Verenpaine heittelee

Anonyymi

Olen 58-vuotias nainen. Minulla on lääkitys Cardace 5 mg 1 päivässä. Mistä johtuu että verenpaine aamulla 123/69 ja iltapäivällä 117/65

9

239

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Todennäköisesti siitä, että kun otat lääkkeen amulla niin sen vaikutus on suurimmillaan iltapäivällä.

• Anonyymi

Kiitos vastauksesta, joskin minua jäi askarruttamaan, mikä on amu. Amulettiko kenties. Uskonto ei kysymykseeni ollut tarkoitus liittyä.

• Anonyymi

Se on kirotusvihre. Eikä ole pakko pruilla.

• Anonyymi

Kiitos selvennyksestä, et kuitenkaan vieläkään vastannut kysymykseeni. Suomi on kaunis kieli, joskin vaikea oppia, miksi siitä huolimatta käytät huolimatonta kirjoitusasua? Joitakuita vajakkeja viestisi saattaa naurattaa, ei kuitenkaan työssä käyviä yhteiskunnan elintason turvaajia.

• Anonyymi

Työssä käyvä yhteiskunnan elintason turvaaja tuskin käyttää tuollaista alatyylistä ilmaisua seniorikansalaisista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Työssä käyvä yhteiskunnan elintason turvaaja tuskin käyttää tuollaista alatyylistä ilmaisua seniorikansalaisista.

58-vuotiaana en koe olevani seniorikansalainen. Alatyylistä käyttää minusta tuollaista ilmausta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

58-vuotiaana en koe olevani seniorikansalainen. Alatyylistä käyttää minusta tuollaista ilmausta.

Kiitos vastauksesta. Keitä tarkoitit tuolla "vajakki" -nimityksellä? Sehän on käsittääkseni alatyylinen muoto sanasta vajaNAINEN.

• Anonyymi

Juu eihän tuo mitään minulla on RR-arvot heitelleet armeija iästä lukien.

Arvot olleet 240/130 luokkaakin ja läkkkeitä vaan, ei syytä eläkkeelle.
      Syy löytyi korkeisiin RR-arvoin ja olikin munuaisvaltimon ahtauma ja kova lääkitys sen jälkeen , ei enäähuumorin kukka laula asiassa.
      Kuuulemma ei aiheellinen, nyt tuli 2-diabetes,että silleen.

On se vaan kumma maa, että näillä sairauksilla saa työeläkettä ja vuodesta toiseen juoksutetaan tuolla sairaalassa ja eläkettä ei annetatailääkäri laita hakemusta,pyynnöstä huolimatta,

Kyllä sopeutumisrahaa,eläkettä maksetaan terveille isopalkakkaisillelekureille Tuija Nurmi ja muut Tanja Karppelat,törkeää. Että siinä vastinetta Teille.

• Anonyymi

Eihän verenpaine ole koskaan sama.
      Sekä aamupäivällä että illalla voi alhaisia tai korkeampia paineita hetkittäin.
      Paineesi kuulostavat loistavilta.

Esimerkkinä omia paineitani
      eilen aamulla 98/63
      päivällä 125/82
      illalla 103/72

tänään aamulla 110/70
      päivällä 100/60
      illalla 117/75
      Joka päivä vaihtelee yhtä paljon.
      Ei ole mitään säännönmukaisuutta.
      Se on hetkestä kiinni.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      310
      7221
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2126
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1817
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1337
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1277
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1203
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1200
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1136
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1071
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1009
    Aihe