Tervehdys Cherrykirsikka! Mielessäni on monta asiaa..Pystynkö koskaan unohtamaan exääni? Pelkään, että tämä muisteluni tulee pilaamaan tulevaisuuden mahdolliset suhteet. En ole saanut häntä mielestäni. Vieläkin mietin, missä asioissa meni niin pahasti pieleen. On vaikeaa jättää menneisyyttä taakseni. Varsinkin , kun en voinut itse vaikuttaa asioihini.
Olen paljon miettinyt opiskeluitani. Miksi kaikki käy niin hitaasti? Tuntuu kuin olosuhteet olisivat minua vastaan. En malta millään odottaa. Tuntuu, kuin elämä vilisi ohitse.
Kiitos, jos jaksat vastata.
Cherrykirsikka
4
219
Vastaukset
Meidän on usein todella vaikea omin voimin katkaista tunnesiteitä menneisyyteemme - pyydäpä arkkienkeli Mikaelia katkaisemaan sinisellä miekallaan kaikki tarpeettomat ja vahingolliset siteet ympäriltäsi, jotka yhdistävät sinut menneisiin tapahtumiin ja ihmisiin. Voit myös työskennellä mielikuvissasi tämän asian eteenpäin viemiseksi: halaa exääsi mielessäsi oikein lämpimästi, anna hänelle kaikki anteeksi ja anna hänen sitten häipyä vähitellen kauas pois mielestäsi, kauas kauas horisontin taa kuin ilmapallo... Muista myös, että niin kuin olit jo ennen syntymääsi valinnut tavata hänet, olit myös valinnut eron tapahtuvaksi, ja kaikki tämä palveli henkistä kehitystäsi ja kypsymistäsi ihmisenä.
Nämä hitaat suvantovaiheet elämässämme, jolloin tuntuu ettei mitään tapahdu eikä mikään etene, ovat aivan yhtä tärkeitä kuin hektiset kasvun ja eteenpäinmenon vaiheetkin. Sisälläsi ja alitajunnassasi tapahtuu koko ajan paljon, työstät oppimiasi ja nyt läpikäymiäsi asioita pinnan alla piilossa, ja eräänä päivänä ne putkahtavat esiin päivätajuntaasi yllättäen sinut huomaamaan, kuinka paljon oletkaan edistynyt! Hankalat olosuhteetkin itse asiassa palvelevat henkistä kehittymistäsi estäen Sinua ahtamasta itseäsi eteenpäin aivan liian nopeasti, jolloin käteen jäävä henkinen saldo olisikin paljon pienempi kuin tällä tavalla hitaasti kypsytellen.. Eli usko pois, edistystä tapahtuu, niinäkin päivinä jolloin kaikki tuntuu junnaavan paikoillaan.
Kaunista ja aurinkoista kevättalvea Sinulle!- sini
Tämä on ollut todella vaikea asia ja kun tunnen pääseväni asiasta vähänkin yli...aina joku päivä kaikki muistot pulpahtavat raskaina mieleen. Tunnen olevani todella sidoksissa ajtuksissani exääni. Tiedän, että hän elää jo omaa elämäänsä ja siksi tuntuu pahalta, että minä en pääse tästä yli. Tiedän myös, että tämän käsittely vaatii paljon aikaa. Ei suru vielä muutamassa vuodessa ohi mene...
Kiitos, kun vastasit. - zhada
sini kirjoitti:
Tämä on ollut todella vaikea asia ja kun tunnen pääseväni asiasta vähänkin yli...aina joku päivä kaikki muistot pulpahtavat raskaina mieleen. Tunnen olevani todella sidoksissa ajtuksissani exääni. Tiedän, että hän elää jo omaa elämäänsä ja siksi tuntuu pahalta, että minä en pääse tästä yli. Tiedän myös, että tämän käsittely vaatii paljon aikaa. Ei suru vielä muutamassa vuodessa ohi mene...
Kiitos, kun vastasit.Luin kirjoituksesi ja minulla on samaa ongelma, en itsekään pääse eroon ex:stäni siis en saa häntä mielestäni pois. Hän on jo naimisissa mutta minä taas en pysty unohtamaan häntä ja se vi... paljon. Koita jaksa.
- sini
zhada kirjoitti:
Luin kirjoituksesi ja minulla on samaa ongelma, en itsekään pääse eroon ex:stäni siis en saa häntä mielestäni pois. Hän on jo naimisissa mutta minä taas en pysty unohtamaan häntä ja se vi... paljon. Koita jaksa.
Kiitos ja jaksamisia sinullekin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282721- 1372516
- 1352114
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1162113Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.121834Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161591368Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu291182Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo931162Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891142Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno381098