Cherrykirsikka

sini

Tervehdys Cherrykirsikka! Mielessäni on monta asiaa..Pystynkö koskaan unohtamaan exääni? Pelkään, että tämä muisteluni tulee pilaamaan tulevaisuuden mahdolliset suhteet. En ole saanut häntä mielestäni. Vieläkin mietin, missä asioissa meni niin pahasti pieleen. On vaikeaa jättää menneisyyttä taakseni. Varsinkin , kun en voinut itse vaikuttaa asioihini.
Olen paljon miettinyt opiskeluitani. Miksi kaikki käy niin hitaasti? Tuntuu kuin olosuhteet olisivat minua vastaan. En malta millään odottaa. Tuntuu, kuin elämä vilisi ohitse.
Kiitos, jos jaksat vastata.

4

245

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meidän on usein todella vaikea omin voimin katkaista tunnesiteitä menneisyyteemme - pyydäpä arkkienkeli Mikaelia katkaisemaan sinisellä miekallaan kaikki tarpeettomat ja vahingolliset siteet ympäriltäsi, jotka yhdistävät sinut menneisiin tapahtumiin ja ihmisiin. Voit myös työskennellä mielikuvissasi tämän asian eteenpäin viemiseksi: halaa exääsi mielessäsi oikein lämpimästi, anna hänelle kaikki anteeksi ja anna hänen sitten häipyä vähitellen kauas pois mielestäsi, kauas kauas horisontin taa kuin ilmapallo... Muista myös, että niin kuin olit jo ennen syntymääsi valinnut tavata hänet, olit myös valinnut eron tapahtuvaksi, ja kaikki tämä palveli henkistä kehitystäsi ja kypsymistäsi ihmisenä.

      Nämä hitaat suvantovaiheet elämässämme, jolloin tuntuu ettei mitään tapahdu eikä mikään etene, ovat aivan yhtä tärkeitä kuin hektiset kasvun ja eteenpäinmenon vaiheetkin. Sisälläsi ja alitajunnassasi tapahtuu koko ajan paljon, työstät oppimiasi ja nyt läpikäymiäsi asioita pinnan alla piilossa, ja eräänä päivänä ne putkahtavat esiin päivätajuntaasi yllättäen sinut huomaamaan, kuinka paljon oletkaan edistynyt! Hankalat olosuhteetkin itse asiassa palvelevat henkistä kehittymistäsi estäen Sinua ahtamasta itseäsi eteenpäin aivan liian nopeasti, jolloin käteen jäävä henkinen saldo olisikin paljon pienempi kuin tällä tavalla hitaasti kypsytellen.. Eli usko pois, edistystä tapahtuu, niinäkin päivinä jolloin kaikki tuntuu junnaavan paikoillaan.

      Kaunista ja aurinkoista kevättalvea Sinulle!

      • sini

        Tämä on ollut todella vaikea asia ja kun tunnen pääseväni asiasta vähänkin yli...aina joku päivä kaikki muistot pulpahtavat raskaina mieleen. Tunnen olevani todella sidoksissa ajtuksissani exääni. Tiedän, että hän elää jo omaa elämäänsä ja siksi tuntuu pahalta, että minä en pääse tästä yli. Tiedän myös, että tämän käsittely vaatii paljon aikaa. Ei suru vielä muutamassa vuodessa ohi mene...
        Kiitos, kun vastasit.


      • zhada
        sini kirjoitti:

        Tämä on ollut todella vaikea asia ja kun tunnen pääseväni asiasta vähänkin yli...aina joku päivä kaikki muistot pulpahtavat raskaina mieleen. Tunnen olevani todella sidoksissa ajtuksissani exääni. Tiedän, että hän elää jo omaa elämäänsä ja siksi tuntuu pahalta, että minä en pääse tästä yli. Tiedän myös, että tämän käsittely vaatii paljon aikaa. Ei suru vielä muutamassa vuodessa ohi mene...
        Kiitos, kun vastasit.

        Luin kirjoituksesi ja minulla on samaa ongelma, en itsekään pääse eroon ex:stäni siis en saa häntä mielestäni pois. Hän on jo naimisissa mutta minä taas en pysty unohtamaan häntä ja se vi... paljon. Koita jaksa.


      • sini
        zhada kirjoitti:

        Luin kirjoituksesi ja minulla on samaa ongelma, en itsekään pääse eroon ex:stäni siis en saa häntä mielestäni pois. Hän on jo naimisissa mutta minä taas en pysty unohtamaan häntä ja se vi... paljon. Koita jaksa.

        Kiitos ja jaksamisia sinullekin :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      279
      686
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe