Kyllä minun nyt tekisi mieli halata sinua nainen. On sellaista lämmönvajausta täällä. Sitä eivät kesähelteetkään jaksa poistaa. Sun lämmityskapasiteetti vain riittää, muut jättää kylmäksi. Tämä tiedoksi, kun sun on niin vaikea uskoa.
Nainen, lmpöhukka on suurta
18
51
Vastaukset
- Anonyymi
Missä päin on hellettä??
- Anonyymi
Ei missään tietenkään, hänellä lämpövaje vaikka kuinka kuuma tulisi. Sisälukutaitoa on hyvä harjoittaa😎
Tervetuloa halaamaan , mitä teen jos sinulla keittää yli? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei missään tietenkään, hänellä lämpövaje vaikka kuinka kuuma tulisi. Sisälukutaitoa on hyvä harjoittaa😎
Tervetuloa halaamaan , mitä teen jos sinulla keittää yli?Mitäköhän yli keittäminen tässä yhteydessä tarkoittaa 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tervetuloa halaamaan , mitä teen jos sinulla keittää yli?Taisi unohtua oikeinkirjoitus vartissa.
- Anonyymi
Sitä ettei lämpötila jää stabiiliksi noustuaan vaan jatkaa kohoamista ⬆️voi johtaa hyperventilaatioon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taisi unohtua oikeinkirjoitus vartissa.
Kuinka?
En ole palstapäivystäjä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä ettei lämpötila jää stabiiliksi noustuaan vaan jatkaa kohoamista ⬆️voi johtaa hyperventilaatioon.
Sitten joutuu nainen irroittamaan halausotteen ja heittämään sangollisen viilentävää vettä🤔🚰
- Anonyymi
Varaudun tähän ottamalla kuumemittarin takataskuun kun mahdollisesti törmäämme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten joutuu nainen irroittamaan halausotteen ja heittämään sangollisen viilentävää vettä🤔🚰
Voisin itse ylikuumentua Hänen halissaan. ;-) Ei siinä varmaan auttaisi kun mennä yhdessä viileään suihkuun. Tosin luulisin, ettei se johtaisi jäähtymiseen sekään. 🤣 Ehkä se johtaisi siihen, että kumpikin tietää toisensa tunteet ja niiden syvyyden ilman sanojakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisin itse ylikuumentua Hänen halissaan. ;-) Ei siinä varmaan auttaisi kun mennä yhdessä viileään suihkuun. Tosin luulisin, ettei se johtaisi jäähtymiseen sekään. 🤣 Ehkä se johtaisi siihen, että kumpikin tietää toisensa tunteet ja niiden syvyyden ilman sanojakin.
Jos menemme suihkuun näenkö siellä m vai n?
- Anonyymi
Ulkona on kylmä, joten eihän ne olemattomat kesähelteet auttaiskaan.
- Anonyymi
Mulla on peitto, haluutko?
Mä Tuun saman peiton alle sun kainaloon kölliin. Saattaa tulla hankaussähköä, peitot on staattisia.
- Anonyymi
Tämän palstan perusteella ei voi uskoa mitään varmaa. Mutta tahtoisin myös halata häntä.
- Anonyymi
Vilukissa 😊
- Anonyymi
Niih, ihanaa kun oot kohta mun valtakunnassa säteilee sydänlämpöäsi mulle päivin~ öin! 🔥 ja Mä sulle🔥
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen412799Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .452767Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631232578Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3241641- 711064
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101041Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101752Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26750Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.191724- 97667