Näin viimeyönä unen joka oli suoraa jatkoa unelle jonka näin useita viikkoja sitten.
Kun heräsin tästä niin ihmettelin että miten uni voi jatkua kun en päivällä olisi tuon unen ensimmäistä osaa ikänä nähneeni ellei se unessa olisi palautunut mieleeni.
Lapsena näin jopa kolmekin kertaa saman unen ja nykyisin unet ovat kuin lyhytelokuvia, erittäin jännittäviä, mutta kun yritän niitä kirjoittaa ylös niin eihän siitä mitään tule.
Miten voi olla mahdollista että sama uni jatkuu usean viikon jälkeen ?
Mistä johtuu että uneni ovat niin villejä ?
Unien pitkä muisti
Anonyymi
1
174
Vastaukset
Joo mulle on käynyt ihan samoin. Ja joskus tuntuu että saman unen on nähnyt ennenkin tai että tämä uusi uni oli jatko-osa, mutta ei voi olla ihan varma vaan ajattelee, että olisko tämä niinku unen deja-vu.
Kai kun ne unet sieltä aivojen lokeroista tulee, niin samoista lokeroista kun lähtee tulemaan sama tai samankaltainen uni, niin se mahdollistaa "saman unen jatkumisen".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup665511Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1334233Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.861797- 631415
- 2611117
- 471112
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E126959Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim45782Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast31723Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.38672