Iltasanomissa ei mitään, iltalehdessä juttua. Mistään ei löydy streamiakaan. Maksaan en ala, ei ne muuta kuin nahjustaa ja kuittaa rahat, noiden kahen on turha yrittää kavuta mihinkään, ei onnistu, aina hävitään kun parempi tulee vastaan. Tosiäijät on eri tasolla tällä hetkellä, hupiottelu tää on, ketään ei kiinnosta, ei edes streamia kuvata.
Onkohan streamia Heleniuksen nahisteluun?
5
65
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tarvikaan, löysin ittekin ihan ilmaiseksi.
https://www.youtube.com/watch?v=cSCW3Or9dmI
Ihan hyvin Helenius matsasi häviöstä huolimatta.
Nyt vain nopeasti Ahvenanmaalle katsomaan, ettei halla vie perunaa.- Anonyymi
Joo, tuo kaatuminen sujuu jo rennon oloisesti, ei ota käsillä vastaan, vaan koko kropalla.
- Anonyymi
Eikös nyrkkeilyssä pidäkin käyttää koko kroppaa tehokkaasti. Se oli komea kaatuminen, kuin torni, ei käsiä taakse vastaan vaan niskalla, toivottavasti ei jäänyt niskaan köydestä merkkiä. Jotain Helenius on oppinut Lindsrömin kanssa.
- Anonyymi
Seuraava robben tatuointiaihe valittu: köyden jälki niskassa.
Rinnassa lukeekin jo N N eli Nordic Nukkumatti
Kuten huomaatte niin tää jäbä ei ole koskaan antanut mulle mitään nyrkkeilyssä. Turhauttavaa katseltavaa, voitti tai hävisi, ei ikinä säväyttänyt.
Nyt vielä jäähyväisottelu jotain Joensuulaista portsaria vastaan ja sitten hanskat naulaan. - Anonyymi
Ne on kovia kuule ne Joensuulaiset portsarit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873107
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232762Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1092374- 401754
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421593- 321547
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411525- 281310
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201276- 951181