Mistä tietäisin mies, jos välillämme on muutakin kuin kaveruutta?

Anonyymi

Olet minulle tärkeä ja olen kertonut pitäväni sinusta. Senkin voi tietysti käsittää monella tavalla, mutta yhdistelemällä asioita ehkä siten, kuin se on tarkoitettu. Mutta sinä olet minulle arvoitus, välillä tuntuu kuin välittäisit enemmänkin, toisinaan taas pidät etäisyyttä. On siis mahdotonta tietää, mitä ajattelet, ellet sitä kerro. Ymmärrän toki, että tästä puhuminen on vaikeaa etenkin tässä tilanteessamme, mutta päästäänkö tästä muuten eteenpäin? Toivottavasti et ainakaan kaipaa minua niin kuin minä sinua, sillä en toivo kenellekään tällaista onnetonta olotilaa. Tämä naiselta miehelle.

34

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi kuules... jos oisit hän niin kaipaan varmasti vielä enemmän. Joka päivä ja joka ikinen yö.

      • Anonyymi

        Et vastannut kysymykseeni, mistä sen voisin tietää?


      • Anonyymi

        Kyllä uskon että käyttäytymiseni paljastaa paljon...


      • Anonyymi

        Eli mikä siinä paljastaa, että haluat enemmän kuin kaveruutta? Miten sen osoitat?


      • Anonyymi

        Jos kaipaat noin paljon, niin miksi et kerro sitä hänelle?


    • Anonyymi

      Aloin pitää etäisyyttä koska pelkäsin ajavani sinut hankalaan tilanteeseen. Välitän sinusta enemmän kuin voit arvata ja voi olla että käyttäytymiseni vaikuttaa oudolta. Kerran tunteeni kerroin, mutta sain sen kuvan ettet voi tai halua kanssani suhdetta joten yritän päätöstäsi kunnioittaa. Olen pahoillani että asiat menivät näin ja tunnen tuskaa kylmästä käytöksestäni, mutta en tiedä miten hoitaa tilanne paremmin. Tuskin kuitenkaan olet kyseinen nainen. Kysymykseesi en itsekään tiedä vastausta.

      • Anonyymi

        Mutta ei kuitenkaan tutustumisen arvoinen.
        Ehkä olisi ollut helpompaa tutustua ja ehkä, ehkä todeta ettei tässä nyt mitään ole.
        Ymmärrän kuitenkin monellakin tapaa ratkaisemattoman ratkaisun. Monellakin tapaa.
        En pyst yhtään sanomaan oliko ratkaisusi voitto mutta jos keskustelua olisi pitkään sitä pyörittelisimme eri näkökulmista.


      • Anonyymi

        Kerro teistä vahva tunniste oletteko työkavereita?


      • Anonyymi

        Et ole tunteistasi kertonut, joten et ole hän. Ap.


      • Anonyymi

        En koe tätä voitoksi vaan pikemminkin häviöksi. Annoin myöten masennukselleni kun mm. kirjoitin tämän tänne ja häpeän sitä jo nyt. Ymmärrän että tämän voi nähdä arvostuksen puutteena.
        Jos olen täysin rehellinen pelkään myös osoittautuvani huonommaksi ihmiseksi kuin kuva jonka olen tullut antaneeksi. Enkä rehellisesti voi todeta olevani riittävän kypsä jos ainoa toimintamalli jonka pystyn toteuttamaan on tämä. Mietin myös miten muka voisin saada toisen tuntemaan itsensä arvostetuksi jos en osaa arvostaa edes sitä mitä olen nyt. Tunnisteita en anna koska kirjoitin tämän käsitelläkseni ja purkaakseni tuntemuksiani jotta en muita ja varsinkaan häntä näillä kuormittaisi enempää kuin jo tähän mennessä olen. Tämän kirjoitelma ja itsesäälissä rypeminen osoittaa etten häntä tällä hetkellä luultavasti edes ansaitsisi kuten nyt olen tajunnut. Tämä on viimeinen kerta kun tänne kirjoitan. Olkoon se ensimmäinen askel kohti parempaa minuutta. Toivon hänelle ja teille onnea sillä tiellä minkä ikinä itse valitsette.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro teistä vahva tunniste oletteko työkavereita?

        Ei olla työkavereita enkä ole ap. Vastasin 14:57 kirjoitukseen joka tähän tilanteeseen sopii. Lomalainen nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En koe tätä voitoksi vaan pikemminkin häviöksi. Annoin myöten masennukselleni kun mm. kirjoitin tämän tänne ja häpeän sitä jo nyt. Ymmärrän että tämän voi nähdä arvostuksen puutteena.
        Jos olen täysin rehellinen pelkään myös osoittautuvani huonommaksi ihmiseksi kuin kuva jonka olen tullut antaneeksi. Enkä rehellisesti voi todeta olevani riittävän kypsä jos ainoa toimintamalli jonka pystyn toteuttamaan on tämä. Mietin myös miten muka voisin saada toisen tuntemaan itsensä arvostetuksi jos en osaa arvostaa edes sitä mitä olen nyt. Tunnisteita en anna koska kirjoitin tämän käsitelläkseni ja purkaakseni tuntemuksiani jotta en muita ja varsinkaan häntä näillä kuormittaisi enempää kuin jo tähän mennessä olen. Tämän kirjoitelma ja itsesäälissä rypeminen osoittaa etten häntä tällä hetkellä luultavasti edes ansaitsisi kuten nyt olen tajunnut. Tämä on viimeinen kerta kun tänne kirjoitan. Olkoon se ensimmäinen askel kohti parempaa minuutta. Toivon hänelle ja teille onnea sillä tiellä minkä ikinä itse valitsette.

        Oletko myös 14:57 kirjoittaja?
        Pohdit nyt liikaa kaikkea yksin, jutustellaan kun kohdataan
        Mitä jos relaat hieman ja olet vain hetkessä.....☀️


      • Anonyymi

        Rikon omaa päätöstäni hieman ja kirjoitan tämän vastauksen. kyllä kirjoitin molemmat viestit 14:57 ja 19:43. Myönnän että yksin pohdiskelun sijaan olisi parempi puhua asiat läpi toisen kanssa. Olen tähän oppinut koska harva ihminen on minua jaksanut kuunnella ja joskus minut käytännössä eristettiin ryhmästä koska en siihen sopinut joten tämä toiminta malli syntyi ja vahvistui yksinäisyyden jatkuessa. Niin kuin sanoin yritän tästä kuopasta ylös kömpiä ja aina välillä putoan osan matkaa takaisin.
        Odotin että saan vain haukkuja ja halveksuntaa. Vastauksesi rikkoo tai ainakin naarmuttaa mahdollisesti virheellistä pelkoani. Kiitos paljon sinulle kuka ikinä oletkin.


      • Anonyymi

        Korjaan edellistä. Tarkoitin viestit 14:57 ja 17:54


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korjaan edellistä. Tarkoitin viestit 14:57 ja 17:54

        No hyvä. Juuri noita ajatellen vastasin☀️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hyvä. Juuri noita ajatellen vastasin☀️

        Nyt kun ajatukset ovat taas hieman selkeämmät päätin että yritän kerätä rohkeuteni viimeisen kerran keskustellakseni asiat läpi hänen kanssaan. Tuli mitä tuli. Jos hän siihen suostuu ja selvittää tämän tilanteen. Voi olla että taas jähmetyn tosipaikan tullen mutta jää nähtäväksi. Kiitos kommentistasi vielä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kun ajatukset ovat taas hieman selkeämmät päätin että yritän kerätä rohkeuteni viimeisen kerran keskustellakseni asiat läpi hänen kanssaan. Tuli mitä tuli. Jos hän siihen suostuu ja selvittää tämän tilanteen. Voi olla että taas jähmetyn tosipaikan tullen mutta jää nähtäväksi. Kiitos kommentistasi vielä.

        Tätä et tiennyt minusta: Analyyttisenä ihmisenä olen aina valmis keskustelemaan mikäli sydämellä jotain on.
        Jos olet avannut tällaista kanssani en varmastikaan torjunut🤔


      • Anonyymi

        Saan sen kuvan kirjoituksistasi että tunnistat minut. Ihan uteliaisuudesta mistä tunnistat ,kun en ainakaan tietääkseni mitään tuntomerkkejä tähän kirjoittanut? Vai luulenko vain?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saan sen kuvan kirjoituksistasi että tunnistat minut. Ihan uteliaisuudesta mistä tunnistat ,kun en ainakaan tietääkseni mitään tuntomerkkejä tähän kirjoittanut? Vai luulenko vain?

        Se on katsos tämä intuitioherkkyys...
        Ei vaan olisin tuon edelliskommenttini viimeisen lauseen muotoillut toisin jos olisni jotenkin tunnistanut, mahdotonta luullakseni. Silti...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on katsos tämä intuitioherkkyys...
        Ei vaan olisin tuon edelliskommenttini viimeisen lauseen muotoillut toisin jos olisni jotenkin tunnistanut, mahdotonta luullakseni. Silti...

        Silti mitä?


    • Anonyymi

      Kaipaan sua, mutta samalla pelkään et joudut pettymään. E n ole kuin tavis.

      • Anonyymi

        Millä tavalla oot erilainen?


    • Anonyymi

      Nähdään nainen, kaikki selviää!

      • Anonyymi

        Siihen menee vaan niin kauan vielä, ennenkuin näemme, tuskin jaksan odottaa. Ap.


    • Anonyymi

      on välittämistä,tykkäämistä ja helliä tuntemuksia.

      • Anonyymi

        Miten näytät sen?


    • Anonyymi

      Olisit jo tiettyjen paikkojen kostumisen muodossa tajunnut, jos tuntisit häntä kohtaan muutakin kuin kaveruutta.

    • Anonyymi

      aloittajan tilanteeseen ei ole kuin yksi vastaus.
      Teidän pitää tavata. Ja keskustella niin että toine voi sanoa puoli lausetta ja jos toinen vastaa jo siihen positiivisesti, niin sitten voi alkaa tulla tunnustuksia vuorotellen.

      Silloin kumpikaan ei joudu noloon tilanteeseen ja tunnustamaan tunteensa jollekin joka vain ihmettelisi hölmönä.

      • Anonyymi

        Kyllä, niin pitäisi tavata ja uskaltaa puhua myös tunteista, vaikka se vaikeaa onkin. Ap.


      • Anonyymi

        Johon oon valmis ( täältä puistosta huutelemaan:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, niin pitäisi tavata ja uskaltaa puhua myös tunteista, vaikka se vaikeaa onkin. Ap.

        Rohkea rokan syö. Ei siihen muuta voi sanoa.
        Tai myös tuo puolesta sanasta ymmärtäminen voi onnistaa - eikä vaadi niin älyttömästi rohkeutta.


      • Anonyymi

        Jos viittaat johonkin "puoleen sanaan", jonka olet saanut ja ymmärtänyt, niin voisit ilmaista sen myös minulle. Ap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos viittaat johonkin "puoleen sanaan", jonka olet saanut ja ymmärtänyt, niin voisit ilmaista sen myös minulle. Ap.

        en ole, vaan teidän täytyy tavata ja sitten kokeilla niitä puolikkaita sanoja, ehkä useampiakin :)


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1366
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1204
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1181
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1177
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe