Minulla on ikävä sinua nainen..

Anonyymi

Oletkohan E-nainen jo unohtanut minut?

30

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tämä menee Eevalle

      • Anonyymi

        Ei vaan Elluhallolle


      • Anonyymi

        Eipäs kun Elluhallobille


      • Anonyymi

        ELLULLA EI OLE KETÄÄN...
        EN KAIPAA KETÄÄN...
        EHKÄ YKX PYÖRII VÄLII SYDÄMESSÄ..
        MUT EI AIN...T:Ellu..
        Alan olla vapaa...UPS...♥️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ELLULLA EI OLE KETÄÄN...
        EN KAIPAA KETÄÄN...
        EHKÄ YKX PYÖRII VÄLII SYDÄMESSÄ..
        MUT EI AIN...T:Ellu..
        Alan olla vapaa...UPS...♥️

        Onko Ellun oikea nimi Eeva? Sehän on kaunis nimi.


      • Anonyymi

        Mä en oo Eeva....
        Ihan jotain muuta....🌟🙄T:Ellu


    • Anonyymi

      Kuules Aatami, tarjosin virtuaaliompun jo marraskuussa, joten olet hidas nahjus! Hitain mun elämässäni. Hitaus ei siin hommassa haittaa, mutta tässä hommassa alkaa kärsivällisyys loppua. Mutta eipä mitään, mulla on noita muita verkon näykkijiä tuossa...

      Arvaa mitä kuuntelen? Menossa lataamasi U2, thanks!

      • Anonyymi

        U2 Tosi hyvä....🙄T:Ellu


    • Anonyymi

      En ole unohtanut Sinua,!
      E

      • Anonyymi

        Huono keisi...🌻⭐🍀T:Ellu


    • Anonyymi

      Kaivattuni kanssa olen normaalisti yhteyksissä, ei ole tarvetta tänne kirjoitella hänelle.

    • Anonyymi

      en ole, mutta mahtaako sinulla saldo riittää

    • Anonyymi

      en, mutta oletko sinä minut?

      • Anonyymi

        En. Sinä olet usein mielessäni.


    • Anonyymi

      Miksi tätä kautta pitää asiaa kysellä?

      • Anonyymi

        Ehkä hän on kadottanut numeron.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä hän on kadottanut numeron.

        Itseä täällä stalkkasi eräs mustasukkainen nainen aikanaan, toivotaan ettei enää, vaikka saman miehen kanssa pidetään yhteyksiä yllä edelleen.


      • Anonyymi

        No, sen takia, että hän ei vastaa muihin viesteihin. T:ap


    • Anonyymi

      Olipa mielenkiintoinen ketju. Siis Ellu onkin oikeasti Eeva, kertokaahan tarkemmin.

    • Anonyymi

      Luulen että E on jo unohtanut minut. Mutta ehkä parempi niin. Toivon hänelle silti vain hyvää. Ja ehkei minusta olisi edes ollut hänelle mieheksi.

    • Anonyymi

      En ole jos olet V.....
      Edelleen kaiherrat mun mieltä.....

      • Anonyymi

        vee kaipaa ainoaa oikeaa eetä eli edellinen toimii, mutta päinvastoin siis toisinpäin täällä . . .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vee kaipaa ainoaa oikeaa eetä eli edellinen toimii, mutta päinvastoin siis toisinpäin täällä . . .

        jospa pyytäisit mut vaikka takaisin sun kavereihin niin se olis mulle selvä merkki että kaipaat. sinähän minut poistit sieltä?....


      • Anonyymi

        Näköjään, jos heti aamusta täällä kaipailee! E= M C 2!

        ♥️ Sulle komistus! Likistäisin Sut erinäisiin väleihin irl jos antautuisit!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jospa pyytäisit mut vaikka takaisin sun kavereihin niin se olis mulle selvä merkki että kaipaat. sinähän minut poistit sieltä?....

        fb kavereista? Jos on minusta kyse niin en poistanut sinua vaan koko tilin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        fb kavereista? Jos on minusta kyse niin en poistanut sinua vaan koko tilin.

        Miksi? Etkö sitten halunnutkaan olla mun kanssa tekemisissä? Sitä jäin miettimään...


      • Anonyymi

        Halusin kovastikin mutta hankala sitä on selittää. Ahdistus ja masennus saivat vallan ja lopputulos näkyy mm tuollaisena päätöksenä. Tehty mikä tehty kun myöhäistä on muuttaa jo sinetöityjä tekoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Halusin kovastikin mutta hankala sitä on selittää. Ahdistus ja masennus saivat vallan ja lopputulos näkyy mm tuollaisena päätöksenä. Tehty mikä tehty kun myöhäistä on muuttaa jo sinetöityjä tekoja.

        Ihan vaan aloittajana kysyn, että miten niitä tekoja oikein sinetöidään? Muuten kuin omassa mielessä. Minun kaipaamani henkilö taisi poistaa oman fb-tilinsä. Ei oltu sielläkään kavereita. En osaa sanoa johtuiko tilin poistaminen minusta vai tapahtuiko se minusta huolimatta.


    • Anonyymi

      Entä se Jii-mies, jolle se "Ellu" on viestitellyt, eikö sekään suhde toimi.?

      • Anonyymi

        Tiedät mistä tavoittaa? E


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe