Olisi mielenkiintoista tutustua psykologiaan tämän mieltymyksen takana, mieluiten naisen kanssa jolla on ruokavalio ja vatsan toiminta kunnossa että olisi vähän miellyttävämpää.
Kellään kokemuksia?
Oletteko syöneet ulostetta?
5
104
Vastaukset
- Anonyymi
koirani kyllä tykkää syödä toisten koirien kakkaa. itse en ole moiseen viehättynyt mutta joku hienompi naisen varmaan voisi siitä innostua kun muuten elämä niin hienoa, lisi jotain alkukantaista.
- Anonyymi
Pissa- ja kakkaleikit ovat kyllä aika pervoja. Täytyy olla hieman poikkeava jos sellainen kiinnostaa. Tai sitten kännissä kuin käki.
- Anonyymi
Itse harrastan vaimoni kanssa kyseisiä leikkejä. Ehkäpä siinäkin on osaltaan kyse alistumisesta. Pissaleikit enemmänkin sitä, mitä harrastamme mut ollaan syöty toistemme ulostetta. Kuulostaa varmasti aika pervolta, mutta pääasia et itse tykkää. Ruokavalio vaikuttaa todella paljon puuhaan
Kiitos kommentista, kiva kuulla miten homma edes vähän toimii. Ei siitä mullekaan varmaan harrastusta tule mutta kyllä kerran meinaan kokeilla.
- Anonyymi
Tykkään semmoisesta. Käyn usein japanissa leikkimäsää tuomoisia ihania leikkejä
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2292075Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101788Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse591324Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801185Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171028Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89974TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15960- 46945
- 70822
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42814