Onko kokemuksia firmasta Levelup (entinen Projant)?
Itse tein jo negatiiviset johtopäätökset havaintojeni perusteella, mutta onko kukaan (p)erehtynyt kyseiseen lankaan syvällisemmin?
Levelup/Projant työpaikkana?
29
11794
Vastaukset 29
- Anonyymi
Huh? Onko siellä joku töissäkin?
- Anonyymi
Täällä keskustellaan it-alan töistä. Mitä mainostoimistot tänne kuuluu? Niissähän vaan piirrellään nättejä kuvia ja keksitään hyviä kusetuksia.
- Anonyymi
Juu ei kannata.
- Anonyymi
Aika hiljaiseksi vetää. Meinasin hakee tänne aiemmin, onneksi oon nyt muualla töis.....
- Anonyymi
Missä positioissa olette olleet? Ja millä perusteella työsuhde on päätetty? Mikä tässä firmassa on eniten pielessä?
- Anonyymi
En mie ainakaan kenkää oo saanut, lähdin ku homma ei vaan toiminut täällä. Uusi firma, parempi mieli!
- Anonyymi
ei jatkoon.. :(
- Anonyymi
Otan osaa. :(
- Anonyymi
Googlen perusteella täältä on poistettu jotain hauskoja viestejä. Voisiko joku laittaa ne uudelleen, nauttisin.
- Anonyymi
tääkö on se kaveri joka puhuu paskaa puhelimessa 2h päivässä. sitähän voi jopa kutsua työnteoksi
Ketjusta on poistettu 81 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.393988- 102885
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei272827- 74727
- 82726
- 71691
- 50645
- 37636
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 44607