Sopeutuminen mihin?!? Ei ainakaan köyhyyteen tai rankkaan työntekoon. Tuon kaltainen elämäntyyli vaatii suunnatonta luopumista ja ponnisteluja, että siihen pääsee sopeutumaan.
Sofia: "kun rakastuu, sopeutuu mihin vaan"
6
68
Vastaukset
- Anonyymi
"Kun rakastuu, sopeutuu mihin vaan".
Ei pidä paikkaansa botox-hirviön kohdalla! Toi kuminaama valitsee todella tarkkaan keneen "rakastuu". Rakkauden kohteella pitää olla hulppeat tulot, jotta muovitissi "rakastuu" . Niin kauan "rakkaus" roihuaa kun miehellä riittää massia. Kun mies on imetty kuiviin, on aika vaihtaa maisemaa. Tämän tietää eräs Niko-niminen mies Helsingissä, joka koitti rahoittaa daamin merkkilaukut ja samppanja-aamiaiset pikavipeillä.- Anonyymi
No no, kyllä siinä tyttelikin joutuu sopeutumaan moneen juttuun, tai lentää pihalle. Ei rikas elätä, ellei nainen ole edustava ja muutenkin tyydyttävä.
- Anonyymi
Mielenkiintoista, kuinka Sofia Ruusila, joka elää julkisuudella myös, ei saa osakseen yhtä rankkaa arvostelua näillä palstoilla.
- Anonyymi
Saako rahalla myös immuniteetin näille palstoille?
- Anonyymi
Ja kun on tarpeeksi massia, ei tarvitse edes rakastua...
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1726303- 1471744
- 1131528
- 511280
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46962Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢32889Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98864Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5819Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan231775- 41769