Kaikki herkkä ja kaunis, surullinenkin on päässyt koskettamaan minua yhä helpommin ja suuremmalla syvyydellä sen jälkeen, kun tajusin mitä sinä mies minulle olet.
Kävelisitpä tällä pallolla aina tai ainakin niin kauan kuin tahdot. Ei minulla ennen rintaa näin puristanut ja vettä kohonnut silmiini, kun rakastavaiset kohtasivat elämän kovuutta televisiossa. Eikä kasvoilleni ennen noussut tällainen ujo lämpö, suoranainen kainous ja toiveikkuus, kun jotkut onnekkaat taas pääsivät suutelemaan, pitämään kädestä, rakastelemaan, lausumaan "to have and to hold" tai painamaan käden vatsalle tietäväisesti.
Ja teit minustakin samalla kauniimman
10
75
Vastaukset 10
- Anonyymi
Kuvittelua.
- Anonyymi
Sana rakastella mainittu. Palstan vatipää vahti ei nuku yölläkään, tämäkin aloitus poistuu nopeammin kuin ajatus.
- Anonyymi
Hän mies teki musta surullisen ja vihaisen.
- Anonyymi
En ole enää sama ihminen, kuin pari vuotta sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ainakaan, missään luojan nimessä, kannata selvittää/poistaa pahaa oloa keskustelemalla kyseisen miehen kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ainakaan, missään luojan nimessä, kannata selvittää/poistaa pahaa oloa keskustelemalla kyseisen miehen kanssa.
Ei ole mahdollista. Koska narsisti haluaa kaiken kontrollin ja kortit itselleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käänsitkö takkia?
- Anonyymi
Olisi parempi puhua nämä asiat kasvokkain?
- Anonyymi
Nainen naiselle taas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va651842Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3661199- 139982
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu16891- 82655
Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63642- 41628
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa99611- 45538
- 56529