Olet mielessäni yhä vaan, ja toden sanoakseni haluaisin nähdä ja kuulla sinusta. Kesä ilman sinua ei tunnu kesältä eikä sen lämpö oikein jaksa innostaa. Haluaisin kuulla ääntäsi ja kokea läsnäolosi. Jos olen rehellinen, katselisin sinua paljon mieluummin kuin luonnon kauneutta, olethan sinä parasta maailmassa. Elämä ilman sinua, kuinka sen nyt sanoisi, ei oikein ole mitään. Tästä voit päätellä jotain siitä, mitä sinua kohtaan tunnen. Eivätkä tunteet ole laimenneet.
A-naiselle, kun kesä ei ole kesää
18
82
Vastaukset
Kenellekään tämä? Mä tietysti voin omia käyttäen kyynärpäätaktiikkaa :) puikkisin toisten jalkojen välistä eturiviin.
Kiusausta, lirputusta vai kosintaa?
- Anonyymi
Aasi on karannut, tietäähän ne, itsepäiset kuormajuhdat.
- Anonyymi
Ei tällaset liirumlaarumit poista pahoja sanoja ja tekoja.
- Anonyymi
Monesko on J-miehen naisista on kyseessä?
- Anonyymi
Mitkä on pahoja sanoja ja tekoja?
- Anonyymi
Hei, oletko sama kaveri, joka viha-palstalla kirjoitteli A-naiselle, että olet mennyt eteenpäin ja että se ruma luuska saa haistaa huilun tai jotain sellaista?
🤣🤣🤣🤣🤣🤣👍👍👍👍👍👍
Jos olet niin varmaan A-naisia oikein polttelee päästä sulostuttamaan kesääsi...- Anonyymi
Ei kannata koskaan ottaa pinnallista miestä.
- Anonyymi
On harmi ettei ihminen voi elää kahta tai kolmea elämää yhtäaikaa. Parisuhteellinen usein ajattelee että ollappa sinkku ja sinkku haaveilee kenties parisuhteesta. Voisi myös olla nunna ja sulkeutua luostariin haaveilemaan tulevasta elämästä. Niin kauan kuin ihminen elää, on ruoho aina jossain vihreämpää. Se on vähän niinkuin talvella ajattelee kesästä. Tuskin sitä kuitenkaan 10asteen lämmöstä ja vesisateesta haaveilee? Loppujen lopuksi ihminen ei tiedä mistä haaveilee kun haaveilee?
Jotain minun piti kommentoida mutta jäin nyt tuohon jumiin. Ai niin, en koskaan haaveilisi pinnallisesta miehestä.
- Anonyymi
Kaunista. Samoin tunnen erästä kohtaan. A
- Anonyymi
Jos oikeasti haluat nähdä, laita s-postia.
- Anonyymi
Tule luokseni, jos jossain näet. En minäkään sinua ole unohtanut, ja tapaamistamme olen toivonut tosi kauan.
- Anonyymi
Täysin sama olo.
Kesän lämpö on tietysti ihanaa kuten on kaikki vehreyskin, mutta ne eivät jotenkin pääse oikein kunnolla koskettamaan syvältä. On siis oikeastaan se ja sama mikä vuodenaika kulloinkin kulkee ympärilläni. Eihän niin kai saisi sanoa sillä jokaisella on vastuu omasta onnestaan...mutta. Mutta se mutta. Kaikki hyvä voimistuu hänessä, hänen kauttaan. Ja kun kuvitelmiensa ja vähäisen reaalimaailman kokemuksen kautta jo tietää miten asiat kirkastuvat, tavalliset asiat huumaavat, miten pienestä puhdas ilo ja hyvä olo on kiinni...
Niin haluaahan sitä, ekstrana elämään sen kaiken lisäksi mitä hän jo itsessään on. On kuin toinen säteilisi lämpöä ja innostavuutta ympärilleen. Tietysti tahtoisi elää häntä ja sitä kirkkaampaa kesää. Tehdä hyvää ja nähdä hyvä olo toisen kasvoilla. Minun on myönnettävä, että hänen läheisyytensä, hänen tyytyväinen ja nauttiva mielensä ja muu sellainen tekisi minusta onnellisemman ja iloisemman ihmisen.
Kai toisen ihmisen tapaaminen vain voi olla niin merkittävää, että kesä ja maailman kauniit ihmeet kalpenevat sen rinnalla. Ja niiden kauneus sitten lisääntyy, kun toinen liikuskelee niiden keskellä ja itse voi sitä viereltä todistaa. ♡- Anonyymi
Kaunis teksti. Millaiselle ihmiselle se on osoitettu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaunis teksti. Millaiselle ihmiselle se on osoitettu?
Sellaiselle älykäälle ja mielenkiintoiselle, muun muassa musisoivalle, kauniille miehelle, joka ei osaa nähdä itsessään kaikkea sitä hyvää ja seksikästä, mitä minä näen. Hän on minulle joka tasolla kutkuttava, eniten sisäiseltä maailmaltaan. Hän on minun sisimmälleni taas niin tuttu, hän on ystävä, hän on miljoonasti enemmän kuin ystävä, hän on se mies, joka saa minut lämpenemään niin kuin ei kukaan muu ennen. Hän on se, jonka viereen minuuteni tahtoo enemmän kuin minnekään muualle tässä maailmassa. Hän on joku, jolle tahtoisin olla loputtoman hyvä ja antaa sydämeni ammennettavakseen.
- Anonyymi
Kenelle? Koska olet viimeksi ollut hänen kanssaan?
- Anonyymi
Ihanasti aloittaja kirjoitit. Ainakin sait minut täällä hymyilemään, ja haaveilemaan että aloitus olisi kaipaamaltani ihanalta mieheltä. : )
- Anonyymi
Kuka kaipaa A:ta ❣️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .452857Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen432824Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631232608Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3281667- 711074
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101041Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.192902Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101762Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26750- 99691