Jokin aika sitten minua haastatteli HR-bimbo joka sotki jossain vaiheessa teknologiat keskenään ja sitten ei saanut enää mitään selvää mitä ihmettä se yrittää sössöttää.
Oli selvää että jouduin osoittamaan kyseiselle henkilölle tosiseikat ja jättämään prosessin kesken. En voi hyväksyä 100% epäpätevyyttä edes HR-bimbolta.
Millaisia kokemuksia teillä on HR-bimboista? Kertokaa parhaita paloja!
Enkä tarkoita mitään seksuaalisia kokemuksia, jakkupukublondit vetoavat minuun korkeintaan sadistisessa mielessä.
Kokemuksia HR-bimboista
7
366
Vastaukset
- Anonyymi
Juuri tuota samaa, eivät ne tajua työn sisällöstä yhtään mitään. Aivan täydellinen katastrofi laittaa noita päättämään ketkä sopivat tehtäviin joista bimbo itse eivät tajua mitään.
- Anonyymi
näitä GPtW firmojen ongelmia nämä
- Anonyymi
Ei ole kokemuksia bimboista, mutta valitettavasti vääristä valinnoista rekrytoinneissa. Pahin mahdollinen virhe ottaa porukkaan persoonallisuushäiriöinen, äitiongelmainen sovinisti. Juuri niitä säälittäviä sosiaalisesti rajoittuneita idiootteja, jotka kuvittelevat voivansa piilottaa oman osaamattomuutensa sortamalla muita.
- Anonyymi
GPtW firmoissa noilla on oikotie ylimpään johtoon, jopa hallitukseen asti.
- Anonyymi
Näitä on nähty myös pörssiyhtiöiden it-yksiköiden palkkalistoilla. Yleensä vaikutuksena on se, että osaava väki alkaa vaihtumaan omatoimisesti muualle. Toki tällä persoonallisuushäiriöisellä riittää nuoleskelijoitakin, joille annetaan paljon vapauksia.
- Anonyymi
Nimim. rekrykokemus2025
TalentAdore? Ei jatkoon.
Kokemukseni heidän rekrytointialustastaan on erittäin negatiivinen. Käytettävyys on sekava, viestintä tökkii ja hakijakokemus kärsii. Lupauksia on paljon, mutta todellisuus ei vastaa markkinointia.
Yrityksen verkkosivut pursuavat hypeä "ihmisläheisyydestä", mutta todellinen palautejärjestelmä puuttuu – eikä hakijalla ole oikeasti mitään vaikutusmahdollisuuksia.
Epäselvä omistuspohja ja kysymysmerkkejä tietosuojasta: missä servereillä käyttäjien tiedot oikeasti säilytetään? Onko GDPR oikeasti kunnossa vai vain puheissa?
Yritin selvittää asiaa suoraan yritykseltä, mutta vastaukset olivat ympäripyöreitä ja vältteleviä. Ei luottamusta herättävää toimintaa.
Suosittelen välttämään sekä työnhakijana että työnantajana. On olemassa avoimempia ja luotettavampia vaihtoehtoja. - Anonyymi
Sellasia kokemuksia on että jotku niistä ottaa ihan hyvin poskeen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann2561842Olen niin kesken
Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys151378Tietääkö joku ylläpidosta?
Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi2101259Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)
Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä1851115- 65923
Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva
joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v60923TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."
Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p18894- 51836
Mä tuun aina rakastamaan sua J
Mutta en pysty kertomaan, että mikä mulla on hätänä. Mä en kertakaikkiaan pysty. Joskus naureskelit muiden ihmisten vai61803Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva126800