Moi! Tietääkseni tuossa torilla on tatuointi-liike, jossa hinnat lähtevät n. 50eurosta. Oisin talvella jossain vaiheessa hankkimassa lävistystä, ja tähän mennessä oon ajatellu hankkia turun lävistysliikkeestä ellei tuolla tehdä. Eli tehdäänkö tuolla tatuointi-liikkeessä lävistyksiä vai ei, vaikka nimi on tatuointi-liike eikä lävistys-liike? Tietääkseni turussa tehdään sekö tatuointeja, että lävistyksiä. tatuointeja mulla ei ole, enkä ole nyt ottamassa. Mieluummin puhuisin tyypin kanssa asiasta puhelimitse, paikan päällä tai sit kävisin niillä sivuilla mutta en tiedä mistä ja miten löytää sen paikan sivut, puhelinnumeroakaan en edes tiedä joten en voi itse selvittää edes asiaa. Koitin tänään käydä siellä, mutta ovi ei auennut. Siinä vieressä oli jokin juttu, ja painoin siitä mutta ei mitään vastausta eikä hajuakaan saanut kun kukaan ei edes aukaissut ovea tms...
Eli aukioloajat olivat vissiin n. 10-15.30. Ja ihmetytti kun sisällekkään ei päässyt, eikä ulkonakaan toistaiseksi mitään että oisi lomalla, tms en edes sivujakaan tai mitään puhelinnumeroa toiä, niin ei voi itse edes saada asiaan mitään selvyyttä. Yksi tuttu kehui kun oli ottanut tatuoinnin siellä, mutta ei tiennyt kuin sähk.post.osoite. en ruvennut ottamaan mihinkään ylös, enkä tiennyt mihin olisin laittanut jun ei ollut kynää eikä paperia. Tuntuu, että tämä menee niin vaikeaksi että paras varmaan käydä turussa sitten ottamassa.
Jos joku fiksumpi ja viisaampi tietää asiasta jotain paremmin niin kerro tohon alas enemmän, ja jos on sivu nii ystävällisesti linkkaa se tuonne alas.
Tatuointi-liike
7
1331
Vastaukset
- Anonyymi
Tietääkö kukaan tähän minkäälaista vastausta? Olisi ihan kiva tietää se.
- Anonyymi
Kiitps vastauksista sit vaan... ☹
- Anonyymi
Ennenn kuin otat tatuoinnin niin googlettelepas huviksesi, paljonko tulee kustantamaan sen töherryksen poistaminen, sitten kun kolmen viikon kuluttua olet kyllästynyt siihen.
Hienoimmat tatuoinnit, jotka olen nähnyt, ovat olleet tasoltaan samaa luokkaa Ville 7-v ensimmäisten piirusteluyritysten kanssa. En ymmärrä, miksi kukaan, aikuinen tai lapsi haluaa ala-arvoisia suttuja ihoonsa?- Anonyymi
Se luetun ymmärtäminen. Aloittaja kirjoitti, että on ottamassa lävistystä, ei tatuointia.
- Anonyymi
En mä lukenut kuin ensimmäisen virkkeen: "Moi! Tietääkseni tuossa torilla on tatuointi-liike, jossa hinnat lähtevät n. 50eurosta"
Oletko eri mieltä tatuoinneista? Mielestäni 100 tatuointia 99:stä on lapsellisia töherryksiä. Mitä mieltä itse olet? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mä lukenut kuin ensimmäisen virkkeen: "Moi! Tietääkseni tuossa torilla on tatuointi-liike, jossa hinnat lähtevät n. 50eurosta"
Oletko eri mieltä tatuoinneista? Mielestäni 100 tatuointia 99:stä on lapsellisia töherryksiä. Mitä mieltä itse olet?eipä se khyl ni ihan näin oo
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.475067- 743265
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3142057Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2651855Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151709Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531296Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951259- 701202
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331177Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2801137