Ex-kihlattuni oli narsisti

Anonyymi

Itsekäs ja pihi ihminen. Oli varakkaasta perheestä mutta täysin kylmä ja henkisesti kypsymätön ihminen. Ensimmäinen merkki oli mitättömästä pikkuasiasta syntynyt riita. Olisipa nuoruudessani ollut internet, niin olisin ollut viisaampi hänen suhteensa.
Koskaan hän ei avautunut itsestään ja asioistaan minulle, silti hänestä näki ettei hän ole onnellinen ja että jokin vaivaa häntä. 2-3 kk jälkeen seurustelumme alkamisesta koko hänen suhtautumiseni minuun muuttui yhtä-äkkiä. Hänestä tuli vihainen, riitaisa, kitsas ym. Olisi pitänyt lopettaa koko suhde jo silloin, en viitsi kirjoittaa tähän enempiä yksityiskohtia. Osasin minäkin häntä satuttaa omilla keinoillani, mutta en olisi koskaan uskonut, millainen itsekäs, ilkeä ja pihi hyväksikäyttäjä tuo ihminen voisi olla. Muka viaton ja kiltti. Veikkaan että joko hänen isä tai äiti oli hänelle lapsena jostain asiasta aiheuttanut pahat traumat ja siksi hän oli sellainen kun oli. Sairas ihminen, täysin kylmä ja tunteeton.

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei koskaan pyytänyt itse anteeksi minulle aiheuttamaansa mielipahaa. Täytyy olla paha ja kylmä ihminen kun noin voi käyttäytyä.

    • Anonyymi

      Olevinaan oli vielä ns. kristitty ja uskovainenkin, ei vain osannut rakastaa. Eihän sitä voi rakastaa toista jos ei ensin pysty rakastamaan itseään. Eikä tämä tarkoita mitään narsistista itsekkyyttä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3129
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2781
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2588
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2578
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2446
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2295
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1723
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1677
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      36
      1525
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1396
    Aihe