Verenpaine heittelee

Anonyymi

Olen 58-vuotias nainen. Minulla on lääkitys Cardace 5 mg 1 päivässä. Mistä johtuu että verenpaine aamulla 123/69 ja iltapäivällä 117/65

9

205

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Todennäköisesti siitä, että kun otat lääkkeen amulla niin sen vaikutus on suurimmillaan iltapäivällä.

    • Anonyymi

      Kiitos vastauksesta, joskin minua jäi askarruttamaan, mikä on amu. Amulettiko kenties. Uskonto ei kysymykseeni ollut tarkoitus liittyä.

      • Anonyymi

        Se on kirotusvihre. Eikä ole pakko pruilla.


    • Anonyymi

      Kiitos selvennyksestä, et kuitenkaan vieläkään vastannut kysymykseeni. Suomi on kaunis kieli, joskin vaikea oppia, miksi siitä huolimatta käytät huolimatonta kirjoitusasua? Joitakuita vajakkeja viestisi saattaa naurattaa, ei kuitenkaan työssä käyviä yhteiskunnan elintason turvaajia.

      • Anonyymi

        Työssä käyvä yhteiskunnan elintason turvaaja tuskin käyttää tuollaista alatyylistä ilmaisua seniorikansalaisista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työssä käyvä yhteiskunnan elintason turvaaja tuskin käyttää tuollaista alatyylistä ilmaisua seniorikansalaisista.

        58-vuotiaana en koe olevani seniorikansalainen. Alatyylistä käyttää minusta tuollaista ilmausta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        58-vuotiaana en koe olevani seniorikansalainen. Alatyylistä käyttää minusta tuollaista ilmausta.

        Kiitos vastauksesta. Keitä tarkoitit tuolla "vajakki" -nimityksellä? Sehän on käsittääkseni alatyylinen muoto sanasta vajaNAINEN.


    • Anonyymi

      Juu eihän tuo mitään minulla on RR-arvot heitelleet armeija iästä lukien.

      Arvot olleet 240/130 luokkaakin ja läkkkeitä vaan, ei syytä eläkkeelle.
      Syy löytyi korkeisiin RR-arvoin ja olikin munuaisvaltimon ahtauma ja kova lääkitys sen jälkeen , ei enäähuumorin kukka laula asiassa.
      Kuuulemma ei aiheellinen, nyt tuli 2-diabetes,että silleen.

      On se vaan kumma maa, että näillä sairauksilla saa työeläkettä ja vuodesta toiseen juoksutetaan tuolla sairaalassa ja eläkettä ei annetatailääkäri laita hakemusta,pyynnöstä huolimatta,

      Kyllä sopeutumisrahaa,eläkettä maksetaan terveille isopalkakkaisillelekureille Tuija Nurmi ja muut Tanja Karppelat,törkeää. Että siinä vastinetta Teille.

    • Anonyymi

      Eihän verenpaine ole koskaan sama.
      Sekä aamupäivällä että illalla voi alhaisia tai korkeampia paineita hetkittäin.
      Paineesi kuulostavat loistavilta.

      Esimerkkinä omia paineitani
      eilen aamulla 98/63
      päivällä 125/82
      illalla 103/72

      tänään aamulla 110/70
      päivällä 100/60
      illalla 117/75
      Joka päivä vaihtelee yhtä paljon.
      Ei ole mitään säännönmukaisuutta.
      Se on hetkestä kiinni.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      445
      4778
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1702
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      93
      1438
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1339
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1296
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1171
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1065
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      980
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      865
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe