Lapuan viihtyvyys parasta A-luokkaa

Anonyymi

2000-luvun alun jälkeen viihtyvyys lisääntynyt ennestään Lapualla.Vilskettä sekä vipinää ja harrastusmahdollisuuksia riittää.Rakenuusbuumi nousussa....kaikki pelaa ja kuntaliitosta ei tarvita.

Mitä muuta hyvää on tapahtunut ?

30

65

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaunis hyvinhoidettu kaupunki.

      • Anonyymi

        Perusteleppas kauneusnäkemyksiäsi vähän lisää. Pelkkä kauniiksi toteaminen on propagandaa tai argumenttien puutteesta johtuvaa typeryyttä.


      • Anonyymi

        Hyvät harrastus -alueet kentät ja kouluja rakennetaan, tiestöt laitetaan kuntoon ja muutellaan parhaimminpäin ..

        Asunnot edullisia hankkia, elikkä täysin itsenäinen asuminen
        -tästä on hyvä samalla myös itseänsä pitää tämmiissä perheineen

        Selkeät suuntaviivat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvät harrastus -alueet kentät ja kouluja rakennetaan, tiestöt laitetaan kuntoon ja muutellaan parhaimminpäin ..

        Asunnot edullisia hankkia, elikkä täysin itsenäinen asuminen
        -tästä on hyvä samalla myös itseänsä pitää tämmiissä perheineen

        Selkeät suuntaviivat

        Harrastusmahdollisuuksilla ja koulujen olemassaololla ei ole mitään tekemistä kauneuden kanssa.


      • Anonyymi

        Se vain on että lapualla mieli lepää ja tuntee olonsa kodikseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se vain on että lapualla mieli lepää ja tuntee olonsa kodikseen.

        Moni seinäjokinen, kuortanelainen ja helsinkiläinen voisi sanoa samaa omasta asuinpaikastaan. Lapuastahan tuo ei kerro mitään erityistä muuta kuin, että asut siellä.


    • Anonyymi

      Tulevaisuus näyttää hyvältä.

    • Aikasta paljon on nilviäisiä teidän tuvissa. Viime viikolla käytiin huvikseen vaimon kanssa huudattamassa jotain epätoivoista myyjää. Russakoita vilisi lattialla, perus Lapua asunto

      • Anonyymi

        jos oot nähäny muka russakoita jossain asunnoissa niin niistäpitää tehdä ilmoitus vai puhukko muuten vaan täyttä paskaa?


    • Anonyymi

      Toi on kyllä itse oikein NILVIÄINEN.

    • Anonyymi

      Elämme todella epätodellisen tuntuisia aikoja. Miten me saataisiin kansanedustajat kiertelemään kehitysmaalaisilla kyllästettyjä suomalaisia lähiöitä metrolla myöhään viikonloppuiltaisin, jotta nämä ymmärtäisivät, että missä todella mennään ja mihin nämä ovat Suomea viemässä?!

      • Lapualla alkaa olla yllättävän paljon ulkomaalaisia ja lisää tulee koko ajan. Paikallinen väestö siis vähenee, kun väkiluku ei kasva.


      • Anonyymi
        nuorissa_on_tulevaisuus kirjoitti:

        Lapualla alkaa olla yllättävän paljon ulkomaalaisia ja lisää tulee koko ajan. Paikallinen väestö siis vähenee, kun väkiluku ei kasva.

        Toivotaan lisää ulkomaalaisia, jos ne saisi Lapuan veren kiertämään ja lopettaisivat tämän nykyisen pysähtyneisyyden ajan.


      • Anonyymi

        Kyllä suomalaisuus pesii lapualla ja siitä pidetään kiinni
        onnensa onkijoille tullee kyl liukkaat lähöt


      • Anonyymi

        Tuolla metropätkällä hakemalla näkee kokos toorin hesan lähiöpileistä notkumisineen


      • Anonyymi

        Ikinä en ole tänne kirjoittanut, mutta nyt teen sen. Lapua on kyllä monessa suhteessa huippuhyvä paikka asua. Ei moittimista.
        Muualta olen muuttanut ja asunut täällä jo yli 30 vuotta! En aio muuttaa mihinkään. Tänne kannattaa tulla!


      • Anonyymi

        Samat sanat 40 vuotta asunut,kyllä tänne kanattaa tulla.


      • Anonyymi

        Minä olen asunut 50 vuotta ja en ikinä muuta pois! Täällä on vaikka mitä ihanuuksia, risteilyaluksesta horoihin.


    • Anonyymi

      Mitä varten sitten Lapualta on jo vuosia muuttanu paljon enemmän kuin tullut? Tänä vuonna miinusta jo 100.

      • Anonyymi

        Ylistarosta on häipynyt puolet samon peräseinäjoelta miksihän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylistarosta on häipynyt puolet samon peräseinäjoelta miksihän

        Peräseinäjoen väkiluku oli ennen v.2004 kuntaliitosta 3634 asukasta. Vuoden 2019 postinumeroalueitten perusteella, Peräseinäjoen asukasluvuksi saadaan 3562 asukasta. Jolloin väkiluku ei ole mitenkään romahtanut.

        Kun ottaa huomioon että Ämmälänkylä (150 asukasta) ja Ylijoen eteläosat (100 asukasta)kuuluivat aikaisemmin Peräseinäjokeen, myöhemmin postinumerouudistuksen myötä, kuuluvat Törnävän ja Kouran postinumeroalueisiin. Näiden alueiden väkiluku on noin 250 asukasta, yhteensä. Jos ynnätään 3562 ja 250, niin entisen Peräseinäjoen alueen väkiluvuksi saadaan 3812.

        Tällöin voidaan faktuaarisesti todeta, että Peräseinäjoen asukasluku on hieman jopa kasvanut, lähemmäs parillasadalla asukkaalla, prosentuaalisesti noin 5% kasvu. Lähteenä tilastokeskuksen tiedot.

        Onko tämä ihme. No ei. Peräseinäjoki on aika lähellä Seinäjokea, tie sinne on hyvä. Lisäksi lyhyt matka Tuuriin. Helppo lähteä vaikka Tampereella käväisemään, paljon lyhyempi matka kuin Lapualta.


      • Anonyymi

        Peräseinäjoelle huuvetaan jotta laittakaas ne huonot tienne ite kuntoon, tehän niitä huononnattekin rahnat kuulu keskusnappaan teiltä


      • Anonyymi

        Seinänen pitää yllä vaiennettua todellisuutta ympäristöistään
        Näähän meinaa kaikilla ratsastaa ja miten haluavat


      • Anonyymi

        Kuihtuminen, näivettymien ja taantuminen.

        Nämä kuvaavat osuvimmin meinikiä ja muutosta, mikä Lapualla on ollut suuntana viimeiset 15 vuotta. Kitulias kitkuttele jatkuu jatkumistaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuihtuminen, näivettymien ja taantuminen.

        Nämä kuvaavat osuvimmin meinikiä ja muutosta, mikä Lapualla on ollut suuntana viimeiset 15 vuotta. Kitulias kitkuttele jatkuu jatkumistaan.

        Nurmonkin laitoivat väkipakolla rinkiisä siis tuottavan paikan
        (kun itse olivat hädissään vallan luukut kiini menos)
        Kyllä nurmookin vielä selvittää välisä tuon kanssa
        ja sehän on salettia se


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Peräseinäjoen väkiluku oli ennen v.2004 kuntaliitosta 3634 asukasta. Vuoden 2019 postinumeroalueitten perusteella, Peräseinäjoen asukasluvuksi saadaan 3562 asukasta. Jolloin väkiluku ei ole mitenkään romahtanut.

        Kun ottaa huomioon että Ämmälänkylä (150 asukasta) ja Ylijoen eteläosat (100 asukasta)kuuluivat aikaisemmin Peräseinäjokeen, myöhemmin postinumerouudistuksen myötä, kuuluvat Törnävän ja Kouran postinumeroalueisiin. Näiden alueiden väkiluku on noin 250 asukasta, yhteensä. Jos ynnätään 3562 ja 250, niin entisen Peräseinäjoen alueen väkiluvuksi saadaan 3812.

        Tällöin voidaan faktuaarisesti todeta, että Peräseinäjoen asukasluku on hieman jopa kasvanut, lähemmäs parillasadalla asukkaalla, prosentuaalisesti noin 5% kasvu. Lähteenä tilastokeskuksen tiedot.

        Onko tämä ihme. No ei. Peräseinäjoki on aika lähellä Seinäjokea, tie sinne on hyvä. Lisäksi lyhyt matka Tuuriin. Helppo lähteä vaikka Tampereella käväisemään, paljon lyhyempi matka kuin Lapualta.

        Näin saataisiin Lapuankin väkiluku kasvuun, kun liityttäisiin Seinäjokeen.
        FAKTA 1.0


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin saataisiin Lapuankin väkiluku kasvuun, kun liityttäisiin Seinäjokeen.
        FAKTA 1.0

        Seinäjoen putsoorinkiinkö, nuo putsatut on tulut kierreltyä ja mielipiteet niissä käyvät jyrkästi tuota vastaan, eikös olekin ihme paikka-


    • Anonyymi

      Hyviä asumuksia löytyy LAPUALTA ja palvelut on lähellä
      Kukas ylihintaista katselisi mitä noita tuossa naapurissa yritetään hämmentää

    • Lapualla on hyvä piipahtaa kaupassa, ei ole koskaan jonoja. Korkeintaan Lidlissä pari, kolme edellä. 🤗

      • Anonyymi

        Tasaisen varma on sitä jottei rynnitä, silti tavaraa löytyy
        pidetään lapua saasteetomana ja muutenkin puhtoosena
        lapualaiset ei soppaile ja kuluta muutenkaan aikaansa kaupojen eteisissä

        eteisten luovaajista on ilikiää mennä ohiii


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1478
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      115
      1225
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1043
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe