Hellou! Oon multinicci

Leijun palstalla ja näen hänet rakkauteni joka puolella. Liihoittelen unelmissani kuin päiväunissa. Rakkauden pilvilinnoissa, illuusiossa ja mustasukkaisuuden syvissä vesissä. Luen palstaa tunteet heilahdellen, Tämä on koko elämäni.

Kun katson puhelimeni saapuneita puheluita ja viestejä masennun sillä mikään luomani illuusio ei tavoita todellisuutta. Hylkään todellisuuden valheena ja tulen palstalla päiväunelmiin ja vihaamaan kaivattuani joka pelailee kissa hiiri leikkejä palstoilla tulematta koskaa unelmistani todellisuuteen.

Tämä on mun todellisuuteni. palsta ja parisuhde palstalla päiväunelmiini <3

t: Mc multi tunnistaja
Ilmoita

2 Vastausta

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Mustamaalausta. Jos joku toimii näin, niin se on miespuolinen henkilö.
Ilmoita
Aloittaja on ollut liikaa auringossa 😎
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Hellou! Oon multinicci

Leijun palstalla ja näen hänet rakkauteni joka puolella. Liihoittelen unelmissani kuin päiväunissa. Rakkauden pilvilinnoissa, illuusiossa ja mustasukkaisuuden syvissä vesissä. Luen palstaa tunteet heilahdellen, Tämä on koko elämäni.

Kun katson puhelimeni saapuneita puheluita ja viestejä masennun sillä mikään luomani illuusio ei tavoita todellisuutta. Hylkään todellisuuden valheena ja tulen palstalla päiväunelmiin ja vihaamaan kaivattuani joka pelailee kissa hiiri leikkejä palstoilla tulematta koskaa unelmistani todellisuuteen.

Tämä on mun todellisuuteni. palsta ja parisuhde palstalla päiväunelmiini <3

t: Mc multi tunnistaja

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta