Tahtoisin sukeltaa

Anonyymi

sinun pinnanalaiseen luolastoosi tutkimusmatkalle!

26

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitään muuta odota kuin seksiä naiselta.

      • Anonyymi

        Ei sitten halua parisuhdetta.


      • Anonyymi

        Mutta kuljet missä kuljet.


    • Anonyymi

      Hassu olet 😚

    • Anonyymi

      Kauniisti sanottu minusta

      • Anonyymi

        Minun mielestäni siis, ei minusta varmaan ☺️🙂


    • Anonyymi

      Vaatisi kyllä parisuhteen.

    • Anonyymi

      Niin, se voisi olla mielenkiintoista. Puhun eräälle kuvalle usein näen siinä äitini. Kuvia on kolme, kuin Tarot korteissa. Keskellä on peili. Sillä peilillä on parhaat jutut aina.

    • Anonyymi

      ootko hamsterin kokonen

      • Anonyymi

        Ei sinne nenääsi taida mahtua edes hamsteri.


      • Anonyymi

        Entä xhamsteri?


      • Anonyymi

        Kerran oli kuvaa pjillyzzä piilevästä kamerasta, joka kuvasi tunkeutuvaa kjurbaa. Se oli kuin kastemato.


    • Anonyymi

      Tutkijat onkin aina ollut mieleistä seuraa. 🙃 Älykkyys vetoaa kavereina ja rakastettuna, ja saa aikaan tunteen samasta aaltopituudesta.

      En nyt tiedä löytyykö tässä kohteissa ihan luolastoa tutkittavaksi, mutta jos pienimuotoisemmat onkalot kelpaaa, niin kyllä minä sinulle (hänelle) olisin oman seurani valmis vaikka jakamaan, tutkimuksen nimissä tietysti. Isommat onkalot löytyy kyllä luolan takaosasta, mutta niin syvältä ettei sinne taida mahtua kuin tutkimusmatkalle tarkoituksellisesti lähetetyt solut. Luolaston pienimuotoisuutta voi kompensoida tutkimalla läheltä löytyviä suurikokoisia kukkuloita.

      Läsnäolon taitosi (katse) on niin koskettava, että olisin varmaan jo aikoja sitten päästänyt sut suosiolla mukaan syvempään tutkimukseen. ;-) Kaikssta huolimatta.☺️ Tiedät kyllä, että tutkimus on aina ollut lähellä sydäntäni. Kutsua odotellessa.

      • Anonyymi

        Sä oot hassu. Yötä.


      • Anonyymi

        Kauniita unia ja oman kullan kuvia. ♥️


      • Anonyymi

        Tämä on minusta kiinnostavaa. Minussa on muutakin kuin älyä, sinä olet kiinnostava olet sittenkin kova mutta älykäs, sellainen peili jonka tarvitsen, mutta en esimerkiksi voi ennustaa tai päättää tapahtumista (en tietenkään). Huoh, osaisinpa jotain rituaaleja. Ne ovat aina kiehtoneet minua, jotta voisin kasvaa ihmisenä ja pah.....enpä sano sitä.


      • Anonyymi

        Mutta et päästänyt (syvempään tutkimukseen)


      • Anonyymi

        Tutkimusaihe ei ole vielä otettu puheeksi tutkimusmatkailijan kanssa. Tutkimussuunnitelmakin odottaa hönen hyväksyntänsä. Hän kyllä tietää, puoleltani löytyy tarvittavat tunnetesurssit. Voisi siis sanoa, että tutkimusyhteistyö on vielä tunnusteluvaiheessa. 😊

        Joskus tutkimuksessa, kun alustavien kokeiden tulokset vakuuttaa, riskinotto voi tuoda tieteellisen läpimurron. Luotan vahvasti intuitioon, että tästä tässä voitaisiin.yltää siihen. ♥️ Nyt unille!


      • Anonyymi

        Niin. Odottelen vain jotain tapahtuvaksi, ja jos voisin tulla luoksesi, tulisin. Nyt olen taas enemmän oma itseni. Muistan asioita :) Äskenhän olin enemmän kaltaisesi. Hämärää :) Olet oikein kiva nainen, sitä ei käy kieltäminen, taidat itse olla, syvä meri johon voisi sukeltaa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on minusta kiinnostavaa. Minussa on muutakin kuin älyä, sinä olet kiinnostava olet sittenkin kova mutta älykäs, sellainen peili jonka tarvitsen, mutta en esimerkiksi voi ennustaa tai päättää tapahtumista (en tietenkään). Huoh, osaisinpa jotain rituaaleja. Ne ovat aina kiehtoneet minua, jotta voisin kasvaa ihmisenä ja pah.....enpä sano sitä.

        En ole kova. Olen kyllä henkisesti vahva ja itsenäinenkin nainen, mutta silti pinnan alla hyvin herkkä, läheisyyshakuinen, sitoutuva ja myös tarvitseva.

        Hänkin on minulle sanonut, ettei tiedä mitä hänelle tulevaisuudessa tapahtuu. Jos olisit hän, antaisin sinun käydä omat paininsa rauhassa. Tiedän ja hyväksyn, ettei tulosta tiedä ennalta. Kuten ei meidänkään kohdalla sitä ei voi luvata, intuitiooni kyllä arvelee pitkää onnea., jos sitä päästään yleensäottaen yrittämään.

        Häneltä toivoisin avoimempaa keskustelua, mielummin naamatusten. Jos tietäisin, että hänkin tuntee voimakkaasti ei odottaminen olisi yhtään haastavaa. Nyt tiedän, että ohimeneviä ajatuksia on ehkä ollut, mutta vain sen varassa odottamista en pysty lupaaman. Ei auta kuin elää eteenpäin ja vain haaveilla tutkimusmatkoista. ;-) ♥️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Odottelen vain jotain tapahtuvaksi, ja jos voisin tulla luoksesi, tulisin. Nyt olen taas enemmän oma itseni. Muistan asioita :) Äskenhän olin enemmän kaltaisesi. Hämärää :) Olet oikein kiva nainen, sitä ei käy kieltäminen, taidat itse olla, syvä meri johon voisi sukeltaa :)

        Hänen silmänsä on syvät kuin valtameri. Sinne olen sukeltanut monta kertaa. Siellä olen kuin kotona. Hyvä olla.♥️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä oot hassu. Yötä.

        Sä olet onnellinen kun sait vihdoin kirjoittaa noin viestiin, mihin se sopi? Joskus kun kuulee ja luulee asioita, on tarve toistaa kuin korvamato biisiä ja olla onnellinen kun se voi yhdistää johonkin sopivaan.


    • Anonyymi

      kyllä peräsuoli on kuin luolasto mutkineen kiemuroineen

      • Anonyymi

        mä arvasin, että nämä sanat kohta joku kirjoittaa


    • Siellä saattakin olla jo kokonainen jalkapallojoukkue vieraillut.

    • Anonyymi

      Peräkasarin hoonaajien haaveita!

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe