Nainen, lmpöhukka on suurta

Anonyymi

Kyllä minun nyt tekisi mieli halata sinua nainen. On sellaista lämmönvajausta täällä. Sitä eivät kesähelteetkään jaksa poistaa. Sun lämmityskapasiteetti vain riittää, muut jättää kylmäksi. Tämä tiedoksi, kun sun on niin vaikea uskoa.

18

88

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Missä päin on hellettä??

• Anonyymi

Ei missään tietenkään, hänellä lämpövaje vaikka kuinka kuuma tulisi. Sisälukutaitoa on hyvä harjoittaa😎

Tervetuloa halaamaan , mitä teen jos sinulla keittää yli?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei missään tietenkään, hänellä lämpövaje vaikka kuinka kuuma tulisi. Sisälukutaitoa on hyvä harjoittaa😎

Mitäköhän yli keittäminen tässä yhteydessä tarkoittaa 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taisi unohtua oikeinkirjoitus vartissa.

• Anonyymi

Sitä ettei lämpötila jää stabiiliksi noustuaan vaan jatkaa kohoamista ⬆️voi johtaa hyperventilaatioon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taisi unohtua oikeinkirjoitus vartissa.

Kuinka?
        En ole palstapäivystäjä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä ettei lämpötila jää stabiiliksi noustuaan vaan jatkaa kohoamista ⬆️voi johtaa hyperventilaatioon.

Sitten joutuu nainen irroittamaan halausotteen ja heittämään sangollisen viilentävää vettä🤔🚰

• Anonyymi

Varaudun tähän ottamalla kuumemittarin takataskuun kun mahdollisesti törmäämme.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten joutuu nainen irroittamaan halausotteen ja heittämään sangollisen viilentävää vettä🤔🚰

Voisin itse ylikuumentua Hänen halissaan. ;-) Ei siinä varmaan auttaisi kun mennä yhdessä viileään suihkuun. Tosin luulisin, ettei se johtaisi jäähtymiseen sekään. 🤣 Ehkä se johtaisi siihen, että kumpikin tietää toisensa tunteet ja niiden syvyyden ilman sanojakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisin itse ylikuumentua Hänen halissaan. ;-) Ei siinä varmaan auttaisi kun mennä yhdessä viileään suihkuun. Tosin luulisin, ettei se johtaisi jäähtymiseen sekään. 🤣 Ehkä se johtaisi siihen, että kumpikin tietää toisensa tunteet ja niiden syvyyden ilman sanojakin.

Jos menemme suihkuun näenkö siellä m vai n?

• Anonyymi

Ulkona on kylmä, joten eihän ne olemattomat kesähelteet auttaiskaan.

• Anonyymi

Mulla on peitto, haluutko?

• Mä Tuun saman peiton alle sun kainaloon kölliin. Saattaa tulla hankaussähköä, peitot on staattisia.

• Anonyymi

Tämän palstan perusteella ei voi uskoa mitään varmaa. Mutta tahtoisin myös halata häntä.

• Anonyymi

Vilukissa 😊

• Anonyymi

Niih, ihanaa kun oot kohta mun valtakunnassa säteilee sydänlämpöäsi mulle päivin~ öin! 🔥 ja Mä sulle🔥

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      155
      2513
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2352
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      97
      1009
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      881
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      61
      774
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      273
      701
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      697
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      680
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      658
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      648
    Aihe