Jokin aika sitten minua haastatteli HR-bimbo joka sotki jossain vaiheessa teknologiat keskenään ja sitten ei saanut enää mitään selvää mitä ihmettä se yrittää sössöttää.
Oli selvää että jouduin osoittamaan kyseiselle henkilölle tosiseikat ja jättämään prosessin kesken. En voi hyväksyä 100% epäpätevyyttä edes HR-bimbolta.
Millaisia kokemuksia teillä on HR-bimboista? Kertokaa parhaita paloja!
Enkä tarkoita mitään seksuaalisia kokemuksia, jakkupukublondit vetoavat minuun korkeintaan sadistisessa mielessä.
Kokemuksia HR-bimboista
7
268
Vastaukset
- Anonyymi
Juuri tuota samaa, eivät ne tajua työn sisällöstä yhtään mitään. Aivan täydellinen katastrofi laittaa noita päättämään ketkä sopivat tehtäviin joista bimbo itse eivät tajua mitään.
- Anonyymi
näitä GPtW firmojen ongelmia nämä
- Anonyymi
Ei ole kokemuksia bimboista, mutta valitettavasti vääristä valinnoista rekrytoinneissa. Pahin mahdollinen virhe ottaa porukkaan persoonallisuushäiriöinen, äitiongelmainen sovinisti. Juuri niitä säälittäviä sosiaalisesti rajoittuneita idiootteja, jotka kuvittelevat voivansa piilottaa oman osaamattomuutensa sortamalla muita.
- Anonyymi
GPtW firmoissa noilla on oikotie ylimpään johtoon, jopa hallitukseen asti.
- Anonyymi
Näitä on nähty myös pörssiyhtiöiden it-yksiköiden palkkalistoilla. Yleensä vaikutuksena on se, että osaava väki alkaa vaihtumaan omatoimisesti muualle. Toki tällä persoonallisuushäiriöisellä riittää nuoleskelijoitakin, joille annetaan paljon vapauksia.
- Anonyymi
Nimim. rekrykokemus2025
TalentAdore? Ei jatkoon.
Kokemukseni heidän rekrytointialustastaan on erittäin negatiivinen. Käytettävyys on sekava, viestintä tökkii ja hakijakokemus kärsii. Lupauksia on paljon, mutta todellisuus ei vastaa markkinointia.
Yrityksen verkkosivut pursuavat hypeä "ihmisläheisyydestä", mutta todellinen palautejärjestelmä puuttuu – eikä hakijalla ole oikeasti mitään vaikutusmahdollisuuksia.
Epäselvä omistuspohja ja kysymysmerkkejä tietosuojasta: missä servereillä käyttäjien tiedot oikeasti säilytetään? Onko GDPR oikeasti kunnossa vai vain puheissa?
Yritin selvittää asiaa suoraan yritykseltä, mutta vastaukset olivat ympäripyöreitä ja vältteleviä. Ei luottamusta herättävää toimintaa.
Suosittelen välttämään sekä työnhakijana että työnantajana. On olemassa avoimempia ja luotettavampia vaihtoehtoja. - Anonyymi
Sellasia kokemuksia on että jotku niistä ottaa ihan hyvin poskeen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937858
- 403782
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321073Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281013Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10790Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749