Kaikki herkkä ja kaunis, surullinenkin on päässyt koskettamaan minua yhä helpommin ja suuremmalla syvyydellä sen jälkeen, kun tajusin mitä sinä mies minulle olet.
Kävelisitpä tällä pallolla aina tai ainakin niin kauan kuin tahdot. Ei minulla ennen rintaa näin puristanut ja vettä kohonnut silmiini, kun rakastavaiset kohtasivat elämän kovuutta televisiossa. Eikä kasvoilleni ennen noussut tällainen ujo lämpö, suoranainen kainous ja toiveikkuus, kun jotkut onnekkaat taas pääsivät suutelemaan, pitämään kädestä, rakastelemaan, lausumaan "to have and to hold" tai painamaan käden vatsalle tietäväisesti.
Ja teit minustakin samalla kauniimman
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kuvittelua.
- Anonyymi
Sana rakastella mainittu. Palstan vatipää vahti ei nuku yölläkään, tämäkin aloitus poistuu nopeammin kuin ajatus.
- Anonyymi
Hän mies teki musta surullisen ja vihaisen.
- Anonyymi
En ole enää sama ihminen, kuin pari vuotta sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ainakaan, missään luojan nimessä, kannata selvittää/poistaa pahaa oloa keskustelemalla kyseisen miehen kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ainakaan, missään luojan nimessä, kannata selvittää/poistaa pahaa oloa keskustelemalla kyseisen miehen kanssa.
Ei ole mahdollista. Koska narsisti haluaa kaiken kontrollin ja kortit itselleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käänsitkö takkia?
- Anonyymi
Olisi parempi puhua nämä asiat kasvokkain?
- Anonyymi
Nainen naiselle taas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t947613- 374037
- 473586
- 2433004
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402702- 452552
Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna212504- 1322471
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292419Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as292258