Hei, onko täällä ketään n 30 vuotiasta syömishäiriöistä jota kiinnostaisi jutella aiheesta, ns vertaistukena? Olen kärsinyt bulimista monta vuotta.
Vertaistukea/juttuseuraa päijäthämeestä
8
200
Vastaukset
- Anonyymi
Hei, olen kiinnostunut, ja tuota ikäluokkaa. Teini-iässä diagnosoitu anorexia, nykyisin joitakin samoja oireita. Haluatko kirjoitella sähköpostia?
- Anonyymi
Moikka,
Täällä myös yksi 30v nainen. Aika suossa tällä hetkellä anoreksian ja bulimian kanssa.. juttu seura olisi varmasti hyvä asia..=) - Anonyymi
Täällä olisi yksi 27v syömishäiriöinen. Sairautta takana jo 10 vuotta. Pitäiskö perustaa joku ryhmä meidän kesken, jossa voitaisiin jutella?
- Anonyymi
Mihin tuollaisen voisi perustaa? :)
- Anonyymi
Olisiko ig:n direct mesg. tai fb messenger sopivia alustoja?=)
- Anonyymi
Täällä kans yks kolmekybänen joka kaipais vähän sellaisia ihmisiä jotka tajuaa mistä puhutaan. Yli puolet elämästä bulimiaa ja varmaan hamaan ikuisuuteen. En ole mikään pro ana. Ei vaan ole oikein ketään kenen kanssa tästä joskus puhuisi.
- Anonyymi
Heippa! 22vuotias täällä... Liian nuori? Perustitteko ryhmää, päijät-hämeestä itekkin ja olis kiva saada vertaistukea..
Hei!
Sisä-Suomen SYLI ry toimii myös Päijät-Hämeen alueella. Kenties heidän toiminnastaan löytyisi sopivaa juttuseuraa?
Tällä hetkellä poikkeustilan vuoksi on tarjolla sähköpostivertaistuen lisäksi etäryhmiä, joihin voi osallistua matalalla kynnyksellä.
Täältä lisätietoja: https://www.sisasuomensyli.fi/vertaistuki-lti
Yt. Ritva/Syömishäiriöliitto
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815