Hei, onko täällä ketään n 30 vuotiasta syömishäiriöistä jota kiinnostaisi jutella aiheesta, ns vertaistukena? Olen kärsinyt bulimista monta vuotta.
Vertaistukea/juttuseuraa päijäthämeestä
8
220
Vastaukset
- Anonyymi
Hei, olen kiinnostunut, ja tuota ikäluokkaa. Teini-iässä diagnosoitu anorexia, nykyisin joitakin samoja oireita. Haluatko kirjoitella sähköpostia?
- Anonyymi
Moikka,
Täällä myös yksi 30v nainen. Aika suossa tällä hetkellä anoreksian ja bulimian kanssa.. juttu seura olisi varmasti hyvä asia..=) - Anonyymi
Täällä olisi yksi 27v syömishäiriöinen. Sairautta takana jo 10 vuotta. Pitäiskö perustaa joku ryhmä meidän kesken, jossa voitaisiin jutella?
- Anonyymi
Mihin tuollaisen voisi perustaa? :)
- Anonyymi
Olisiko ig:n direct mesg. tai fb messenger sopivia alustoja?=)
- Anonyymi
Täällä kans yks kolmekybänen joka kaipais vähän sellaisia ihmisiä jotka tajuaa mistä puhutaan. Yli puolet elämästä bulimiaa ja varmaan hamaan ikuisuuteen. En ole mikään pro ana. Ei vaan ole oikein ketään kenen kanssa tästä joskus puhuisi.
- Anonyymi
Heippa! 22vuotias täällä... Liian nuori? Perustitteko ryhmää, päijät-hämeestä itekkin ja olis kiva saada vertaistukea..
Hei!
Sisä-Suomen SYLI ry toimii myös Päijät-Hämeen alueella. Kenties heidän toiminnastaan löytyisi sopivaa juttuseuraa?
Tällä hetkellä poikkeustilan vuoksi on tarjolla sähköpostivertaistuen lisäksi etäryhmiä, joihin voi osallistua matalalla kynnyksellä.
Täältä lisätietoja: https://www.sisasuomensyli.fi/vertaistuki-lti
Yt. Ritva/Syömishäiriöliitto
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....2039689Onnea Riikka! Työttömyys aste on nyt täysi kymppi!
🎯 💪 Kiitoksia Riikalle ansiokkaasta työstä Suomen kansantalouden tuhoamisessa. V.Putin suljetun rajan tuolla puolen394460Hyvällä tuurilla Suomen väkiluku nousee 7 miljoonaan
Vuoteen 2050 mennessä, mikäli onnistumme maahanmuuttopolitiikassa hyvin. Näin analysoi väestötieteen tohori Hiilamo. ht1193995Riikka jytkytti työttömyyden uuteen ennätykseen!
Erinomaista työtä jälleen kerran irvistelevältä saksiniekalta. ”Yhtä korkeaa työttömyysastetta ei löydy työvoimatutkimu1043875- 2073520
Päivän Riikka: Valmet Automotive aloittaa jättimäiset muutosneuvottelut
😭😭😭😭😭😭😭 Tämäkin vielä, Brutukseni. Että ei olisi Suomen historian pahimmat työttömyysluvut riittäneet, niin Riik332942Rakastan sua mutten uskalla jutella sulle
Kumpa sä näkisit tämän viestin❤️ Kaipaan sua vaikka oot välillä ihan lähellä mutten saa sanottua sulle enää mitään. Ujos1541513Mihin rakastuin sinussa?
Rakastuin siihen, miten katsoit minua Rakastuin siihen, miten hymyilit minulle Rakastuin siihen, kuinka hyväksi sait its731416- 901204
Anssi Heikkilä umpirehellisenä - Rankka yö TTK-yllätystippumisen jälkeen!
Minkä parin tai kenen olisi mielestäsi pitänyt tippua TTK:sta? Tämä oli kyllä todellinen yllätys, että Mira Luoti ja A151171