Jos täältä löytyisi oikeita pidemmän ajan kokemuksia ko. töpselihärpäkkeestä, niin kuulisin mielelläni. Autokuume on ylittänyt jo 38,5° C eikä Burana auta...
No, vakavasti kuitenkin olen autoa vaihtamassa. Nyt on kokemusta japanin itselataavista hybrideistä, mutta koska ladattava premium puuttuu, ajattelin uskaltaa kokeilla saksalaista.
Eli: paljonko on todellinen kulutus/ 100 km ns. sekalaisessa ajossa? Onko auton tekniikka vaatinut ylimääräisiä huoltokäyntejä? Onko polttomoottori määräaikaishuoltojen välillä huoltovapaa, vai tarviiko esim. lisäillä öljyjä? Kiitos kommenteista ja ennenkaikkea kokemuksista.
C 350e kokemuksia kaipaan
Anonyymi
4
2458
Vastaukset
- Anonyymi
Lähemmäs 10 litraa nousee.
- Anonyymi
Kalis auto ja kallis yläpitää, mitä wattua välilä jollain kulutuksella on? Ilmeisesti ihan liian kallis sinulle.
- Anonyymi
Jos ajaa vuodessa 15.000 km, niin ei mitään merkitystä. Mutta kun ajaa 60-70.000 km, niin on jo jotain. Jos ostaisin pikkuajoon autoa, niin en taatusti sijoittaisi siihen kymmeniätuhansia, mutta työ vaatii oikeat työkalut ja yksi niistä on mulla auto.
- Anonyymi
Kuume kyllä menee ohi, mutta sydärin voi saada kun Mese alkaa reistailla?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 19811773
- 585549
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462857Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k152484- 402455
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut342023Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,471949Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131911Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71727- 341670