Voisiko joku ystävällisesti kertoa mistä löytää vian kun tulee teksti ''rajoitettu suorituskyky''? Kun sammuttaa ja starttaa heti uudestaan poistuu jopa useiksi päiviksi. Vietiin vikalukuun ja joku yksi letku kahdesta vuoti ja meni vaihtoon. Vika poistui 3 viikoksi mutta taas eilen tuli viesti eikä auto kulje kunnolla ennen uudelleen starttaamista.
Vm 2010 ja jo 245 000km. Ei oikein olisi varaa viedä kalliiseen merkkikorjaamoon!
Mikä vika v50 1,6d manuaali vm 2010?
1
126
Vastaukset
- Anonyymi
Siellä on lisää haperoita röörejä luultavasti.......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352126
- 841283
- 561248
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...321162- 601129
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39854Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121739- 26674
Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55555Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi19537