailijallakin on etunimi. Kohteliaana titenkin laitat sen mukaan esim näin " terveisin salainen ihailijasi *Nimesi*."
- Anonyymi
Mulle riittäisi tuo ehdottamasi lause
- Anonyymi
Olisin iloinen, olen odottanut sitä. Sinulla on numero ja sähköposti, kumpi vaan käy. Tai tuo työpöydälleni viesti, huomenna vielä ehdit.
- Anonyymi
Laita sää sille omalle miehelles vaan viestiä, äläkä kuvittele liikoja. Hyvää lomaa
- Anonyymi
Lähetä viesti vielä kerran, lupaan että se tulee perille🤗Aloitetaan puhtaaltapöydältä uudestaan ja unohdetaan kaikki mikä alkoi mennä pieleen jo eka lauseesta🙄
- Anonyymi
Keneltä tässä toivotaan viestiä?
- Anonyymi
Tumma komea mies, joka ärisi minulle ensi sanoikseen🤣
- Anonyymi
Pelasta lomani ja laita se viesti 😘❤️
- Anonyymi
Sä näköjään kerjäät seuraani taas rahan puutteessa. En tule pelastamaan kenenkään lomaa ja kustantamaan mitään menoja.
- Anonyymi
Laittoi se kuvien kera. Kävin kattomassa kun nukahti. Eikö ole suloinen? Pitäähän sulle kertoa mitä ihanaa onkaan täällä. Olethan niin tärkeä ystävä jolle pitää erikseen kuvat laittaa.
- Anonyymi
Sä kirjoittelet täällä päivät pitkät sairaan mustasukkaisia juttujasi, milloin kerkeät antamaan laatuaikaa kumppanillesi?
- Anonyymi
Jos aloittaja on nainen niin älä laita.
Haukkuu sut vaan taas. Ihan turhaa sun on enää ittees piinata- Anonyymi
Sulleko haukkuu? Koita jo lopettaa sairas kuvittelusi tällä palstalla ja antaa laatuaikaa kumppanillesi. Tällä sairaalla touhullasi ja omalla ajattelullasi sä ajat ko. ihmisen ulos suhteestasi. Jos haluat jatkaa suhteessasi ja saada suhteesi toimimaan, niin mene terapiaan yhdessä kumppanisi kera.
- Anonyymi
Sain jonkun viestin mutt katos... Plääh
- Anonyymi
Mä pyörtyisi siihen paikkaa, jos olisit hän 😱🤪*kops*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531449- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231208- 1401034
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602